quote:Op maandag 4 april 2016 01:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
velen zullen dan gelijk link leggen terrorisme etc.
ook joden uit oekraine.quote:
Fuck de velen. Je leert het voor je zelf.quote:Op maandag 4 april 2016 01:31 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
velen zullen dan gelijk link leggen terrorisme etc.
quote:Op maandag 4 april 2016 01:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ook joden uit oekraine.
Soms droom ik dat ik frans ben omdat ik dan meer gratis geld kan krijgen
wat zijn de toelatingseisen, het hoeft niet betaald te zijn, zou zelf tof vind om Engels les te geven ofzo maar spreek geen Hebreeuws weet niet in hoeverre dat de mogelijlheden limiteert?quote:Op maandag 4 april 2016 01:27 schreef jamesdeen het volgende:
Dm mij maar voor adressen en info als je het ooit serieus overweegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
berber afgeleid van barbaar.quote:Op maandag 4 april 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
is t jullie weleens opgevallen dat in jewlery het woord jew zit
toeval ik denk het nie
ik heb geen flauw ideequote:
Elk jaar komen hier een shitload aan domme amerikaanse joden die niks kunnen en dan maar engelse les gaan geven dus dat gaat moeilijk worden. Maar je kan prima een half jaar in een kibbutz gaan wonen. Les volgen en vrijwilligerswerk doen tegen een kleine betalingquote:Op maandag 4 april 2016 01:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wat zijn de toelatingseisen, het hoeft niet betaald te zijn, zou zelf tof vind om Engels les te geven ofzo maar spreek geen Hebreeuws weet niet in hoeverre dat de mogelijlheden limiteert?
quote:Op maandag 4 april 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
is t jullie weleens opgevallen dat in jewlery het woord jew zit
toeval ik denk het nie
adhesive foilquote:Op maandag 4 april 2016 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.plakfoliewebshop.nl/plakplastic
Plakfolie is het zelfde.
half jaar is lang G bedoel voor een paar weken in zomervakantie.quote:Op maandag 4 april 2016 01:39 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Elk jaar komen hier een shitload aan domme amerikaanse joden die niks kunnen en dan maar engelse les gaan geven dus dat gaat moeilijk worden. Maar je kan prima een half jaar in een kibbutz gaan wonen. Les volgen en vrijwilligerswerk doen tegen een kleine betaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |