damn paar weken is niks. Te kort om echt iets nuttigs te leren. Gewoon voor een paar jaar emigreren toch.quote:Op maandag 4 april 2016 01:43 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
half jaar is lang G bedoel voor een paar weken in zomervakantie.
wat een mongooltje. Hier wordt hij geklaptquote:Op maandag 4 april 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Joden SC
[ afbeelding ]
Ismo does not approve.
Gewoon gelijk afgeschoten.quote:Op maandag 4 april 2016 01:47 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat een mongooltje. Hier wordt hij geklapt
Dat zal ook wel meevallen.quote:
Oh dan ben ik verkeerd ingelicht door de anti israel media :Squote:
gaat me meer om vrijwilligerswerk maar zou tof zijn als basis hebreeuws te leren valt in paar weken maar anders geeft het niet ofzo.quote:Op maandag 4 april 2016 01:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
damn paar weken is niks. Te kort om echt iets nuttigs te leren. Gewoon voor een paar jaar emigreren toch.
Voor wat dubieuze uitspraken word je heus niet neergeschoten.quote:Op maandag 4 april 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dan ben ik verkeerd ingelicht door de anti israel media :S
Oh, volgens bepaalde types wordt er genocide gepleegd.quote:Op maandag 4 april 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor wat dubieuze uitspraken word je heus niet neergeschoten.
Nee het zijn de producten uit illegale nederzettingen waar een hoop mensen (terecht) problemen mee hebben.quote:Op maandag 4 april 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, volgens bepaalde types wordt er genocide gepleegd.
En als je producten uit israel koopt ben je letterlijk hitler.
illegaal volgens wiequote:Op maandag 4 april 2016 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee het zijn de producten uit illegale nederzettingen waar een hoop mensen (terecht) problemen mee hebben.
volgens mijquote:
ik kan je wel een adres dmen van een kibbutz waar je voor een paar weken dat kan doen. Kom je met allemaal mensen van over de hele wereld van 18-30 in aanrakig die dat ook doen en de israelis zelf op de kibbutz. Is wel chillquote:Op maandag 4 april 2016 01:49 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gaat me meer om vrijwilligerswerk maar zou tof zijn als basis hebreeuws te leren valt in paar weken maar anders geeft het niet ofzo.
moet morgen ziekenhuis dus moet toch zo slapen.quote:Op maandag 4 april 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij
en verder heb ik niet echt zin in een israel-discussie
misschien wil james hem met je voeren, die is ook tegen die nederzettingen als ik me niet vergis
Oei, niks ernstigs hoop ik?quote:Op maandag 4 april 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet morgen ziekenhuis dus moet toch zo slapen.
hehehquote:
Nee verstandskiezen lol.quote:
quote:Op maandag 4 april 2016 01:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij
en verder heb ik niet echt zin in een israel-discussie
misschien wil james hem met je voeren, die is ook tegen die nederzettingen als ik me niet vergis
Waaruit bestaat het werk ben beetje vies van dierenquote:Op maandag 4 april 2016 01:53 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik kan je wel een adres dmen van een kibbutz waar je voor een paar weken dat kan doen. Kom je met allemaal mensen van over de hele wereld van 18-30 in aanrakig die dat ook doen en de israelis zelf op de kibbutz. Is wel chill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |