trustenquote:
doeggiesquote:
terecht ookquote:
ja nee catkiller is nu al zo jelly , laat staan danquote:Op zondag 3 april 2016 23:10 schreef Remqo het volgende:
Madeliefff, je stuurt nu selfies naar TS voor de OP
tmi dudequote:Op zondag 3 april 2016 23:11 schreef Ashqelon het volgende:
@HPLC, gedachte om vrouw te zijn en genomen te worden wind me wel op, echter ligt de nadruk dan echt op het genomen worden als vrouw en niet zozeer het genomen worden zelf.
En een vrouw zelf nemen?quote:Op zondag 3 april 2016 23:11 schreef Ashqelon het volgende:
@HPLC, gedachte om vrouw te zijn en genomen te worden wind me wel op, echter ligt de nadruk dan echt op het genomen worden als vrouw en niet zozeer het genomen worden zelf.
lekker tussen alle bejaardenquote:
Dusquote:Op zondag 3 april 2016 23:11 schreef Ashqelon het volgende:
tr ben klaar met dit gepestquote:Op zondag 3 april 2016 23:13 schreef madeliefff het volgende:
o catkiller je krijgt de groetjes van TARDIS. ahahaha
Bij elke vraag die je stelt, word je steeds wazigerquote:Op zondag 3 april 2016 23:11 schreef Ashqelon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |