abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161230668
Ik heb er wel eens over gedacht om de comics te gaan lezen maar als ik lees hoeveel kijkplezier het verpest voor sommigen doe ik het maar niet. Misschien als de serie ooit eens op zijn einde loopt ga ik ze lezen.
Ik vind het veel leuker om zonder vergelijkingsmateriaal de serie te volgen.
pi_161230693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:37 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

Alleen jij vraagt je dat af denk ik, iedereen vermoedde wel dat Daryl echt niet zomaar zou worden afgeknalt, die personage is gewoon veel te populair :')
Daar komt bij dat Dwight heel duidelijk zei dat hij/zij het wel zou overleven.
Ik maakte me iig absoluut niet druk over eventuele doden in de voorlaatste aflevering.
Hij zei helemaal niet dat hij / zij het zou overleven. Hij zei "You'll be alright" wat net zo goed aan de ander gericht zou kunnen zijn. Maar goed, speculatie is hier niet over mogelijk, behalve meerdere "Did TWD just kill off Daryl?"s op de internets.

Het punt was dat het net zo'n cliffhanger was; iemand werd neergeschoten, scherm naar zwart, prima. Een onbekende werd neergeknuppeld, scherm naar zwart, een hoop gemekker. Bij de voorlaatste aflevering had een mogelijke reactie van Glenn, Michonne, en/of Rosita ook interessant geweest als dat iets is waar sommige mensen zo op hameren, zo ook de toestand van Daryl.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_161230737
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Hij zei helemaal niet dat hij / zij het zou overleven. Hij zei "You'll be alright" wat net zo goed aan de ander gericht zou kunnen zijn. Maar goed, speculatie is hier niet over mogelijk, behalve meerdere "Did TWD just kill off Daryl?"s op de internets.

Het punt was dat het net zo'n cliffhanger was; iemand werd neergeschoten, scherm naar zwart, prima. Een onbekende werd neergeknuppeld, scherm naar zwart, een hoop gemekker. Bij de voorlaatste aflevering had een mogelijke reactie van Glenn, Michonne, en/of Rosita ook interessant geweest als dat iets is waar sommige mensen zo op hameren, zo ook de toestand van Daryl.
Eens!
pi_161230790
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedereen is precies vergeten dat Carl dat meisje (enid) heeft opgesloten in een bergruimte . Als carl erg lang wegblijft ....

Die zal wss wel sterven en omgevormd worden tot zombie of gewoon gevonden worden ....

OF heb ik een scene gemist en is toch vrijgelaten door carl?
Zit ze niet opgesloten in een kast vol wapens ..? dacht ik, ze kan het slot zelf wel kapot schieten, of de stoel van onder de deur wegschuiven, problem solved. daar komt bij dat ze niet helemaal alleen is achtergelaten in alexandria, er lopen meer mensen rond daar.
pi_161230883
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef thecleaninglady het volgende:
Ik heb er wel eens over gedacht om de comics te gaan lezen maar als ik lees hoeveel kijkplezier het verpest voor sommigen doe ik het maar niet. Misschien als de serie ooit eens op zijn einde loopt ga ik ze lezen.
Ik vind het veel leuker om zonder vergelijkingsmateriaal de serie te volgen.
daarom lees ik ze ook niet, de serie zonder 'voorkennis' volgen is velen malen leuker :9
pi_161231070
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 20:01 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

daarom lees ik ze ook niet, de serie zonder 'voorkennis' volgen is velen malen leuker :9
Precies! Ik heb de meeste boeken van Stephen King gelezen en veel van de daarop gebaseerde films en series gezien en ik verwacht eigenlijk nooit dat die zo goed zijn als de boeken (en dat zijn ze ook bijna nooit) maar hier zijn zulke hoge verwachtingen van de comiclezers dat ik me er maar niet aan waag.
  Moderator woensdag 6 april 2016 @ 20:31:00 #232
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_161231788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:53 schreef Pippi het volgende:

[..]

Nee hoor, zijn we niet vergeten, zie onderstaande post van 2 dagen geleden:

[..]

Ze zijn vergeten dat ze gaat omvormen tot een walker
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2016 @ 21:41:03 #233
426493 crew  PippenScottie
pi_161236184
Season 7 spoiler...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
My friends all drive horses
  woensdag 6 april 2016 @ 21:48:23 #234
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161236588
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:20 schreef OMG het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je dat deels wel vergelijken. Leefde Daryl nog? Had Dwight het tegen Rosita of Daryl?

[..]

Voor mij voegt het genoeg toe. Spanning. Frustratie. Er gaat iemand dood, maar wie? En wat komt erna. Vragen, vragen. En Rick op z'n laagste punt ooit zien. Dat voegt 't voor mij toe.
Dat laagste punt hebben ze toch juist niet laten zien?
Wat denk je dat erger is voor Rick, knielen voor iemand anders, weten dat je machteloos bent en toe MOETEN kijken hoe één van je beste vrienden, de persoon die je persoonlijk heeft herenigd met je gezin toen je net uit een coma kwam, of Rick een blinddoek om doen en 6 maanden laten wachten en verder gaan met zijn leven tot Negan hem eindelijk een foto laat zien van Glenn..

Beetje een raar voorbeeld maar je snapt best wat ik bedoel.
We volgen in deze serie de groep van Rick, en zo beleven we eigenlijk de hele serie.. behalve nu.. nu zien we niet wat er gebeurt..

Kijk nogmaals mij maakt het echt niet uit, maar ik snap best dat veel mensen boos zijn, omdat ook ik de strip versie sterker vond, dat wil niet zeggen dat ik de serie kut vind of niet meer zien wil..
Ik snap alleen niet WAAROM ze het hebben veranderd, het was echt niet nodig..
Stel nou dat ze de scene precies zo hadden uitgezonden als het in de comics is.. denk je dat er dan iemand op de wereld zou zeggen, he verdomme... nu kan ik niet 6 maanden gissen.. he ik wou dat ze het niet hadden laten zien, ze hadden beter een pov van het slachtoffer kunnen laten zien.
Nee natuurlijk niet, omdat dit het betere einde is, alleen mensen die het andere einde niet kennen vinden dit een goed einde(wat het op zich is) en de stripboeklezers vinden bijna allemaal het originele einde beter, het is net wat je gewend bent zeg maar.

Ik heb ook het idee dat veel mensen juist tegen het einde van de stripboeken zijn omdat ze tegen mensen zijn die de stripboeken lezen, die vaak dingen spoilen. autoritair doen.. ik snap het.. maar dan beoordeel je deze finale niet naar wat het is, dan is je mening net zo getekend als de onze.
  woensdag 6 april 2016 @ 21:49:23 #235
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161236652
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Season 7 spoiler...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je Hans.
pi_161237255
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Season 7 spoiler...

SPOILER
ik lolde :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 6 april 2016 @ 22:03:18 #237
pi_161237632
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:58 schreef Vlindur het volgende:

[..]

ik lolde :D
Daar deed ik het voor. ;)
pi_161246271
Het speenvarken kwam net voorbij en ontmoete Lucille. *O*

SPOILER
pi_161246312
Ik ben wel heel benieuwd hoe de Saviors zijn gevormd als groep. En waarom Alexandrië er nooit mee te maken heeft gehad tot een paar afleveringen terug. En hoe zo'n hele groep saviors zich kan onderwerpen aan zo'n bullebak met een bat.

En is er iemand die wel uitziet naar Fear the walking dead? Ik vond het vorig seizoen al veel te snel gaan met die uitbraak. Dat wordt dit seizoen gewoon een Walking Dead revisited.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_161246484
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 02:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe de Saviors zijn gevormd als groep. En waarom Alexandrië er nooit mee te maken heeft gehad tot een paar afleveringen terug. En hoe zo'n hele groep saviors zich kan onderwerpen aan zo'n bullebak met een bat.

En is er iemand die wel uitziet naar Fear the walking dead? Ik vond het vorig seizoen al veel te snel gaan met die uitbraak. Dat wordt dit seizoen gewoon een Walking Dead revisited.
Daar is een eigen topic voor
TV / [USA] Fear the Walking Dead #2 It's already too late

Overigens heb ik sinds die webisodes er wel weer zin in gekregen. Die personages daarin komen waarschijnlijk in aflevering 3 in de serie
pi_161246839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 06:45 schreef Max23 het volgende:

[..]

Daar is een eigen topic voor
TV / [USA] Fear the Walking Dead #2 It's already too late

Overigens heb ik sinds die webisodes er wel weer zin in gekregen. Die personages daarin komen waarschijnlijk in aflevering 3 in de serie
jaaa gaaf he _O_
pi_161246861
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Redactie Frontpage donderdag 7 april 2016 @ 09:22:55 #243
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_161247671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 08:02 schreef Ridocar het volgende:
[ afbeelding ]
:D
pi_161248236
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 16:53 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Doe eens normaal man, itootje, ik probeer alleen het verschil uit te leggen, en dat bijna alle comic lezers niet boos zijn over de cliffhanger, als er geen source material was zouden mensen het vervelend vinden maar niet zo boos maken.. het is gewoon een verkrachting van #100.
En dit is nu net wat hij zegt. Vergelijk de serie niet 1 op 1 met de comic. Er zijn veel overeenkomsten, maar de serie gaat vaak zijn eigen weg. Beoordeel de serie los en leg de comic er niet naast.
pi_161248816
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2016 19:55 schreef OMG het volgende:

[..]

Maar toen hoefde we maar een week te wachten. Nu doet iedereen huilie huilie omdat het nu 6 maanden wachten is.
pi_161256656
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 21:48 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet WAAROM ze het hebben veranderd, het was echt niet nodig..
Stel nou dat ze de scene precies zo hadden uitgezonden als het in de comics is.. denk je dat er dan iemand op de wereld zou zeggen, he verdomme... nu kan ik niet 6 maanden gissen.. he ik wou dat ze het niet hadden laten zien, ze hadden beter een pov van het slachtoffer kunnen laten zien.
Nee natuurlijk niet, omdat dit het betere einde is, alleen mensen die het andere einde niet kennen vinden dit een goed einde(wat het op zich is) en de stripboeklezers vinden bijna allemaal het originele einde beter, het is net wat je gewend bent zeg maar.
Ik ben het in grote lijnen eens met het feit dat het einde van de comic beter was, maar dat shot uit het POV van de ontvanger is wel sterk hoor. Sterker dan je in een comic ooit kan doen.

Juist doordat dit tv is is dit stukje sterker in het betrekken van de kijker dan de comic. Je zou dan eventueel nog wel verder kunnen gaan om het af te maken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_161257039
Feit is dat behalve een paar nuances de serie de comic wel heel trouw blijft volgen.....
Ik denk dat alle speculaties over wie het is , aan het einde van de 6 maanden een teleurstelling zullen zijn omdat de comic toch zal worden gevolgt.

we hebben personages gehad die niet stierven terwijl in de Comic wel , maar nooit de verwissleing van twee personen die en in de Comic en in de Serie voorkomen

PS ik vond het dus wel en bloedstollend spannend en heel goed gemaakt.
Ik irriteerde me wel aan het autistische gedrag om na de eerste blockade verder te willen. Ieder normaal denkend mens was als de sodemieter terug naar Alexandrie gereeden , Maar nee.... die bleven rijden en bleven op blockades stoten.....
  donderdag 7 april 2016 @ 16:36:00 #248
211083 Angelof9
I must go first
pi_161257303
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 02:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja, ik ook! Die Alexandrians wonen daar toch al jaren? En nooit hebben ze de Saviours gezien of van ze gehoord? Dat vind ik toch wel vreemd.
En waar zijn al die mensen vandaan gekomen opeens? En waarom idd in een groep gaan wonen die geleid word door zo'n lunatic.

Vragen, vragen...
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 april 2016 @ 16:44:15 #249
pi_161257487
Dat één of andere psychopaat een sterk leider wordt in een post-apocalyptische maatschappij lijkt me vrij logisch eigenlijk.

En de sterken eten de zwakken.. figuurlijk (meestal). Dat een relatief succesvolle groep als de Saviors snel groeit verbaast me ook niet.

Hoop wel dat we nog iets zien can hoe ze georganiseerd zijn, of ze zelf spullen maken of eten verbouwen, of dat ze alleen anderen uitbuiten.
  donderdag 7 april 2016 @ 19:56:34 #250
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_161262071
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2016 16:44 schreef PippenScottie het volgende:
Dat één of andere psychopaat een sterk leider wordt in een post-apocalyptische maatschappij lijkt me vrij logisch eigenlijk.

En de sterken eten de zwakken.. figuurlijk (meestal). Dat een relatief succesvolle groep als de Saviors snel groeit verbaast me ook niet.

Hoop wel dat we nog iets zien can hoe ze georganiseerd zijn, of ze zelf spullen maken of eten verbouwen, of dat ze alleen anderen uitbuiten.
Maar hoe kom je bij de Saviours? Het lijkt erop dat je voor ze kan werken, mits je niet bij de eerste ontmoeting als voorbeeld wordt gebruikt, maar echt joinen wordt lastig.

Misschien soort Hells Angels iets? In buurt rondhangen, associate worden, prospect etc? :P
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')