Bedankt, dit vat ik op als compimentquote:Op maandag 4 april 2016 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
dan stuur ik haags_kwartiertje wel langs
Wat?quote:Op maandag 4 april 2016 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Als hij z'n onderkinnetje wegwerkt is het tiptop
Is allemaal projectie van Sked. Ik heb hem in het echt gezien, hij is echt monsterlijk dikquote:
Ik ken hem alleen van een foto. Vond hem niet erg dik. Kan wel aangekomen zijn sindsdien natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2016 19:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is allemaal projectie van Sked. Ik heb hem in het echt gezien, hij is echt monsterlijk dik
Etsu stelde de vraag, ik reageerde alleen eerlijkquote:Op maandag 4 april 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat een nare opmerking van Sked.
Nou bedankt. Lijkt nu net alsof ik dik benquote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Etsu stelde de vraag, ik reageerde alleen eerlijk
Die foto is minimaal 5 jaar oudquote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van een foto. Vond hem niet erg dik. Kan wel aangekomen zijn sindsdien natuurlijk.
Ik had over een 'onderkinnetje', dat anderen dat opvatten als 'dik' kan ik niks aan doen.quote:Op maandag 4 april 2016 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou bedankt. Lijkt nu net alsof ik dik ben
Kloptquote:
inderdaadquote:
quote:Op maandag 4 april 2016 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik had over een 'onderkinnetje', dat anderen dat opvatten als 'dik' kan ik niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |