Britten zijn echt op veel plekken. Zijn ze lelijk?quote:Op maandag 4 april 2016 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Op mn vakantieplek zijn ziek veel britten, denk dat ze het daarom hier ook hebben.
Allemaal geen slipje aan natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 18:58 schreef timmmmm het volgende:
Op mn vakantieplek zijn ziek veel britten, denk dat ze het daarom hier ook hebben.
Met een bakje yoghurt in je handen op een abriposter zeker.quote:Op maandag 4 april 2016 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan gebruiken om er geld mee te verdienen :p
Ik las kutje.quote:Op maandag 4 april 2016 12:32 schreef YokiKater het volgende:
Lekker back to basic, schijten in een kuiltje en je reet afvegen met mos![]()
Heerlijk!
Bijvoorbeeld ja :pquote:Op maandag 4 april 2016 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met een bakje yoghurt in je handen op een abriposter zeker.
Oeeeehquote:Op maandag 4 april 2016 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben planetcoaster aan het downloaden kopen.
Gelukkig de goede coaster.quote:Op maandag 4 april 2016 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben planetcoaster aan het downloaden kopen.
Ik ga die beta niet kopenquote:
Al gekocht?quote:Op maandag 4 april 2016 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga die beta niet kopenIk ga die beta niet kopen
Ik ga die beta niet kopen
Vind hem nogal duur eigenlijk ... https://www.frontierstore(...)ster-earlybird.html/quote:Op maandag 4 april 2016 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga die beta niet kopenIk ga die beta niet kopen
Dat is gewoon een normale prijs voor een game.quote:Op maandag 4 april 2016 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind hem nogal duur eigenlijk ... https://www.frontierstore(...)ster-earlybird.html/
Een spel wat klaar is ja :pquote:Op maandag 4 april 2016 20:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een normale prijs voor een game.
Die krijg je voor die prijs ook gewoon zodra het af is hoor, je hebt nu alleen wat vroeger toegang... Met het risico op vastlopers, dat dan wel weer.quote:
Voor een consolegame wel ja, digitale pc-games zitten vaker rond de 30 euro. Als je deze pre-ordered is die ook gewoon 27 euro, je betaalt gewoon 40 euro extra om een alpha versie te spelenquote:Op maandag 4 april 2016 20:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een normale prijs voor een game.
Moet die nog lang downloaden?quote:Op maandag 4 april 2016 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die krijg je voor die prijs ook gewoon zodra het af is hoor, je hebt nu alleen wat vroeger toegang... Met het risico op vastlopers, dat dan wel weer.
Nou dan is die prijs toch aan de hoge kant?quote:Op maandag 4 april 2016 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee is al klaar, is maar 1,4 GIG, maar de alpha stelt ook niet zo veel voor.
Hoezo niet?quote:Op maandag 4 april 2016 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb vanavond toch geen tijd meer om het te spelen.
Uur of 10, maar dat soort spellen wil nog wel eens verslavend werken...quote:Op maandag 4 april 2016 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Shit dat wilde ik niet vragen. Hoe laat je ging slapen bedoelde ik...
Kom je er ook gelijk uit dan als je wekker gaat?quote:
Dus je gaat hem ook niet opstarten :pquote:Op maandag 4 april 2016 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Uur of 10, maar dat soort spellen wil nog wel eens verslavend werken...
Ja, ik blijf niet een uur liggen, anders had ik hem wel om 7 uur gezet.quote:Op maandag 4 april 2016 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom je er ook gelijk uit dan als je wekker gaat?
Nuej, lijkt me niet verstandig.quote:Op maandag 4 april 2016 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je gaat hem ook niet opstarten :p
Oh ... Die van mij gaat om 7 uur en rond 8 kom ik er uitquote:Op maandag 4 april 2016 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik blijf niet een uur liggen, anders had ik hem wel om 7 uur gezet.
Jezelf een uur lang martelenquote:Op maandag 4 april 2016 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ... Die van mij gaat om 7 uur en rond 8 kom ik er uit
Wakker worden van wekkersquote:
Maar jij bent LTDKVquote:Op maandag 4 april 2016 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2016 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet, ik moet mijn bed uit om de wekker uit te zetten, ik wordt van mijn luchtalarm gewoon niet wakkerquote:
Ja dus hij gaat om 7 en om 8 toch?quote:Op maandag 4 april 2016 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zelfs dat niet, ik moet mijn bed uit om de wekker uit te zetten, ik wordt van mijn luchtalarm gewoon niet wakker
Telefoonwekker gaat om 07.00, 07.10, 07.20, 07.30, 07.40, 07.50, 08.00 en mijn luchtalarm om half 8.quote:
Hoe irritant is datquote:Op maandag 4 april 2016 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Telefoonwekker gaat om 07.00, 07.10, 07.20, 07.30, 07.40, 07.50, 08.00 en mijn luchtalarm om half 8.
Ik slaap nogal vast dus dat hoor ik toch allemaal niet ...quote:
Dan hoef je ze dus ook niet aan te zettenquote:Op maandag 4 april 2016 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik slaap nogal vast dus dat hoor ik toch allemaal niet ...
Dus je wordt ook niet wakker van een rookmelder?quote:Op maandag 4 april 2016 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik slaap nogal vast dus dat hoor ik toch allemaal niet ...
Dan lig ik dus gewoon tot 's middags te pitten, dat zou je moeten wetenquote:Op maandag 4 april 2016 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan hoef je ze dus ook niet aan te zetten
Die moet ik nog steeds een keer kopen ... Maar denk het niet. Als er een vliegtuig in de tuin zou neerstorten slaap ik er waarschijnlijk nog gewoon doodleuk doorheenquote:Op maandag 4 april 2016 20:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dus je wordt ook niet wakker van een rookmelder?
je hebt toch je luchtalarm?quote:Op maandag 4 april 2016 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan lig ik dus gewoon tot 's middags te pitten, dat zou je moeten weten
Nu ik erover nadenk kan ik het denk ik beter vergelijken met zo'n alarmgeluid in een kerncentralequote:
Ik kan mij er wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 4 april 2016 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk kan ik het denk ik beter vergelijken met zo'n alarmgeluid in een kerncentrale
Een beetje dit eentonige geluid alleen dan zonder het geloei
Zit er een foto van Timmmm op?quote:Op maandag 4 april 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Dan heb je echt een slechte wekker. Die van mij is zo nasty dat je meteen wakker bent en dat ding zo snel mogelijk uit wil zetten.
Ik ben niet goed, ik ben geweldigquote:
Oppassen jij he, anders stuur ik je cadeautje gewoon weer terugquote:
Als ik wakker word dan boot mijn brein meteen in 1 nanoseconde. Dan kan ik echt niet meer slapen.quote:Op maandag 4 april 2016 20:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik slaap niet door m'n wekkers heen, ik heb de beweging om hem weg te swipen op m'n telefoon zó geautomatiseerd dat ik het nu onbewust uit kan zetten en weer verder slapen![]()
Als ik dan n uur later wakker word herinner ik me niks meer![]()
Nu maar een wekker van de HEMA gekocht
Ik heb een app waarmee ik eerst een rekensommetje moet oplossen op mijn telefoon. Werkt ook wel.quote:Op maandag 4 april 2016 20:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik slaap niet door m'n wekkers heen, ik heb de beweging om hem weg te swipen op m'n telefoon zó geautomatiseerd dat ik het nu onbewust uit kan zetten en weer verder slapen![]()
Als ik dan n uur later wakker word herinner ik me niks meer![]()
Nu maar een wekker van de HEMA gekocht
ik zou dat ding dan echt niet uit krijgenquote:Op maandag 4 april 2016 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb een app waarmee ik eerst een rekensommetje moet oplossen op mijn telefoon. Werkt ook wel.
Een cadeautjequote:Op maandag 4 april 2016 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen jij he, anders stuur ik je cadeautje gewoon weer terug
Je je wordt bijna voor de zoveelste keer 23 hequote:
quote:Op maandag 4 april 2016 20:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En LTKDV is natuurlijk helemaal niet vreemd, dus ...
Het is geen cadeautje voor je moeder.quote:
alarm clock xtremequote:Op maandag 4 april 2016 20:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik zou dat ding dan echt niet uit krijgen
Naam van app?
Ja soort zoekt soort.quote:Op maandag 4 april 2016 20:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En LTKDV is natuurlijk helemaal niet vreemd, dus ...
quote:Op maandag 4 april 2016 22:59 schreef Specularium het volgende:
Zelfs David kan dit topic niet meer redden.
Fantastisch.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:07 schreef anonymoussie het volgende:
De belastingdienst heeft mijn inkomen van vorig jaar op 800000 euries staan.![]()
Wat een prutsers daar zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |