Hoop ook dat het je gaat helpen! Maar in the meantime als je date, wat verwacht je dan van daten? Waar selecteer je je dates op en hoe presenteer je je?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:36 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk. Is uiting van iets onderliggends. Ik ga EMDR krijgen van de zomer en dan hoop ik dat het weg is.
Wie zijn ze? En een ruzie hoeft niet heftig te zijn, als in schreeuwen en met spullen gooien om wel aan te geven dat er iets niet goed zit en het (nu) niet gefixed zou kunnen worden. Ofzo.quote:En ik geloof idd niet dat iemand mij leuk kan blijven vinden. Want na 1 "ruzie" namen ze gelijk afstand. En ik snap niet waarom, en was geen heftige ruzie (anders had ik het wel begrepen). terwijl iedereen soms ruzie heeft.
Klinkt wel als een verstandige zet. Heb je ideeën over hoe je je beter en zekerder zou kunnen voelen?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:47 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik heb daten op stop gezet trouwens. Voelde me er niet beter door. Selecteer ze op uiterlijk en of ik leuk met kan praten. Uhm ik denk dat ik niet al te best overkom in de zin van dat ik zelf onzeker ben.
Klinkt heftig, maar ik denk niet dat dit topic is om daar verder op in te gaan. Niet omdat jij het niet waard zou zijn. Ik hoop dat je tools in handen gaat krijgen om hier beter mee om te leren gaan.quote:En ik weet dat het me leven lang niet meer moet beïnvloeden, maar dat mijn moeder me heeft gedumpt op mijn zesde en zei dat ze het niet aankon. Ze heeft daarna wel twee andere gekregen. Dit is er bij mij zo ingesleten alsof ik niks waard ben.
Hopelijk kan je straks jezelf echt een kans gunnen, omdat je er op kan vertrouwen dat je wel degelijk wat waard bent en dat als iets niet gaat zoals je zou willen, het ook aan andere factoren zou kunnen liggen dan puur aan jouw waarde.quote:Ze zijn exvriendjes. Ik denk dat ik het ook wel eng vind dat iemand kan blijven en wil blijven. Maar tegelijkertijd vind ik het super oneerlijk als ik geen echt kans heb gekregen.
Hmm standpunten innemen van, zijn verlies. En niet nog proberen te overtuigen dat ik toch gelijk heb, want sowieso geeft dat een omgekeerd effect. Dingen doen waarvan ik gelukkig word. En karma komt toch wel. Ik vind oneerlijkheid sowieso lastig.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt wel als een verstandige zet. Heb je ideeën over hoe je je beter en zekerder zou kunnen voelen?
[..]
Klinkt heftig, maar ik denk niet dat dit topic is om daar verder op in te gaan. Niet omdat jij het niet waard zou zijn. Ik hoop dat je tools in handen gaat krijgen om hier beter mee om te leren gaan.
[..]
Hopelijk kan je straks jezelf echt een kans gunnen, omdat je er op kan vertrouwen dat je wel degelijk wat waard bent en dat als iets niet gaat zoals je zou willen, het ook aan andere factoren zou kunnen liggen dan puur aan jouw waarde.
maar als je op 2 dates als stil werd ervaren door de nader dan mag die daar toch ook best gewoon een conclusie aan verbinden? Hij heeft het 2x geprobeerd.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 11:38 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
hmm ook wel, maar minder dan de eerste. En ik praatte wel en vroeg dingen. maja
Nee, dat schreef ik al eerder.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:09 schreef Allures het volgende:
[..]
maar als je op 2 dates als stil werd ervaren door de nader dan mag die daar toch ook best gewoon een conclusie aan verbinden? Hij heeft het 2x geprobeerd.
En waarom niet eerst even je persoonlijke dingen oplossen? Naar wat ik begrijp is EMDR ook echt zwaar. Het lijkt me niet de periode om iets te starten
Probeer het meer te zien als dat je "niet zijn soort meisje bent" dan dat het echt is van "ik ben niet leuk genoeg want ik ben stil".quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:13 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Nee, dat schreef ik al eerder.
hmm 2x is vrij kort, ben meer een dieseltje.
EMDR heb ik al iets voor iets anders gehad en dat hielp mij idd. Maar ook zwaar.
of je hebt ook mensen die eerst stiller zijn en dan kletsen. maargoed zijn verliesquote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Probeer het meer te zien als dat je "niet zijn soort meisje bent" dan dat het echt is van "ik ben niet leuk genoeg want ik ben stil".
De ene houd van een stiller iemand, de ander van een kletser.
En zo is iedereen weer anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is net een groot tijdschrift
quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:31 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
of je hebt ook mensen die eerst stiller zijn en dan kletsen. maargoed zijn verliesZo ben ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu een half jaar verder zou hij soms wel eens willen dat ik m'n kop houd
![]()
Maar het zegt wel degelijk iets over hoe ik ben, ik kijk wat meer de kat uit de boom. Ben wat meer op m'n hoede in nieuwe situaties. Zal niet de party starten op een feestje.
Maar dat is niet erg. Wat ik zeg, iedereen is anders.
Ik ook. ja iedereen is anders, iemand beoordelen is ook moeilijk in 1 date.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Zo ben ik ook![]()
Nu een half jaar verder zou hij soms wel eens willen dat ik m'n kop houd
![]()
Maar het zegt wel degelijk iets over hoe ik ben, ik kijk wat meer de kat uit de boom. Ben wat meer op m'n hoede in nieuwe situaties. Zal niet de party starten op een feestje.
Maar dat is niet erg. Wat ik zeg, iedereen is anders.
Dank voor de peptalk, maar het is geen kwestie van 'opgeven' hoor. Heb er redelijk veel dates opzitten afgelopen jaar, dus dat lukt allemaal wel, en er zullen heus wel nieuwe aankomen. Maar het kost toch altijd weer de nodige energie, en de nodige teleurstelling als het niet werkt. En dus helemaal in zo'n geval dat het van beide kanten echt leuk leek te klikken.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 09:56 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Balen man
[..]
Dude, dat het lastig gaat is geen reden om op te geven, maar juist om door te gaan. Ga meer vrouwen ontmoeten. En hoe cool ze ook lijkt, er loopt altijd ergens een betere chick rond.
ik denk dat je niet helemaal volgt wat hij (denk ik)bedoelde. Hij zegt eigenlijk 'ik wil geen dieseltje'quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:13 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Nee, dat schreef ik al eerder.
hmm 2x is vrij kort, ben meer een dieseltje.
EMDR heb ik al iets voor iets anders gehad en dat hielp mij idd. Maar ook zwaar.
Het zal de teleurstelling zijn dat je dat schrijft maar vind het toch wel wat omgekeerd redeneren om een soort van uit te checken van het daten omdat je blijkbaar iemand zo (snel) leuk kan vinden. Vind je niet?quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Slechts 1, zie voor een verslag een pagina eerder. Gister een onschuldig 'hoe gaat het nu met je' berichtje gestuurd, maar vanochtend helaas een 'lief dat je het vraagt, het gaat goed, maar ik ga toch onze vervolgdate afzeggen'.
Oftewel, die gaat het toch weer met haar ex proberen. Just like that.
Heb wel andere dates gehad waar het ook maar bij één date is gebleven maar waar ik op zich nog wel een date had gewild, maar daar heb ik altijd wel vrij makkelijk overheen kunnen stappen. Hoewel ik hier al ernstig rekening mee had gehouden, draaide m'n maag toch wel een beetje soort van om. Ze heeft toch ergens een snaar geraakt waar ik dus weer geen rekening mee gehouden.
Vanavond met collega's uit naar Food Truck Festival, dus wel een beetje afleiding, al heb ik er de hele dag nog niet echt naar uitgekeken...
Denk dat ik het hele date-gebeuren maar even op een laag pitje zet.
Je zwakke schakel?quote:Op zaterdag 14 mei 2016 03:15 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond in s mn zwakke schakel in t café die al bezet is, dus dat schiet niet op...
Lol.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 03:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je zwakke schakel?Ik wil ook wel een glas van wat jij drinkt
![]()
Bezet als in heel erg bezet en daar zit geen enkele kans in op de langere termijn?
(sicsicsicsicsicsic)quote:Wat is jou perfecte vakantie?
Wat is jou perfecte eerste date?
Ben je een beetje sportief?Wat
De vragen van de vrouwen zijn nog een tikkeltje erger...quote:Op zondag 15 mei 2016 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nieuw wachtwoord van Paiq aangevraagd
Ah leuk! Die quiz! Daar las ik over op fok!
* DancingPhoebe klikt
[..]
(sicsicsicsicsicsic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |