Ik denk om je pemelquote:Op maandag 4 april 2016 21:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat wijs je naar mijn linkerhand. Weet je wel waar die net zat?
Op je toetsenbord.quote:Op maandag 4 april 2016 21:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat wijs je naar mijn linkerhand. Weet je wel waar die net zat?
Ok. 1-0 voor jou. Ik wilde zeggen in je moeder, maar dat is vast een aardige vrouw.quote:Op maandag 4 april 2016 21:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk om je pemel
Maar ik care daar niet om
Nee echt een kut hoerquote:Op maandag 4 april 2016 21:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ok. 1-0 voor jou. Ik wilde zeggen in je moeder, maar dat is vast een aardige vrouw.
kuthoeren, beste hoerenquote:Op maandag 4 april 2016 21:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee echt een kut hoer
Dus ik hoop het niet voor je
Of gigolo's.quote:
waarom nou weer dikke haas?quote:Op maandag 4 april 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
zo nu en dan jezelf verwennen betekent dat je een keer een twix naar binnen schuift, niet twee dagen pizza vreten omdat je een dikke haas bent
is toch aandoenlijkquote:Op maandag 4 april 2016 22:15 schreef Crip het volgende:
Als ouders een foto van hun kind plaatsen en mensen reageren alsof ze tegen het kind praten. Wtf bitch het kind kan niet eens 's praten of lezen of jou uberhaupt verstaan.
Wow goedzo Pientje! wat ben je al groot meid! kusjes oma miep
/dagboek
sws foto's van je kinderen plaatsenquote:Op maandag 4 april 2016 22:15 schreef Crip het volgende:
Als ouders een foto van hun kind plaatsen en mensen reageren alsof ze tegen het kind praten. Wtf bitch het kind kan niet eens 's praten of lezen of jou uberhaupt verstaan.
/dagboek
Sowieso foto's van je kids posten op facebook of zoquote:Op maandag 4 april 2016 22:15 schreef Crip het volgende:
/dagboek
sowieso kids hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sowieso foto's van je kids posten op facebook of zo
Doe normaal
gewoon niet vervangen, dan leren ze het wel afquote:Op maandag 4 april 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker in eerste jaren elke uur vieze poepluiers vervangen
Bah
of ouders die een foto van hun kind plaatsen en een tekst erbij zetten alsof het kind dat zeiquote:Op maandag 4 april 2016 22:15 schreef Crip het volgende:
/dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |