SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
[ Bericht 0% gewijzigd door WhateverWhatever op 04-04-2016 16:06:19 ]![]()
Hazesquote:Op maandag 4 april 2016 16:15 schreef Gruisman het volgende:
Vond de sfeeractie van Ajax eigenlijk indrukwekkender dan die in Barcelona, had ik niet verwacht.![]()
Ik begreep dat Ronald Waterreus een dergelijk lokaal sterretje een belediging vond voor Cruijff. Hij vond dat men op z'n minst had moeten kiezen voor Sinatra.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Waterreus heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 4 april 2016 17:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begreep dat Ronald Waterreus een dergelijk lokaal sterretje een belediging vond voor Cruijff. Hij vond dat men op z'n minst had moeten kiezen voor Sinatra.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Hosegod er ook bijquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://ajax.nl/streams/aj(...)ach-en-een-traan.htm
Pantelicgod
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Brutil Hose zie moet ik altijd aan jou denken
Kan ook niet andersRED ONS HENNIEGOD![]()
In de u17 loopt ook iemand rond die ze al de nieuwe Kluivert noemen.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ajax contracteert Leon Bergsma
Ajax heeft Leon Bergsma (Amsterdam, 25 januari 1997) gecontracteerd. De A-junior speelt sinds 2005 in de jeugdopleiding van Ajax. Hij tekende een contract dat ingaat op 1 juli 2016 en een looptijd heeft van twee jaar, tot en met 30 juni 2018. Het betreft het eerste contract voor de centrale verdediger.
Bergsma: ,,Het is een fantastisch gevoel om mijn eerste contract te tekenen na elf jaar in de jeugdopleiding te hebben gespeeld. In de afgelopen periode ben ik een vaste waarde geweest in de A1. Ik heb hard geknokt en dit is een hele mooie beloning. Het komende seizoen begin ik in Jong Ajax en mijn droom is natuurlijk om ooit in de ArenA te spelen.’’
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Over Waterreus gesproken, wie kent deze nog?quote:Op maandag 4 april 2016 17:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begreep dat Ronald Waterreus een dergelijk lokaal sterretje een belediging vond voor Cruijff. Hij vond dat men op z'n minst had moeten kiezen voor Sinatra.
Hij is er daarna nooit meer goed bovenop gekomen...
[ Bericht 2% gewijzigd door WhateverWhatever op 05-04-2016 16:44:25 ]![]()
Was ook wel weer een pijnlijke reality-check voor hemquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Over Waterreus gesproken, wie kent deze nog?
![]()
Toen zat ik in het stadion. Zelden zo gelachen bij psv!quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Over Waterreus gesproken, wie kent deze nog?
VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Gaan we Boerrigter nog op pikken?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op maandag 4 april 2016 16:15 schreef Gruisman het volgende:
Vond de sfeeractie van Ajax eigenlijk indrukwekkender dan die in Barcelona, had ik niet verwacht.
blablablabla![]()
de strijd aan met Milikquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Marc Overmars wordt vaak bekritiseerd, maar de komst van Frenkie de Jong mag de technisch beleidsbepaler van Ajax op zijn conto schrijven. De achttienjarige middenvelder werd afgelopen zomer overgenomen van Willem II, terwijl ook clubs als Chelsea en PSV interesse toonden. “Maar Overmars heeft heel snel gehandeld”, zegt zaakwaarnemer Ali Dursun in gesprek met Ajax Showtime.
Snelheid was dan ook geboden. “Piet de Visser heeft namens Chelsea zelfs één op één Frenkie gebeld. PSV pakte niet door met Willem II en toen we bij Ajax op gesprek waren, kwam De Boer binnen, kwam Stam binnen en kwam Bergkamp binnen. Ja, wat wil je dan? Als voetballiefhebber ben je dan verkocht. Marc zei dat hij één actie had gezien en toen wist hij al genoeg.”FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: