Darts is hartstikke keuken kijksport johquote:Op maandag 4 april 2016 22:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand die geniet van de lammen en blinden die pijltjes gooien kan schaatsen ook wel aan
De ranglijstquote:
wees blij dat ze niet binnenkwam toen je neus nog onder de poeder zatquote:Op maandag 4 april 2016 22:12 schreef wietparkiet het volgende:
mijn moeder kwam binnenlopen toen ik een jointje aan het draaien was
oeps
ik woon niet in hoorn hequote:Op maandag 4 april 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wees blij dat ze niet binnenkwam toen je neus nog onder de poeder zat
lolquote:Op maandag 4 april 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wees blij dat ze niet binnenkwam toen je neus nog onder de poeder zat
Daar in westfriesland lusten ze er wel pap van jaquote:Op maandag 4 april 2016 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik woon niet in hoorn he
ik gebruik die zooi niet
alle kilo's die antwerpen inkomen verdwijnen in west frieslandquote:Op maandag 4 april 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar in westfriesland lusten ze er wel pap van ja
Gewone procedurequote:Op maandag 4 april 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 punten aftrek voor Twente vind ik wel wat weinig trouwens.
Nee dan is het wel licentie weg dacht ik maar weet het niet zekerquote:Op maandag 4 april 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij het verstrijken van de volgende deadline weer 3 punten?
Dan hebben ze nog krap een maand.quote:Op maandag 4 april 2016 22:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee dan is het wel licentie weg dacht ik maar weet het niet zeker
Is gewoon regel.quote:Op maandag 4 april 2016 22:28 schreef Sked het volgende:
puntenaftrek is nu toch wel zo'n beetje de meest zinloze straf die die gasten kunnen krijgen
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 22:28 schreef Sked het volgende:
puntenaftrek is nu toch wel zo'n beetje de meest zinloze straf die die gasten kunnen krijgen
Laat die puntenmindering dan op z'n minst oplopen, eerste keer 3, dan 6 en 9 ofzo. Dan voelen clubs het tenminste.quote:Op maandag 4 april 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon regel.
Publieke waarschuwing, 3x puntenmindering en daarna is het dagdag
Wat sadistisch zegquote:Op maandag 4 april 2016 22:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat die puntenmindering dan op z'n minst oplopen, eerste keer 3, dan 6 en 9 ofzo. Dan voelen clubs het tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |