Het gemiddelde is 13 cm ofso? Nogal een afwijking voor een gok.quote:Op maandag 4 april 2016 21:41 schreef Kaas- het volgende:
Ketchup is wel de enige hier met meer centimeters in de broek dan hij oud in jaren is.
Oh, ik dacht dat ik in een versierclub terecht was gekomen met slechte tag lines.quote:Op maandag 4 april 2016 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het "levensvreugde is relatief dus we proberen het elkaar zo zuur mogelijk te maken om ons eigen gebrek aan plezier te compenseren"-topic.
Dat is minder dan ik dacht.quote:Op maandag 4 april 2016 21:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het gemiddelde is 13 cm ofso? Nogal een afwijking voor een gok.
Ho ho, 15 a 16. En geen gok, want dat zei hij hier zelf.quote:Op maandag 4 april 2016 21:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het gemiddelde is 13 cm ofso? Nogal een afwijking voor een gok.
En op die leeftijd werd het bij ons allemaal ingewreven en daar hebben we allemaal van geleerd. Dit is de cirkel van het leven. Denk aan de Lion King.quote:Op maandag 4 april 2016 21:44 schreef Rezania het volgende:
Waarom haat iedereen zo op Ketchup? Op die leeftijd waren we bijna allemaal zo.
[ afbeelding ]
Wat we tegenwoordig allemaal leren op school.quote:In 1970 dronk de gemiddelde Nederlander tienmaal zoveel wijn en zestigmaal zoveel bier als in 1950.
Nee, ik dacht aan het gemiddelde.quote:
Ik denk dat je hem enkel boos kan maken nu, leren dat hij niet alles weet gebeurt wel op de uni.quote:Op maandag 4 april 2016 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
En op die leeftijd werd het bij ons allemaal ingewreven en daar hebben we allemaal van geleerd. Dit is de cirkel van het leven. Denk aan de Lion King.
Ik val gelukkig ook nog in die categorie.quote:Op maandag 4 april 2016 21:41 schreef Kaas- het volgende:
Ketchup is wel de enige hier met meer centimeters in de broek dan hij oud in jaren is.
Misschien is dat bewust zo gedaan om mannen een goed gevoel te geven?quote:
Wie zegt dat mijn ogen naar behoren functioneren?quote:Op maandag 4 april 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan het gemiddelde.
Voor iemand met twee functionerende ogen kun je bijzonder slecht lezen.
En zonder de genadeloze vernedering van de anderen waren we nooit de parels van kerels geworden die we nu zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet vrij zeker dat ik op die leeftijd al een tijdje niet meer zo wasquote:Op maandag 4 april 2016 21:44 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt echt alsof ze een grote pik ziet.quote:
Ken je dat verhaal van de Marokkaanse steekproefpopulatie die significant beter scoorden dan hun Algerijnse en Spaanse buren en daar geen verklaring voor was? Behalve dan het feit dat de Marokkanen het zelf mochten meten?quote:Op maandag 4 april 2016 21:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, 15 a 16. En geen gok, want dat zei hij hier zelf.
Nog geen bewijsmateriaal ontvangen echter.
6 vwo, dan weet je alles ja toch?quote:Op maandag 4 april 2016 21:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik op die leeftijd al een tijdje niet meer zo was
Die parelvergelijking werkt zo lastig als ik me jou voorstel als een halve zwerver.quote:Op maandag 4 april 2016 21:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En zonder de genadeloze vernedering van de anderen waren we nooit de parels van kerels geworden die we nu zijn.
Wat is ''niet meer zo'', heterosexueel?quote:Op maandag 4 april 2016 21:46 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik op die leeftijd al een tijdje niet meer zo was
Tweederde van PvdA is niet Pv.quote:Op maandag 4 april 2016 21:46 schreef KetchupFTW het volgende:
PvdA en PVV lijken wel op elkaar Euribob, ze hebben 2/3de gemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |