Hoop echt dat ze een zetel pakken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Kaas- het volgende: Overigens wel typerend, die reactie op VNL van Rez. Op een paar minderjarige internetgekkies na kent echt niemand ze. Die gaan ook 0 zetels pakken komend jaar he.
![]()
Huh, je had A en B? Dat kon bij ons niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah. Ik had het andersom. Hoewel ik een 9,5 had voor A en maar een 8 voor B, B vond ik wel leuker.
Klinkt als een reïncarnatie van TON of een slap aftreksel van de PVV.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Kaas- het volgende:
Overigens wel typerend, die reactie op VNL van Rez. Op een paar minderjarige internetgekkies na kent echt niemand ze. Die gaan ook 0 zetels pakken komend jaar he.
Takes one to know one.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Yup, net wat ik dacht...
[ afbeelding ]
Ja, maar ik ben niet representatief voor de rest van Nederland. Ik weet gewoon alles van hedendaagse Nederlandse politiek.quote:
Nou, niet zo hard voor jezelf zijn omdat je nou toevallig homo bent.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet representatief voor de rest van Nederland. Ik weet gewoon alles van hedendaagse Nederlandse politiek.
Bij ons ook niet, maar ik besloot een studie te doen waar ik B voor nodig had. B in een half jaartje ingehaald en afgesloten met een voortentamen. Examen in A en B mocht inderdaad niet, examens waren ook gelijktijdig.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh, je had A en B? Dat kon bij ons niet.
Maar Fylax hoopt het zo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zie hier eerlijk gezegd geen enkele mogelijkheid toe.
Leg me uit.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwah, met Brammetje was het misschien nog gelukt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat je 50.000 stemmen moet verzamelen voor een zetel. Die haalt de VNL niet.quote:
Daarmee ben je ook nog relatief representatief voor de rest van Nederland eigenlijk. Representatiever dan door VNL te kennen in elk geval.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nou, niet zo hard voor jezelf zijn omdat je nou toevallig homo bent.
Ook een beetje onzinnig. Dan is Wiskunde A pure urenvulling.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh, je had A en B? Dat kon bij ons niet.
Twee leden van de PVV hebben zich afgescheiden van de partij na het "minder minder"-debacle, Bram Moszkowicz was de lijsttrekker (die is inmiddels al afgehaakt).quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt als een reïncarnatie van TON of een slap aftreksel van de PVV.
Waarom zou dat niet kunnen? Met een goede campagne kan het best.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat je 50.000 stemmen moet verzamelen voor een zetel. Die haalt de VNL niet.
Die knul is 16. Niks mis mee ook, toen had ik zo'n kutpartij waarschijnlijk ook mooi gevonden. Verandert vanzelf.quote:
Net zoals iedereen hier. Gek zeg, in de POL-SC.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet representatief voor de rest van Nederland. Ik weet gewoon alles van hedendaagse Nederlandse politiek.
Oh, dat had ik meegekregen. Sowieso Bram.quote:Op dinsdag 5 april 2016 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee leden van de PVV hebben zich afgescheiden van de partij na het "minder minder"-debacle, Bram Moszkowicz was de lijsttrekker (die is inmiddels al afgehaakt).
vlaktaks beste taksquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:59 schreef Rezania het volgende:
Ze willen ook echt stemmen winnen met één belastingpercentage. Kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |