Ik typte, dus ik voel me niet aangetyptquote:Op maandag 4 april 2016 16:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek spring in een vat met zoutzuur
Jaquote:Op maandag 4 april 2016 16:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jammer.
Dude ga je voor je volgende date wel eerst een date regelen met de kapper?
quote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JaIk ga deze week sowieso naar de kappert.
Eens. Vooral irritant bij die auto die niet zo hard ging binnen de bebouwde kom. Niet iedereen weet de weg, niet zo opgefokt doen.quote:Op maandag 4 april 2016 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij gebruikt wel vaak je claxon, Bradmans
Mja, dat lijkt zo. Maar ik neem die filmpjes op over een periode van 500-750 km, als ik dan 3x m`n claxon gebruik is't veel. En ja oke, als iemand op de fiets erg langzaam is dan is't * toet * En dat geld nét zo makkelijk voor iemand die opeens oversteekt.quote:Op maandag 4 april 2016 16:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij gebruikt wel vaak je claxon, Bradmans
Toegeven aan groepsdrukquote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JaIk ga deze week sowieso naar de kappert.
Klopt inderdaadquote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Dat was mijn enige punt die ik had over je filmpje. Je haar zit een beetje ruig
Nee, niet eensquote:Op maandag 4 april 2016 16:42 schreef Oberkullie het volgende:
Heb je alweer een nieuwe date binenkort?
Leuke mensen? Of stomme mensen?quote:Op maandag 4 april 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn lijstje:
- Amarantha
- MrBradge
- HPLC
- TARDIS.
- Opsonisatie
- Oberkullie
- 2NutZ
LIJSTJESquote:Op maandag 4 april 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn lijstje:
- Amarantha
- MrBradge
- HPLC
- TARDIS.
- Opsonisatie
- Oberkullie
- 2NutZ
Ik onthou juist heel weinig, maar dat iemand van FOK! in een dik trom film speelt onthoud ik wel hoorquote:
Moet je niet doen manquote:Op maandag 4 april 2016 16:44 schreef HPLC het volgende:
Ik ben gestopt met luisteren, ik heb de slappe lach
Hoera, tussen mijn twee favoriete users inquote:Op maandag 4 april 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mijn lijstje:
- Amarantha
- MrBradge
- HPLC
- TARDIS.
- Opsonisatie
- Oberkullie
- 2NutZ
Heb hem hooguit 2 keer gebruikt in 6 jaarquote:Op maandag 4 april 2016 16:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mja, dat lijkt zo. Maar ik neem die filmpjes op over een periode van 500-750 km, als ik dan 3x m`n claxon gebruik is't veel. En ja oke, als iemand op de fiets erg langzaam is dan is't * toet * En dat geld nét zo makkelijk voor iemand die opeens oversteekt.
Al ben ik wel aan't minderen met het claxon gebruik.
Ja godver, ik zit op mijn werkquote:Op maandag 4 april 2016 16:46 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Moet je niet doen man
Maar eh, zo zit ik dus vaak in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |