mestgeur en koeiengeluidenquote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik in buitenland ben dan mis ik serieus al die boeren van hier en die rotkoeien en m'n bed en de niethurk wc's.
Oh en Nederlands kraanwater
in midden-oosten hebben ze de normale wc nog niet uitgevondenquote:
fucking slecht maar toch vermakelijkquote:
Heb je S04E16 al gezien?quote:Op maandag 4 april 2016 00:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind haar een beetje een aansteller de laatste tijd
is ook wel een beetje aanstekelijkquote:Op maandag 4 april 2016 00:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
fucking slecht maar toch vermakelijk
jaquote:
viesdikquote:Op maandag 4 april 2016 00:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Net 1 kipburger 1 hamburger en 9 kipnuggets op
Oke hermanquote:Op maandag 4 april 2016 00:44 schreef defokkingfoker het volgende:
ik denk echt steeds dat jij opso bentquote:
Oke Juicyhilquote:Op maandag 4 april 2016 00:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Kipquote:Op maandag 4 april 2016 00:44 schreef defokkingfoker het volgende:
hehehequote:
wtf is ditquote:Op maandag 4 april 2016 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar die onvriendelijke geuren dan? Heb wel eens een fles deo op een vagina leeggespoten. Maar die geur vermengt zich dan met die andere geuren. En hierdoor ging de desbetreffende mossel nog meer stinken.
Wat
quote:Op maandag 4 april 2016 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar die onvriendelijke geuren dan? Heb wel eens een fles deo op een vagina leeggespoten. Maar die geur vermengt zich dan met die andere geuren. En hierdoor ging de desbetreffende mossel nog meer stinken.
Wat
godteringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |