Maar winnen van een Ajax/PSV vergt veel meer dan individuele bevieligingen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, het zijn juist die bevliegingen die zo knap en waardevol zijn momenteel.
Vraag: welke presentatoren zijn volgens jou kandidaat-presentatoren in het groepje?quote:Op zondag 3 april 2016 22:59 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Tom is één van de slechtste presentators van de Nederlandse tv.
Is er nog gelchen deze uitzending.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Dit is een totaal irrelevant gesprek voor vrijwel iedere kijker
Samen met Genééin z'n eigen programma, dat is ook stuitend slechtquote:Op zondag 3 april 2016 22:59 schreef Kopsterk het volgende:
Het wordt altijd een beetje ongemakkelijk als hij een autocue gebruikt.quote:Op zondag 3 april 2016 22:59 schreef Kopsterk het volgende:
Daar kijk ik te weinig tv voor, maar er zal vast nog wel wat enorme matigheid bij een commercieel zendertje zijn ofzoquote:Op zondag 3 april 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag: welke presentatoren zijn volgens jou kandidaat-presentatoren in het groepje?
Ik heb het idee dat je dit alleen maar zegt omdat hij vervelend deed tegen Freek de Jonge.quote:Op zondag 3 april 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met Genééin z'n eigen programma, dat is ook stuitend slecht
Ik help je even:quote:Op zondag 3 april 2016 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar kijk ik te weinig tv voor, maar er zal vast nog wel wat enorme matigheid bij een commercieel zendertje zijn ofzo
quote:Op zondag 3 april 2016 23:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het wordt altijd een beetje ongemakkelijk als hij een autocue gebruikt.
In talkshows is hij wel te pruimen (en dan bedoel ik niet als host)
Sorryquote:
Jij vond Genee toch zo geweldig.quote:Op zondag 3 april 2016 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met Genééin z'n eigen programma, dat is ook stuitend slecht
Marcel Maijerquote:Op zondag 3 april 2016 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar kijk ik te weinig tv voor, maar er zal vast nog wel wat enorme matigheid bij een commercieel zendertje zijn ofzo
Misschien is Rivkah wel een goede zetquote:Op zondag 3 april 2016 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik help je even:
Jan-Joost van Gangelen
Toine van Peperstraten
Gert van 't Hof
Dat waren kipcorns.quote:Op zondag 3 april 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kroketten in vet? Ik zag kaassouffles dacht ik
Bij VI.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |