Nope! Niet wat mij betreft, houdt zich ietwat staande in een wankele ploeg, Wijnaldum doet het dan even goed bij een toekomstig degradant.quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 22:37 schreef Koffieplanter het volgende:
'Ik heb dat ook gehad met mijn eigen schoonzoon'.
Ik moest even overgeven.
Hooguit ergens nog een verdwaald gelijkspelletjequote:Op zondag 3 april 2016 22:37 schreef Bolasie het volgende:
De titelrace is helemaal niet spannend, Ajax gaat gewoon alles winnen.
Maar waar richten we ons dan op?quote:Op zondag 3 april 2016 22:37 schreef Bolasie het volgende:
De titelrace is helemaal niet spannend, Ajax gaat gewoon alles winnen.
En we vliegen naar de horizonquote:
Als Jan er niet zat zou er wel een andere idioot zitten.quote:Op zondag 3 april 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zit Jan Mulder nog steeds aan tafel? Ik walg van hem.
Eerlijk gezegd vreselijk. Het dat ik kan reageren, anders weggezapt of in slaap gevallen gruwelijk saai. En dan zoon Egberts, die is lekker stimulerend.quote:
Het leven is zwaar in Saudi Arabiëquote:Op zondag 3 april 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Die wallen van Bert zijn extremer dan anders, heb ik het idee.
Dat geef je in ieder geval wel aan met de wissels van de middenvelders. Waar wel wat voor te zeggen vielquote:Op zondag 3 april 2016 22:40 schreef Brammess het volgende:
Mwah, het was frank zijn idee om rustig aan te gaan doen denk ik.
Kees Jansma is helemaal geen idioot.quote:Op zondag 3 april 2016 22:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als Jan er niet zat zou er wel een andere idioot zitten.
Ik dacht meer aan Youri. Of Arno.quote:Op zondag 3 april 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kees Jansma is helemaal geen idioot.
De tafel van Kees is een fijn programma.quote:Op zondag 3 april 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kees Jansma is helemaal geen idioot.
Natafelen met Kees ook.quote:Op zondag 3 april 2016 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De tafel van Kees is een fijn programma.
Morgen met Natafelen Arnoquote:Op zondag 3 april 2016 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De tafel van Kees is een fijn programma.
Alle ploegen spelen nog ergens voor.quote:Op zondag 3 april 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht is de enige lastige wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |