Met een man meer ben je vrijwel altijd in het nadeel in zo'n situatie omdat de tegenstander alleen maar vaker achteruit gaat lopen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wel matig met een man meer de 2-2 niet kunnen maken.
1 2 3 | 5. Celta Vigo 31 14 7 10 49 44-52 6. Athl.Club 31 14 6 11 48 49-40 7. Sevilla 30 13 9 8 48 43-35 |
Ze kregen genoeg kansen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met een man meer ben je vrijwel altijd in het nadeel in zo'n situatie omdat de tegenstander alleen maar vaker achteruit gaat lopen.
Ik weet niet meer waar mijn shirt hangt. Tis trouwens een zwarte van een paar jaar terug. Die dragen ze nu niet meer.. Maar degraderen zal wel niet toch?quote:Op zondag 3 april 2016 23:54 schreef AQUILA. het volgende:
Als Valencia degradeert verscheur ik mij Valencia-shirt. Echt onbegrijpelijk hoe slecht die presteren, het is toch echt een elftal dat kwalitatief zelfs beter is dan Sevilla of Villarreal. Kan me niet voorstellen dat Valencia écht degradeert.
Ik heb die egaal witte zonder reclame van vorig seizoen, met V-hals.quote:Op maandag 4 april 2016 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar mijn shirt hangt. Tis trouwens een zwarte van een paar jaar terug. Die dragen ze nu niet meer.. Maar degraderen zal wel niet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inderdaad, ik kan mij niet voorstellen dat Valencia daadwerkelijk degradeert, zelfs in dit zeer zwakke seizoen is het kwalitatief nog steeds de vierde club van Spanje mijns inziens. ]''Aquila non capit muscas.''
Ze kregen vooral mogelijkheden, een echte 100% kans was er alleen voor Gameiro, die 2-2 moest maken. Verder was het vooral blaffen maar niet bijten, voorzet na voorzet, afstandsschot na afstandsschot.quote:
Enorm zonde dat hij woensdag niet mee kan spelen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, wat speelt Torres goed. Hij trekt nog volle zestig meter sprints diep in blessuretijd.
Het is bizar hoe hij zich hervonden heeft na 100. Hij heeft weer een klein beetje die explosiviteit, die eerste meters, hij is weer ''handig'' en trefzeker.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enorm zonde dat hij woensdag niet mee kan spelen.
Als Atletico geen rood had gekregen, hadden ze gewoon gewonnen. Wat speelde hij sterk dinsdag.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is bizar hoe hij zich hervonden heeft na 100. Hij heeft weer een klein beetje die explosiviteit, die eerste meters, hij is weer ''handig'' en trefzeker.
Denk dat bij een dergelijke ontwikkeling van een wielrenner er wel gefronst zou worden, wat jijquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeetje, wat speelt Torres goed. Hij trekt nog volle zestig meter sprints diep in blessuretijd.
Deze man weet.quote:
Dat was tegen Real Madrid ook al zo. Ik snap er niks van, hij speelt tegenwoordig meer als verdedigende middenvelder dan als aanvaller. Ook maakt hij een uitgebluste indruk en komt geen mannetje meer voorbij. Sowieso draait Barcelona voor geen meter meer. Een behoorlijk slechte timing om in te storten nu de prijzen binnenkort worden uitgedeeldquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeer gedegen organisatie van Real Sociedad. Net als dinsdag staat Messi ver buiten het strafschopgebied.
Moet wel gezegd worden dat de kwaliteit van de muurtjes waartegen Barça speelde deze drie weken erg sterk is.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was tegen Real Madrid ook al zo. Ik snap er niks van, hij speelt tegenwoordig meer als verdedigende middenvelder dan als aanvaller. Ook maakt hij een uitgebluste indruk en komt geen mannetje meer voorbij. Sowieso draait Barcelona voor geen meter meer. Een behoorlijk slechte timing om in te storten nu de prijzen binnenkort worden uitgedeeld
Vooral omdat Barcelona inspiratieloos speelt en Messi er weer ff geen zin in heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet wel gezegd worden dat de kwaliteit van de muurtjes waartegen Barça speelde deze drie weken erg sterk is.
Misschien moet hij meer tatoeages nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat was tegen Real Madrid ook al zo. Ik snap er niks van, hij speelt tegenwoordig meer als verdedigende middenvelder dan als aanvaller. Ook maakt hij een uitgebluste indruk en komt geen mannetje meer voorbij. Sowieso draait Barcelona voor geen meter meer. Een behoorlijk slechte timing om in te storten nu de prijzen binnenkort worden uitgedeeld
Daar ga je idd beter van spelenquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien moet hij meer tatoeages nemen.
Ja wat een kans weerquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat had 2-0 moeten zijn, perfecte counter verprutst.
Nee maar je bent niet de enigequote:Op zaterdag 9 april 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat ik Neymar een lul van een speler vind?
Alleen heeft Barcelona wel een ernstig makkelijk schema.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:49 schreef Bolasie het volgende:
Zou mooi voor de competitie zijn als Barcelona hier verliest.
Sevilla is allang afgehaakt, aangezien Unai geen drol meer geeft om la Liga. Hij speelt, net als vorige week, met grotendeels een B-ploeg. Hij gooit alles op de Europa League voor dat Champions League ticket.quote:Op zondag 17 april 2016 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sevilla dreigt af te haken nu ze 1-1 staan tegen Depor. Nog vijf minuten.
Wat ongezellig. Speelt hij dan wel hoog spel mee.quote:Op zondag 17 april 2016 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sevilla is allang afgehaakt, aangezien Unai geen drol meer geeft om la Liga. Hij speelt, net als vorige week, met grotendeels een B-ploeg. Hij gooit alles op de Europa League voor dat Champions League ticket.
Nouja, Champions League of Europe League is een immens verschil voor een club als Sevilla, ik kan me wel voorstellen dat je daar op gokt. Zeker als je dat toernooi al twee keer op rij gewonnen hebt. Ik denk alleen dat Villarreal te sterk gaat zijn. Die hebben ook de luxe om spelers te rusten, zoals vandaag, omdat ze al zeker zijn van plek vier.quote:Op zondag 17 april 2016 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ongezellig. Speelt hij dan wel hoog spel mee.
Stel dat Atletico of Real nog de CL pakt, heb je met plek vijf nog een escape voor mocht het verkeerd aflopen in de Europa League. Maar ik snap heel goed dat Emery zo denkt.quote:Op zondag 17 april 2016 18:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, Champions League of Europe League is een immens verschil voor een club als Sevilla, ik kan me wel voorstellen dat je daar op gokt. Zeker als je dat toernooi al twee keer op rij gewonnen hebt. Ik denk alleen dat Villarreal te sterk gaat zijn. Die hebben ook de luxe om spelers te rusten, zoals vandaag, omdat ze al zeker zijn van plek vier.
Ja, dat trekt een miljoenenpubliekquote:Op zondag 17 april 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Zijn er nou daadwerkelijk zoveel mensen geïnteresseerd in golf?
Mocht je geen satire bedrijven vind ik dat een zeer bijzonder feitjequote:
Absolutamente!quote:Op zondag 17 april 2016 20:41 schreef hafcfan het volgende:
Mag ik zeggen dat Valencia een heerlijk shirt heeft. Oeiiii
Gewaagde voorspelling.quote:Op zondag 17 april 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Atletico - Bayern wordt een heel spannende wedstrijd.
Over niet steunend publiek gesproken. Bij Ajax gingen ze na de 0-2 in de 84e minuut ook meteen wegquote:Op zondag 17 april 2016 20:57 schreef hafcfan het volgende:
Dat bioscoop publiek zal de ploeg eens steunen.
Jaquote:Op zondag 17 april 2016 20:57 schreef Bolasie het volgende:
Onderling resultaat staat toch boven doelsaldo in La Liga?
Ja.quote:Op zondag 17 april 2016 20:57 schreef Bolasie het volgende:
Onderling resultaat staat toch boven doelsaldo in La Liga?
Wat een onzinopmerking weer.quote:Op zondag 17 april 2016 20:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Barcelona stort als een kaartenhuis in elkaar
Omdat? Heb ze al een tijdje niet meer overtuigend zien voetballen, en dan deze resultaten er nog bij..quote:
Vandaag spelen ze gewoon prima voetbal. Dat de openingsgoal aan de andere kant valt, is dan een andere kwestie.quote:Op zondag 17 april 2016 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Omdat? Heb ze al een tijdje niet meer overtuigend zien voetballen, en dan deze resultaten er nog bij..
Is hij Barça-fan?quote:Op zondag 17 april 2016 20:59 schreef Koffieplanter het volgende:
M'n vader zit er nu, wat zal hij balen.
Wet van Murphyquote:Op zondag 17 april 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag spelen ze gewoon prima voetbal. Dat de openingsgoal aan de andere kant valt, is dan een andere kwestie.
Kuttoeristen ook altijdquote:Op zondag 17 april 2016 20:59 schreef Koffieplanter het volgende:
M'n vader zit er nu, wat zal hij balen.
jonge, als je zag hoe we speelden vond ik t nog heel wat dat ze pas in de 84e minuut, na de 0-2 weggingenquote:Op zondag 17 april 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over niet steunend publiek gesproken. Bij Ajax gingen ze na de 0-2 in de 84e minuut ook meteen weg.
Al het genot gemist.
Echt triest ja. Volgens mij kwamen ze nog wel terug.quote:Op zondag 17 april 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over niet steunend publiek gesproken. Bij Ajax gingen ze na de 0-2 in de 84e minuut ook meteen weg.
Al het genot gemist.
In Nederland vind ik het publiek sowieso merkwaardig kritisch bij veel ploegen.quote:Op zondag 17 april 2016 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt triest ja. Volgens mij kwamen ze nog wel terug.
Nep supporterquote:Op zondag 17 april 2016 21:02 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
jonge, als je zag hoe we speelden vond ik t nog heel wat dat ze pas in de 84e minuut, na de 0-2 weggingen
En ik maar denken dat donderdag het ultieme bewijs van don't stop believing was.quote:Op zondag 17 april 2016 21:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt triest ja. Volgens mij kwamen ze nog wel terug.
Dieptepunt vind ik toch wel Vitesse . Daar roepen zelfs de spelers openlijk om steun.quote:Op zondag 17 april 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Nederland vind ik het publiek sowieso merkwaardig kritisch bij veel ploegen.
Kijk, er zijn altijd wel terechte gevallen zoals Valencia dat kapot wordt gemaakt.quote:Op zondag 17 april 2016 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dieptepunt vind ik toch wel Vitesse . Daar roepen zelfs de spelers openlijk om steun.
nee, helemaal niet. ik ben gewoon naast dat ik supporter ben ook liefhebber. en t is niet altijd even leuk geweest om naar te kijken de afgelopen jaren. en ik verwacht gewoon meer van spelers van ajax. hoe slecht t vandaag was... dat kan toch gewoon niet?! ik zit echt vloekend te kijken danquote:
Ado met die chinees ook wel.quote:Op zondag 17 april 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, er zijn altijd wel terechte gevallen zoals Valencia dat kapot wordt gemaakt.
Het Mestalla inruilenquote:Op zondag 17 april 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk, er zijn altijd wel terechte gevallen zoals Valencia dat kapot wordt gemaakt.
'Maar die Messi is ook geen lieverdje hoor'quote:Op zondag 17 april 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
Vuile schop na van Pique .... Maar daar horen we niemand over
Nee, ligt nog stil bij mijn weten.quote:Op zondag 17 april 2016 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels al verder gaan bouwen, of ..?
Haha alsof Barça fatsoenlijk transferbeleid voertquote:Op zondag 17 april 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt ook wel tijd dat Barcelona eens Dani Alves de deur uitschopt en dan een nieuwe rechtsback haalt.
Onder Bartomeu en Rosell zeker niet.quote:Op zondag 17 april 2016 21:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Haha alsof Barça fatsoenlijk transferbeleid voert
Ze verliezen ook van Sociedad. Nogal goedkoop dit.quote:Op zondag 17 april 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Van 7-0 in februari naar 0-2 in april
Gary gary gary gary
Goedkoopheid is mijn ding.quote:Op zondag 17 april 2016 21:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze verliezen ook van Sociedad. Nogal goedkoop dit.
Barca is gewoon zeldzaam kut nuquote:Op zondag 17 april 2016 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Van 7-0 in februari naar 0-2 in april
Gary gary gary gary
Staan natuurlijk wel een plek of 11 te laag.quote:Op zondag 17 april 2016 21:17 schreef hafcfan het volgende:
Nummer 15 van Spanje ook. Wat een competitie
Tot de 0-1 was het gewoon prima voetbal?quote:Op zondag 17 april 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barca is gewoon zeldzaam kut nu
90+1 2-2 Messi (P) confirmedquote:Op zondag 17 april 2016 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Maar goed, er wordt wel vaker een 0-2 voorsprong weggegeven
Marchisio geen EK héquote:Op zondag 17 april 2016 21:17 schreef hafcfan het volgende:
Nummer 15 van Spanje ook. Wat een competitie
Zo goed is Valenz nou ook weer niet.quote:Op zondag 17 april 2016 21:18 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Staan natuurlijk wel een plek of 11 te laag.
ja ik kijk niet maar Sociedad en die potjes tegen Atleti waren niet best.quote:Op zondag 17 april 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot de 0-1 was het gewoon prima voetbal?
Kwalitatief de vierde ploeg, dunkt me.quote:Op zondag 17 april 2016 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo goed is Valenz nou ook weer niet.
6-8 eerder.quote:Op zondag 17 april 2016 21:21 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Kwalitatief de vierde ploeg, dunkt me.
Keek jij naar Sociedad - Barcelona terwijl je in het Philips Stadion zat voor PSV - Willem II?quote:Op zondag 17 april 2016 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik kijk niet maar Sociedad en die potjes tegen Atleti waren niet best.
Wacht, wat?quote:Op zondag 17 april 2016 21:21 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keek jij naar Sociedad - Barcelona terwijl je in het Philips Stadion zat voor PSV - Willem II?
Raybar.gifquote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Keek jij naar Sociedad - Barcelona terwijl je in het Philips Stadion zat voor PSV - Willem II?
Ik heb een lange samenvatting gezien.quote:Op zondag 17 april 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, natuurlijk spelen Villarreal, Sevilla en Bilbao momenteel stukken beter maar dat neemt niet weg dat Valencia kwalitatief toch echt wel een top vier ploeg is, vergelijk de individuele spelers maar eens met die van Villarreal of Sevilla.quote:
Welnee. Ze leven onder hun stand, maar dat is een overschatting. Villarreal, Sevilla, Bilbao en zelfs Celta hebben meer kwaliteit (en betere trainers!). Valenz moet normaliter meedoen om plek 6, hooguit.quote:Op zondag 17 april 2016 21:21 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Ah, maar tegen Sociedad vind ik het wat lastiger te zeggen gezien het feit dat ze met Arda, die totaal niet op zijn plek is bij Barcelona, en Rafinha speelden als vooruitgeschoven middenvelders.quote:Op zondag 17 april 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een lange samenvatting gezien.
Ieder land heeft z'n eigen Makkelie. Zo ook in Engeland bij Leicester - West Ham vanmiddag.quote:
Te laatquote:Op zondag 17 april 2016 21:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ieder land heeft z'n eigen Makkelie. Zo ook in Engeland bij Leicester - West Ham vanmiddag.
Wat heeft dat voor zin? Die fluit toch alleen maar voor Ajaxquote:
quote:Op zondag 17 april 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Makkelie had het ook gezellig in het King Power Stadium naar het schijnt.
Mwoah, vind Gomes, Alcácer, Santi Mina, Gayá, Pérez en Parejo toch echt wel topspelers. Echt wel Champions League waardig dat elftal.quote:Op zondag 17 april 2016 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welnee. Ze leven onder hun stand, maar dat is een overschatting. Villarreal, Sevilla, Bilbao en zelfs Celta hebben meer kwaliteit (en betere trainers!). Valenz moet normaliter meedoen om plek 6, hooguit.
knjb uefalona allemaal maffia!!1!!!!quote:Op zondag 17 april 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin? Die fluit toch alleen maar voor Ajax
Donnarumma moet wel opgeroepen worden, zeker nu Perin ook niet naar het EK gaat. Snap dat Buffon eerste keeper is, maar toch. Zit ook even Milan te kijken en die baas pakt ook weer alles tot nu toe.quote:
Dat lukt met het B team ook nog wel. Bedoel winnen Hansquote:Op zondag 17 april 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achtste finales moeten nog lukken.
Blijft er niet veel over, want Spanje gaat het ook niet worden.quote:
Dan wordt het Frankrijk.quote:Op zondag 17 april 2016 21:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blijft er niet veel over, want Spanje gaat het ook niet worden.
Wales wordt het.quote:Op zondag 17 april 2016 21:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Duitse verdediging ben ik totaal niet van overtuigd inmiddels.quote:Op zondag 17 april 2016 21:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zei ik je maanden geleden al.
Die jongen moet naar Juve gaan. Kan daar gewoon 20 jaar in de wereldtop keepen en zijn held opvolgenquote:Op zondag 17 april 2016 21:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Donnarumma moet wel opgeroepen worden, zeker nu Perin ook niet naar het EK gaat. Snap dat Buffon eerste keeper is, maar toch. Zit ook even Milan te kijken en die baas pakt ook weer alles tot nu toe.
Nee joh, Albaniëquote:
Als Mustafi af en toe in je basiselftal staat, moet je de boel opheffen.quote:Op zondag 17 april 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Duitse verdediging ben ik totaal niet van overtuigd inmiddels.
Wat mij betreft ook dé favoriet, alleen heb je altijd dat gezeik met die Fransen en samenspelen enzo. Het blijft een vreemdelingenlegioen.quote:
Ik krijg ook jeuk van een Müller als rechtsbuiten.quote:Op zondag 17 april 2016 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Mustafi af en toe in je basiselftal staat, moet je de boel opheffen.
Inderdaad, ze zullen nu wel scoren.quote:Op zondag 17 april 2016 21:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook dé favoriet, alleen heb je altijd dat gezeik met die Fransen en samenspelen enzo. Het blijft een vreemdelingenlegioen.
Wel goed dat Benzema niet naar het EK gaat, één probleem voorkomen.
Zelfde voornaam ook, ik zeg doen!quote:Op zondag 17 april 2016 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die jongen moet naar Juve gaan. Kan daar gewoon 20 jaar in de wereldtop keepen en zijn held opvolgen
Gameiro en Griezmann doen het prima. Misschien een Lacazette oidquote:Op zondag 17 april 2016 21:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook dé favoriet, alleen heb je altijd dat gezeik met die Fransen en samenspelen enzo. Het blijft een vreemdelingenlegioen.
Wel goed dat Benzema niet naar het EK gaat, één probleem voorkomen.
Barcelona is het Ajax van Spanjequote:Op zondag 17 april 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin? Die fluit toch alleen maar voor Ajax
Martialquote:Op zondag 17 april 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gameiro en Griezmann doen het prima. Misschien een Lacazette oid
Duitsland - Frankrijk confirmed. Engeland gaat t toch niet worden.quote:Op zondag 17 april 2016 21:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij raakte hem totaal verkeerdquote:Op zondag 17 april 2016 21:33 schreef napoleonfour het volgende:
Zien we nou een Suarez die een bal afspeelt?
Lacazette is al maanden niet in de selectie opgenomen.quote:Op zondag 17 april 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gameiro en Griezmann doen het prima. Misschien een Lacazette oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |