Nee, keek in het 'tis niet te gleuven' topicquote:Op maandag 4 april 2016 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je de viesdikke memmen van Knetter gezien?
Misschien foto uitprinten en eroverheen kwakken.quote:Op maandag 4 april 2016 20:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niks mis mee. Beetje oranje soezen of tompoucen eten.
Bah bahquote:Op maandag 4 april 2016 20:09 schreef Divje het volgende:
wat is er mis met dikke memmen overigens?
memmen
zei je pik?quote:Op maandag 4 april 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje gepikeerd door de opmerking van Sked
En dat ligt aan wat je groot vind natuurlijkquote:
Ik heb wel een aardige handvol borsten gezien van foksters.quote:Op maandag 4 april 2016 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat ligt aan wat je groot vind natuurlijk
Maar als ik even kijk wat de gemiddelde fokker mooi vind qua borsten dan zeg ik nee
Alsof de gemiddelde fokker smaak heeftquote:Op maandag 4 april 2016 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat ligt aan wat je groot vind natuurlijk
Maar als ik even kijk wat de gemiddelde fokker mooi vind qua borsten dan zeg ik nee
Daaromquote:
Je laat je wel makkelijk van je stuk brengen zegquote:Op maandag 4 april 2016 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje gepikeerd door de opmerking van Sked
Sorry! Ik kan het niet meer aanquote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Je laat je wel makkelijk van je stuk brengen zeg
Je hebt ook al gecamd met fokstersquote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een aardige handvol borsten gezien van foksters.
Zitten toch best mooie bij
Vast wel een mooie flat in Den Haag te vindenquote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry! Ik kan het niet meer aan
Om jou vanaf te duwen ja.quote:Op maandag 4 april 2016 20:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Vast wel een mooie flat in Den Haag te vinden
Daarom.quote:
Voor je er een einde aan maakt: mocht je nog centen over hebben, dan weet ik nog wel een leuke bestemming.quote:Op maandag 4 april 2016 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry! Ik kan het niet meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |