Wat ben je ook een oppervlakkige drol.quote:Op maandag 4 april 2016 23:05 schreef Mani89 het volgende:
Wat een ontiegelijk saai kutprogramma was dat wel.
Deurwaarder kwam even langsquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Bolasie het volgende:
jongens wat gebeurt hier
ik ga even 10 seconden pissen zeg
Zo heeft God mij gemaakt.quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat ben je ook een oppervlakkige drol.
Executie van een kort geding vonnisquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Paxcon het volgende:
Misschien kan Ties02 als masterrechtenstudent uitleggen wat hier net gebeurde?
Gelukkig heb je het nu over Peter.quote:Op maandag 4 april 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Deze man is geestelijk blijven hangen in zijn puberteit. Wat een oppervlakkige drol.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik zag 22:50 staan, dus dit is niet echt live
Heeft dat ooit gewerkt?quote:Op maandag 4 april 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Die bestanden van internet halen, zeer nuttig
Hij of Frénk van der Lindenquote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Brands had Zomergasten moeten presenteren. Riep ik al een paar jaar.
Triest he ?quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Wat weten die digibete D66 rechters daar nou van.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Dit boeit niemand.twitter:JanGoesten twitterde op maandag 04-04-2016 om 23:08:05Nogmaals een verzoek aan #Pauw#WimBrands kampte met een #depressieEen persoon die hiermee kampt pleegt geen #zelfmoord maar #zelfdoding. reageer retweet
Heeft hij een gastenboek?quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Wat een ordinaire site heeft die man
[ afbeelding ]
Wat is precies het nuanceverschil?quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]Dit boeit niemand.twitter:JanGoesten twitterde op maandag 04-04-2016 om 23:08:05Nogmaals een verzoek aan #Pauw#WimBrands kampte met een #depressieEen persoon die hiermee kampt pleegt geen #zelfmoord maar #zelfdoding. reageer retweet
Die site is echt onleesbaar. Hij typt zoals hij praat.quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Sowquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Snobz is dating voor geiler opgeleiden zie ik.quote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
snobz.nlquote:Op maandag 4 april 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik zag het ook netquote:Op maandag 4 april 2016 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die site is echt onleesbaar. Hij typt zoals hij praat.
Zijn huis heeft laatst toch een paar kogels gevangen?quote:Op maandag 4 april 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat hij nog maar een paar uur zou leven na die vorige uitzending.
5 minuten te laat.quote:Op maandag 4 april 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
HE NEUSSIE
Nooit meer naar huis nooit meer naar huis![]()
wie zou dat moeten doen danquote:Op maandag 4 april 2016 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat hij nog maar een paar uur zou leven na die vorige uitzending.
Ha ha ha ha Mijn Gowdquote:
Dat is de onderwereld in Nederlandquote:Op maandag 4 april 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
HE NEUSSIE
Nooit meer naar huis nooit meer naar huis![]()
dit is toch de hakkelaarquote:Op maandag 4 april 2016 23:12 schreef Ryan3 het volgende:
Pauw ging ook al even stotteren.
Overigens De Vlieger heeft toch ook met Holleeder zaken gedaan? Die zit daar toch?
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom heeft dit wijf een jaren 80 Madonna SM-outfit aan?
Dat is het probleem een beetje, die hele oorlog is een industrie geworden.quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kansloze drugsoorlog. Stop daar toch mee. Kost klauwen met geld.
Ben geen kapsterquote:
Sterkte aan je moederquote:Op maandag 4 april 2016 23:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik doe alles met een kut en een hartslag
Inderdaad. Legaliseren die zooi.quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die is constant bezet dus daar is Sked niet aan toegekomenquote:
Dat komt echt wel goed terecht hoor.quote:
Dat is het sowieso niet.quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoop ik niet![]()
Als die ooit dicht gaat is het stappen in Den Bosch niks meer aan.
quote:Op maandag 4 april 2016 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
In plaats van rookpauzes, MDMA pauzes op het werk. Heerlijk man, wat een leven.quote:
Lulring aan een touwtje samen met Theo Luciusquote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoop ik niet![]()
Als die ooit dicht gaat is het stappen in Den Bosch niks meer aan.
Dat zou schelen als je het legaliseert jaquote:
het meerendeel zal in de vernietigingsoven achterblijven denk ikquote:
Theo op sjompuutercurcus.quote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lulring aan een touwtje samen met Theo Lucius
Dat mag geen reden zijn. Het kost vele mensenlevens.quote:Op maandag 4 april 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is het probleem een beetje, die hele oorlog is een industrie geworden.
Hoop werkgelegenheid.
Ze heeft geen zielquote:Op maandag 4 april 2016 23:15 schreef tralalala het volgende:
Die meid achter haar ziet er behoorlijk depri uit.
Mijn moeder was ook al een takkewijf toen Vitesse nog eerste stond.quote:Op maandag 4 april 2016 23:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De huidige situatie bij Vitesse doet hem veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |