gvdquote:Op maandag 4 april 2016 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dan ook grapjes maken over de leeftijd van wch. "als we hier klaar mee zijn zijn we net zo oud als wch"
een oudere man?quote:Op maandag 4 april 2016 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb al de vent geregeld, maar ik wil die stokslagen nog nie.
haha en dan is VK ook kaalquote:Op maandag 4 april 2016 22:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
en dan ook grapjes maken over de leeftijd van wch. "als we hier klaar mee zijn zijn we net zo oud als wch"
bedoel 10 jaar ouder ofzoquote:Op maandag 4 april 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ja wat moet ik met iemand die jonger is dan ik wtf
Ja gewoon hetzelfde als met een oudere man jeetjequote:Op maandag 4 april 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
[..]
ja wat moet ik met iemand die jonger is dan ik wtf
nee sry echt niet mijn ding.quote:Op maandag 4 april 2016 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja gewoon hetzelfde als met een oudere man jeetje
wat heb je gedaan?quote:Op maandag 4 april 2016 22:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, was best chill. Beetje misselijk nu, zit nog vol door die pizza joh
Dit ja, walgelijkquote:Op maandag 4 april 2016 22:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
of ouders die een foto van hun kind plaatsen en een tekst erbij zetten alsof het kind dat zei
"hallo opa kijk eens wat ik aan heb vandaag!!"
wat zijn je statsquote:Op maandag 4 april 2016 22:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
TR, Dannybashquote:Op maandag 4 april 2016 22:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit ja, walgelijkOf mensen die een Facebook pagina maken voor hun pasgeboren kind
gwn die met de grootste lul tochquote:Op maandag 4 april 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
8 jongens die daan heten en dan weet je niet welke daan je nodig hebt
Dat ben ik gelukkig nog niet tegen gekomenquote:Op maandag 4 april 2016 22:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit ja, walgelijkOf mensen die een Facebook pagina maken voor hun pasgeboren kind
Ja jeetje dan werkt zo'n workout ook nieth e.quote:Op maandag 4 april 2016 22:25 schreef MrBradge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |