Dat kan hoor. Je komt alleen Den Haag niet uit.quote:Op maandag 4 april 2016 21:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zal je maar niet tegenspreken, wil deze zomer nog wel rustig naar Scheveningen kunnen
Achja. Ben ook wel weer zo flexibel dat dat geen problemen op zal leveren.quote:Op maandag 4 april 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat kan hoor. Je komt alleen Den Haag niet uit.
In de zomer naar Scheveningen is bijna onbegonnen werk.quote:Op maandag 4 april 2016 21:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Achja. Ben ook wel weer zo flexibel dat dat geen problemen op zal leveren.
Dat is wel een behoorlijke opgave jaquote:Op maandag 4 april 2016 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de zomer naar Scheveningen is bijna onbegonnen werk.
Daarom IJsselmeerquote:Op maandag 4 april 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Althans, als het 20+ graden is, met zonnig weerbeeld dan.
Enige echt goede optie is met de fiets. OV is al zwaar kut op die dagen.quote:
OVquote:Op maandag 4 april 2016 21:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Enige echt goede optie is met de fiets. OV is al zwaar kut op die dagen.
kilometertje of 120? lekker fietsen manquote:Op maandag 4 april 2016 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met de auto van Den Haag naar Arnhem is al 90 minuten.
Weekje op mijn tempoquote:Op maandag 4 april 2016 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent dan wel even onderweg ja.
Ik was er al een hele tijd. Alleen doe ik wel eens aan intellectuele verrijking. Beetje artikeltjes lezen over het foebelle en alles.quote:
Als je me een redelijke fiets geeft welquote:Op maandag 4 april 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gemiddelde van 30 km/u moet toch wel lukken?
Moet ook gebeuren! Leuk dat je er bent.quote:Op maandag 4 april 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was er al een hele tijd. Alleen doe ik wel eens aan intellectuele verrijking. Beetje artikeltjes lezen over het foebelle en alles.
voetbal en intellectuele verrijkingquote:Op maandag 4 april 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was er al een hele tijd. Alleen doe ik wel eens aan intellectuele verrijking. Beetje artikeltjes lezen over het foebelle en alles.
Stijn is volgens mij meer een jonge René van der gijp. Alleen voetbal is interessantquote:Op maandag 4 april 2016 21:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voetbal en intellectuele verrijking
wat klopt hier niet
Nee, ik kan je vertellen dat dit niet helemaal klopt. Die jongen heeft veel meer interesses dan alleen voetbal.quote:Op maandag 4 april 2016 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn is volgens mij meer een jonge René van der gijp. Alleen voetbal is interessant
Oh ja? Ik hoor hier graag meer overquote:Op maandag 4 april 2016 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, ik kan je vertellen dat dit niet helemaal klopt. Die jongen heeft veel meer interesses dan alleen voetbal.
Ja oke, buiten darten en voetbal danquote:
Konijnen?quote:
..quote:
Er bestaan dan ook weinig saaiere sportenquote:Op maandag 4 april 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie Stijn nooit in de schaatstopics, dus denk het niet
Iemand die geniet van de lammen en blinden die pijltjes gooien kan schaatsen ook wel aanquote:Op maandag 4 april 2016 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er bestaan dan ook weinig saaiere sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |