Misschien is het een popquote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef N00dles het volgende:
Dat meisje met het levensmoeë hoofd zat er gisteravond ook al, maar toen achter Pauw
Het kan wel .quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Als we mensen een beter leven willen bieden, en dat willen we!"
Spreek voor jezelf.
VARA publiekquote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef N00dles het volgende:
Dat meisje met het levensmoeë hoofd zat er gisteravond ook al, maar toen achter Pauw
Opmerkelijke uitspraak. Gaat het nu om veiligheid of een beter leven?quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Als we mensen een beter leven willen bieden, en dat willen we!"
Spreek voor jezelf.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef N00dles het volgende:
10 rittenkaart.quote:Op maandag 4 april 2016 23:32 schreef N00dles het volgende:
quote:Op maandag 4 april 2016 23:33 schreef matthijst het volgende:
Ook daar pissen ze op hem. Toch mooi om te zien.
Heb altijd PvdA gestemd. Die stem zijn ze kwijt.quote:
Ja, en wat nu dan?quote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb altijd PvdA gestemd. Die stem zijn ze kwijt.
Oekraïners komen hier vrijwillig en als ze terug MOETEN krijgen ze 3.000 euro oprot premie.quote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We halen ze naar Europa. KoeKoek. Gewoon met het vliegtuig en de boot
quote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Kan die Greenpaceboy Samson zich niet vastketenen aan een vluchtelingenboot, Daury?
Met jouw invloed zijn ze nu alle stemmen kwijt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb altijd PvdA gestemd. Die stem zijn ze kwijt.
Hopelijk wel business class en niet van dat gore haram eten.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef matthijst het volgende:
34 Syriërs met het vliegtuig, die lachen zich de ballen uit hun broek.
Je kan die mensen toch ook gewoon spoorwegen enzo laten aanleggen. En als ze het dan goed doen mogen ze heel misschien wel Europa in.quote:Op maandag 4 april 2016 23:36 schreef Baszh het volgende:
Enige echte manier is natuurlijk gewoon dreigen met machinegeweren aan de grens.
En jij en jij en jijquote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
Gaan we morgen naar Schiphol? Ik maak de borden JIJ BENT WELKOM
Ik Duitsland kwamen ze aan in volledige boerka. Dat gaat een geweldig succes worden met de integratie (not).quote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
Moet je dat youtube liedje laten zien hè.quote:Op maandag 4 april 2016 23:37 schreef opperkleurder het volgende:
Wir schaffen das.quote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik Duitsland kwamen ze aan in volledige boerka. Dat gaat een geweldig succes worden met de integratie (not).
quote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet je dat youtube liedje laten zien hè.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Aboutaleb gaat straks de kar trekken voor de PvdA
Ja jongen dat wordt betalen, jij en je kinderen.quote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Coco98 het volgende:
Verdienen een plek, moeten opnemen, verantwoording van Europa.
Verdienen... vroeger moest je er iets voor doenquote:Op maandag 4 april 2016 23:40 schreef Coco98 het volgende:
Verdienen een plek, moeten opnemen, verantwoording van Europa.
Raqqa ook hoor, niks mis mee.quote:Op maandag 4 april 2016 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
In Damascus is anders nog prima te leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |