quote:Op zondag 3 april 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga doei Opso en de rest die mij niet boeit.Ghehehe byeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik je gepest?quote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oneens met de geponeerde stelling
....quote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
heb je gelijk in ben sowieso wel beinvloedbaar via tvseries, wilde drugbaron worden door the wire, geen grap vandaar dat ik ook denk dat het gewoon een fetisj is.
Oh je woont in het oosten zekerquote:Op zondag 3 april 2016 23:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Viel mee, zon zat verstopt achter de wolken
quote:Op zondag 3 april 2016 23:28 schreef Catkiller het volgende:
Nou ik ga doei Opso en de rest die mij niet boeit.Doei catkillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloed foto'squote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Elke keer een DM voor een dt voutje.
Over het algemeen is mijn Nederlands redelijk, enkel keer een uitglijder over dt in werkwoorden waar de stam op d eindigt. Ik zal nooit een chick benaderen voor blood-foto's, iets waar m'n buurman flink de fout mee in ging.
ja vandaar dat ik nog niet echt iet gedaan heb met trangendergevoel want heb het me gewoon laten aanpraten wellicht.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 23:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh je woont in het oosten zeker
Hier zat ie net aan de andere kant van de wolk
Neequote:
ben je zo'n gevoelige jongen?quote:Op zondag 3 april 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
kan liveleak filmpjes nooit zo goed hendelen
jaquote:
IS onthoofdingsvideo'squote:Op zondag 3 april 2016 23:33 schreef deadprez het volgende:
kan liveleak filmpjes nooit zo goed hendelen
snap echt niet waarom mensen die shit kijkenquote:
flauwquote:Op zondag 3 april 2016 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Elke keer een DM voor een dt voutje.
Over het algemeen is mijn Nederlands redelijk, enkel keer een uitglijder over dt in werkwoorden waar de stam op d eindigt. Ik zal nooit een chick benaderen voor blood-foto's, iets waar m'n buurman flink de fout mee in ging.
Door een maatcilinder te deepthroaten, moet jij ook eens doen. Doe er wel een stofje zoals thalidomide bij.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 23:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik weet dat noel wel oefent in crackpijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |