trustenquote:
doeggiesquote:
terecht ookquote:
ja nee catkiller is nu al zo jelly , laat staan danquote:Op zondag 3 april 2016 23:10 schreef Remqo het volgende:
Madeliefff, je stuurt nu selfies naar TS voor de OP
tmi dudequote:Op zondag 3 april 2016 23:11 schreef Ashqelon het volgende:
@HPLC, gedachte om vrouw te zijn en genomen te worden wind me wel op, echter ligt de nadruk dan echt op het genomen worden als vrouw en niet zozeer het genomen worden zelf.
En een vrouw zelf nemen?quote:Op zondag 3 april 2016 23:11 schreef Ashqelon het volgende:
@HPLC, gedachte om vrouw te zijn en genomen te worden wind me wel op, echter ligt de nadruk dan echt op het genomen worden als vrouw en niet zozeer het genomen worden zelf.
lekker tussen alle bejaardenquote:
Dusquote:Op zondag 3 april 2016 23:11 schreef Ashqelon het volgende:
tr ben klaar met dit gepestquote:Op zondag 3 april 2016 23:13 schreef madeliefff het volgende:
o catkiller je krijgt de groetjes van TARDIS. ahahaha
Bij elke vraag die je stelt, word je steeds wazigerquote:Op zondag 3 april 2016 23:11 schreef Ashqelon het volgende:
Daar is wat aan te doen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Wel echt jammer dat ik een ban heb op 't fobo
Zal er echt geen minuut minder om slapenquote:Op zondag 3 april 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik accepteerde je uitdaging niet, hoe voelt het om afgewezen te worden?
quote:
Je vraagt het aan een docente. Dat is dagelijkse kost..quote:Op zondag 3 april 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik accepteerde je uitdaging niet, hoe voelt het om afgewezen te worden?
Ahw. Wat cute. Ik vergeef jequote:Op zondag 3 april 2016 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry voor mijn opmerking eerder. Ik waardeer je zeer als mens
Bijna altijd... Meestal ook depriquote:Op zondag 3 april 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd vrolijk.
Die UI, het is toch geen woensdag?quote:Op zondag 3 april 2016 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij elke vraag die je stelt, word je steeds waziger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |