Okequote:
Jouw baas kent jou wel beter dan dat hoor, je hoeft niet te fakenquote:Op maandag 4 april 2016 00:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik wil morgen moe op mijn werk komen zodat de baas denkt dat ik een ruig sociaal leven heb
oquote:Op maandag 4 april 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke
[..]
Jouw baas kent jou wel beter dan dat hoor, je hoeft niet te faken
komt wel als je op jezelf gaat wonenquote:Op maandag 4 april 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb echt dikke haatliefde verhouding met vaatwasmachine maar ik kan mij geen leven zonder dat rotding voorstellen.
Zou die kuteend een schop gevenquote:Op maandag 4 april 2016 00:26 schreef Toto69 het volgende:
LATEST BEST OF RANDOM
A duck walks into a bar and asks: "Got any Bread?"
Barman says: "No."
Duck says: "Got any bread?"
Barman says: "No."
Barman says: "No, we have no bread."
Barman says: "No, we haven't got any f**king bread."
Barman says: "No, are you deaf?! We haven't got any f**king bread, ask me again and I'll nail your f**king beak to the bar you irritating bast**d of a f**king bird!"
Duck says: "Got any nails?"
Barman says: "No"
Duck says: "Got any bread?
Zou uit frustraties alle borden en pannen uit het raam mikkenquote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
komt wel als je op jezelf gaat wonen
haha ik snap hem, wegwerpborden hahaahahquote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou uit frustraties alle borden en pannen uit het raam mikken
ach, afwassen is zo gebeurd hoor. Vaatwasser in- en uitruimen duurt langer als je niet met heel gezin bentquote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou uit frustraties alle borden en pannen uit het raam mikken
inclusief bureau?quote:Op maandag 4 april 2016 00:28 schreef deadprez het volgende:
godverdomme vergat dat ik koptelefoon op had en stond op
trek bijna alles omver
neequote:
HAHAHA XDquote:Op maandag 4 april 2016 00:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha ik snap hem, wegwerpborden hahaahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |