abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161271417
En re-integratie is ook niet zaligmakend, die werken vaak alleen met lijstjes zonder naar de persoonlijke situatie te kijken.

Toen ik daar kwam ging ik er van uit dat ze mijn dossier kenden, was helaas niet zo.
Ze vroegen zelfs wat voor werk ik eerder deed. Nou, reachstackerchauffeur en vrachtwagenchauffeur.
De reachstacker was volgens haar een heftruck (google maar eens op reachstacker) en qua vrachtwagenchauffeur vroeg ze aan me: "Een échte vrachtwagen?"

Maar goed, na haar deskundige analyse had ze 2 opties voor me. Vrachtwagenchauffeur (!!!!) of taxidermist.
Rest van het gesprek ging er over dat het leek alsof ik een beetje boos was, of ik kon vertellen hoe dat kwam.
Ze voelde zich niet meer prettig bij mij maar dat was gelukkig wederzijds.
Het is dat dat traject verplicht was anders had ik al veel eerder afscheid genomen van die overbetaalde, incompetente uitvreters.
pi_161271428
Ik heb mezelf even getrakteerd, zaterdag naar Dublin en donderdag naar de Premier League of Darts
pi_161271444
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:12 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb mezelf even getrakteerd, zaterdag naar Dublin en donderdag naar de Premier League of Darts
Goed bezig!
Ondanks struggles mag je idd best plezier hebben. Have fun!!!
pi_161271456
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:13 schreef vannelle het volgende:

[..]

Goed bezig!
Ondanks struggles mag je idd best plezier hebben. Have fun!!!
Voor jou een brohug as always :*
pi_161271496
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Voor jou een brohug as always :*
Accepted bro! ;)
pi_161272185
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 01:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik meen begrepen te hebben dat je een link naar dat artikel via dm verstuurd hebt naar sommigen, zou ik dat linkje ook mogen krijgen van je?
Ik post het interview straks wel in het topic, even de namen en zo veranderen ;)
Tijdschrift is inmiddels alweer uit de schappen.
  vrijdag 8 april 2016 @ 08:27:49 #247
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161272538
quote:
Ooh wat tof! Ik wil ook naar de premier league. Heb rotterdam toen geprobeerd maar was 5 min te laat..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 8 april 2016 @ 08:29:19 #248
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161272552
Ik heb vandaag mn laatste stagedag. Sinds de diagnose heb ik non-stop aan studie en stage gewerkt. Nu heb ik straks ineens veel vrije tijd. Ben bang dat ik in een gat ga vallen dan.. Gelukkig gaan we het einde vd maand op vakantie. Kan ik wel ff gebruiken!
pi_161272912
Poes d'r slaapstoornis;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_161273033
Poeh Poes. Heftig hoor. Ik wist niet dat een slaapstoornis zo'n impact kon hebben.
pi_161273139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:19 schreef Adriane het volgende:
Poeh Poes. Heftig hoor. Ik wist niet dat een slaapstoornis zo'n impact kon hebben.
Ja helaas wel..
M'n lichaam slaapt wel, maar m'n hoofd niet. Met alle gevolgen van dien..
pi_161276550
Met al mijn aandacht doorgelezen.
Heel duidelijk verhaal maar ik denk dat je het zelf mee moet maken om het echt te begrijpen, het is haast niet voor te stellen wat voor impact dit op je leven heeft en wat voor gevoelens dit bij je oproept.
Knap dat je blijft knokken en ik hoop met je mee dat iemand die dit leest je ook kan helpen.
Zou fijn zijn als je weer eens rust krijgt.

Dikke knuf
pi_161276593
quote:
Cool! Is dat met Phil Taylor? :@
pi_161276616
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Cool! Is dat met Phil Taylor? :@
Ja.

Ik ben zooooo jaloers Toto haha! Have fun!
pi_161276687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2016 22:13 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier, ik moet perse een zittend beroep hebben. Ik ben namelijk met klompvoeten geboren. ( mijn voeten stonden helemaal naar binnen) waardoor ik niet lang kan staan en lopen. Is vervelend. Vooral omdat mijn intresses anders liggen dan ik aankan.
Ik heb een te lange pees in beide voeten die ontzettend zeer gaat doen bij staan/lopen. Dus hier ook graag zittend werk.
pi_161276701
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja.

Ik ben zooooo jaloers Toto haha! Have fun!
Ik wil ook! Phil Taylor. ❤❤❤
pi_161276935
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ben je fan of ben je verliefd? :+
pi_161277056
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Haha Phil is goed maar ik vind Peter Wright echt geweldig _O-
  vrijdag 8 april 2016 @ 13:11:40 #259
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161277499
ik ben fan van Gary Anderson, dus de afgelopen 2 wk's waren groot feest voor mij *O* :+

Maar record na record dat verbroken wordt door MVG vind ik ook spectaculair! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door superkimmi op 08-04-2016 14:34:00 ]
pi_161277718
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 09:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Poes d'r slaapstoornis;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heftig verhaal. dikke knuffel vanuit Belgie.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_161280722
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ben je fan of ben je verliefd? :+
Euhhh........ :+
pi_161280803
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 12:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Haha Phil is goed maar ik vind Peter Wright echt geweldig _O-
Die ken ik eigenlijk niet. :@ Vroeger keek ik het vaker dan nu. Mijn ex dartte zelf, vandaar.

Maar zou wel graag eens naar zo'n groot dartswedstrijd willen.
pi_161281876
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Euhhh........ :+
Hahahahaaa, duidelijk! :)
pi_161298322
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:34 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Die ken ik eigenlijk niet. :@ Vroeger keek ik het vaker dan nu. Mijn ex dartte zelf, vandaar.

Maar zou wel graag eens naar zo'n groot dartswedstrijd willen.
Darten :r
Op anoniem
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:49:36 #265
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_161298594
Ik ga me na lang twijfelen hier ook maar eens melden.

Wegens medische redenen mijn eigen bedrijfje moeten stoppen en sinds vorige week ben ik helemaal afgekeurd.

Ik sta er niet helemaal achter maar begrijp het voor nu wel. In de lichamelijke staat die ik nu ben kan ik niet voor iemand gaan werken.

Mijn EDS neemt op t momentje een loopje met me en denkt zelf en daar word ik op t moment een beetje moe van. Jaren goed gegaan en was ikzelf in control maar nu beslist mijn bindweefsel over mij en dat kan ik niet uitstaan.

Ik voldeed volgens de arbeidsdeskundige aan 1 van de 3 punten om te mogen werken en in de begeleidende brief staat dat hij de kans klein acht dat ik ooit weer aan het werk kom en wenst hij me sterkte. Ik kan me daar nu nog niet bij neerleggen omdat ik tnt eigenlijk altijd gewerkt heb. Eerst alles lichamelijk weer op de rit en dan in conclaaf met het uwv gok ik mezelf kennende.

Sterkte voor een ieder die het kan gebruiken en een kus voor iedereen die hem nodig heeft.
If you can dream it, you can do it...
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:51:00 #266
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_161298612
PS darten is soms best leuk om naar te kijken 😊
  zaterdag 9 april 2016 @ 09:53:10 #267
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161298632
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 09:49 schreef Books1 het volgende:
Ik ga me na lang twijfelen hier ook maar eens melden.

Wegens medische redenen mijn eigen bedrijfje moeten stoppen en sinds vorige week ben ik helemaal afgekeurd.

Ik sta er niet helemaal achter maar begrijp het voor nu wel. In de lichamelijke staat die ik nu ben kan ik niet voor iemand gaan werken.

Mijn EDS neemt op t momentje een loopje met me en denkt zelf en daar word ik op t moment een beetje moe van. Jaren goed gegaan en was ikzelf in control maar nu beslist mijn bindweefsel over mij en dat kan ik niet uitstaan.

Ik voldeed volgens de arbeidsdeskundige aan 1 van de 3 punten om te mogen werken en in de begeleidende brief staat dat hij de kans klein acht dat ik ooit weer aan het werk kom en wenst hij me sterkte. Ik kan me daar nu nog niet bij neerleggen omdat ik tnt eigenlijk altijd gewerkt heb. Eerst alles lichamelijk weer op de rit en dan in conclaaf met het uwv gok ik mezelf kennende.

Sterkte voor een ieder die het kan gebruiken en een kus voor iedereen die hem nodig heeft.
Welkom! Wat is eds? Het is lastig om te accepteren idd. Sterkte!
  zaterdag 9 april 2016 @ 10:04:12 #268
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_161298735
EDS is een bindweefselafwijking in en uitwendig. Ik maak geen collageen aan waardoor ik dus simpelweg niet de lijm maak om mijn botten bij elkaar te kunnen houden waardoor alles makkelijk luxeert (uit de kom schiet), vaten de spontaan springen omdat daar een zwak stukje zit wegens het missende collageen en dit is een hele kleine greep.

Officieel is het het Ehlers Danlos Syndroom en ik (en de rest hebben type 3 wegens autosomaal dominant overerfelijk) alleen kwamen we er pas achter wat er nu echt mankeerde doordat onze oudste dochter op zes maanden leeftijd zoveel kenmerken had dat er toen een klinisch geneticus aan te pas kwam die mij ook naar een medisch verleden vroeg en daaruit bleek dat ik het prototype was zeg maar.

Ikzelf en onze oudste zijn op dit moment in de hoogste graad en dat is een beetje jammer. De jongste heeft het ook maar die fiets er op t moment mooi doorheen. Mijn vader en zussen gaan ook wel goed op dit moment en ik tot een half jaar geleden ook. Nu even niet en daar heb ik wel de pee in.

Maar goed het zal vast wel een periode weer wat beter gaan hopelijk.
  zaterdag 9 april 2016 @ 10:22:53 #269
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161298939
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:04 schreef Books1 het volgende:
EDS is een bindweefselafwijking in en uitwendig. Ik maak geen collageen aan waardoor ik dus simpelweg niet de lijm maak om mijn botten bij elkaar te kunnen houden waardoor alles makkelijk luxeert (uit de kom schiet), vaten de spontaan springen omdat daar een zwak stukje zit wegens het missende collageen en dit is een hele kleine greep.

Officieel is het het Ehlers Danlos Syndroom en ik (en de rest hebben type 3 wegens autosomaal dominant overerfelijk) alleen kwamen we er pas achter wat er nu echt mankeerde doordat onze oudste dochter op zes maanden leeftijd zoveel kenmerken had dat er toen een klinisch geneticus aan te pas kwam die mij ook naar een medisch verleden vroeg en daaruit bleek dat ik het prototype was zeg maar.

Ikzelf en onze oudste zijn op dit moment in de hoogste graad en dat is een beetje jammer. De jongste heeft het ook maar die fiets er op t moment mooi doorheen. Mijn vader en zussen gaan ook wel goed op dit moment en ik tot een half jaar geleden ook. Nu even niet en daar heb ik wel de pee in.

Klinkt heel vervelend! Denk dat het goed is dat je je hier gemeld hebt, kan ook helpen in de acceptatie. Sterkte ermee! Schrijf lekker van je af hier :)
  zaterdag 9 april 2016 @ 10:24:52 #270
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161298971
Na een onwijs drukke week heb ik vannacht 10 uur geslapen. En nog voel ik me doodop. wilde vandaag zo graag eens met mijn camera eropuit gaan, maar aangezien mijn man er niet is durf ik het niet aan. (wil geen ademaanval krijgen in mn eentje achterop een veld en die kans is groter als mn energielevel zo laag zit).. |:(

Nouja, dan maar achter de pc wat spelen met photoshop, ben ik iig met mn hobby bezig,

Wel leuk nieuws: we hebben gisteren al een kijker voor ons huisje gehad (staat een dikke week te koop) en die was dolenthousiast. maandag horen we meer *O*
pi_161299413
Ik zou zo naar Dublin gaan. Maar het wordt me niet gegund. Gisteravond begon het ineens hard te bloeden, en dat gaat nu gewoon door. Net nog lang gespoeld, nieuw gaas ingedaan, in de hoop dat het dan stopt, maar het gaas kleurt al weer rood. De hele dag weg en alleen maar elke 15 min naar een wc moeten om te checken of te wisselen.. geen doen.

Bedankt weer, vieze vuile kutwond. Blijf vooral alles verpesten :(
pi_161299488
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:57 schreef Toto69 het volgende:
Ik zou zo naar Dublin gaan. Maar het wordt me niet gegund. Gisteravond begon het ineens hard te bloeden, en dat gaat nu gewoon door. Net nog lang gespoeld, nieuw gaas ingedaan, in de hoop dat het dan stopt, maar het gaas kleurt al weer rood. De hele dag weg en alleen maar elke 15 min naar een wc moeten om te checken of te wisselen.. geen doen.

Aaahhhh wat kut zeg :(
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2016 @ 11:46:39 #273
137949 Disana
pi_161300214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 10:04 schreef Books1 het volgende:

Bedankt voor de uitleg, ik had er nog nooit van gehoord. Wat lijkt me dat naar voor je, dat je kinderen het ook hebben. Sterkte alledrie en succes met het accepteren van je afkeuring; ik hoop dat je een andere goede invulling van je leven weet te vinden.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2016 @ 11:47:18 #274
137949 Disana
pi_161300225
quote:

Bah, wat jammer voor je. Ik hoop dat het bloeden snel stopt zodat je in elk geval nog íets kunt gaan doen.
pi_161300277
Welkom Books1 en lijkt me erg lastig om EDS te hebben, helemaal als je hele familie/gezin het ook heeft. Succes met het accepteren van je afkeuring nu en hopelijk gaat het in de toekomst weer wat beter. Of is het progressief?

En lijkt dit bijvoorbeeld op de ziekte van Marfan? Dat had mijn nichtje* en haar bindweefsel was ook niet goed en daardoor is haar aorta gescheurd en is ze op 23-jarige leeftijd overleden ;(
pi_161300888
Welkom Books1! Acceptatie van wat we moeten missen is hier een regelmatig terugkerend onderwerp, juist de alledaagse dingen zijn het moeilijkst.
Ik hoop dat je hier een plek vind om je frustratie te uiten, maar ook de mooie dingen komen aan bod in dit topic!

Beste Toto, wat ongelofelijk klote weer! Sterkte :* .

Superkimmi ik duim voor kopers voor je huis!
pi_161301215
Bedankt voor de fijne reacties O+

@Books; Welkom hier! :* Alleen jammer dat het nodig is.. Sterkte met het verwerken van deze tegenslag, hopelijk kun je je er gauw op berusten.

@Toto; ;( Fack.. Kan er niet meer van maken.. het was je zó gegund allemaal! Heb je al een afspraak staan bij een arts? Wie weet hebben ze daar andere inzichten..

@Kimmie; Verstandig, je weet het maar nooit... En een beetje pielen op de pc kan ook rustgevend werken :)
pi_161301556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 12:29 schreef caroro het volgende:
Welkom Books1! Acceptatie van wat we moeten missen is hier een regelmatig terugkerend onderwerp, juist de alledaagse dingen zijn het moeilijkst.
Ik hoop dat je hier een plek vind om je frustratie te uiten, maar ook de mooie dingen komen aan bod in dit topic!

Beste Toto, wat ongelofelijk klote weer! Sterkte :* .

Superkimmi ik duim voor kopers voor je huis!
Thnx :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 12:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Bedankt voor de fijne reacties O+

@Books; Welkom hier! :* Alleen jammer dat het nodig is.. Sterkte met het verwerken van deze tegenslag, hopelijk kun je je er gauw op berusten.

@Toto; ;( Fack.. Kan er niet meer van maken.. het was je zó gegund allemaal! Heb je al een afspraak staan bij een arts? Wie weet hebben ze daar andere inzichten..

@Kimmie; Verstandig, je weet het maar nooit... En een beetje pielen op de pc kan ook rustgevend werken :)
Nope, donderdag of vrijdag gaat het wrk me helpen
pi_161301621
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thnx :*

[..]

Nope, donderdag of vrijdag gaat het wrk me helpen
Hoe bedoel je dat?
pi_161301646
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:11 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Bij ons op het werk zitten we met zooo veel werknemers, dat er heel wat mensen zijn met verschillende ziektes/aandoeningen, en ze een speciaal team of zo hebben die kunnen helpen met het vinden van een goede huisarts (dus geen random randdebiel) en evt. speciale stoel, kussen, noem het maar op. Zoiets zei de trainer me.
pi_161301668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:12 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bij ons op het werk zitten we met zooo veel werknemers, dat er heel wat mensen zijn met verschillende ziektes/aandoeningen, en ze een speciaal team of zo hebben die kunnen helpen met het vinden van een goede huisarts (dus geen random randdebiel) en evt. speciale stoel, kussen, noem het maar op. Zoiets zei de trainer me.
Oh wauw, zoiets is haast ondenkbaar in NL :o Wat goed joh!
Hoe bevalt je werk tot nu toe?
pi_161301712
quote:

Wat kut! :(
pi_161301723
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:13 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Oh wauw, zoiets is haast ondenkbaar in NL :o Wat goed joh!
Hoe bevalt je werk tot nu toe?
Hopelijk is het ook echt zo :+
Wel pittig, maar het went
Ik zou een stuk beter in m'n vel zitten als die wond wat rustiger was tho, want ik ben zelfs bezig om mn eet/drinkstijl wat om te gooien

Ik train inmiddels bijna 7 maanden, maar die buik van mij blijft een probleemgebiedje :') waarschij lijk deels vanwege holle rug, en deels vanwege te veel frisdrank met suiker en fastfood etc.

Dus terwijl de rest in de lunchpauze in de mac/kfc junkfood eet, eet ik dan wat brood/croissant of zo. Tevens dronk ik echt zelden water, afgelopen dagen drink ik 1,5 liter of meer (nogal een groot verschil). En qua frisdrank zero/max/light etc zodat er niet te veel suiker in zit. En qua eten geen chips/fastfood (iig minder)
pi_161301734
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:15 schreef Adriane het volgende:

[..]

Wat kut! :(
Ja, zeg dat (
donderdagavond staat nog wel de premier league of darts gepland, let's hope dat dat wellukt :') da's gelukkig dichtbij het werk en in Belfast
pi_161301744
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hopelijk is het ook echt zo :+
Wel pittig, maar het went
Ik zou een stuk beter in m'n vel zitten als die wond wat rustiger was tho, want ik ben zelfs bezig om mn eet/drinkstijl wat om te gooien

Ik train inmiddels bijna 7 maanden, maar die buik van mij blijft een probleemgebiedje :') waarschij lijk deels vanwege holle rug, en deels vanwege te veel frisdrank met suiker en fastfood etc.

Dus terwijl de rest in de lunchpauze in de mac/kfc junkfood eet, eet ik dan wat brood/croissant of zo. Tevens dronk ik echt zelden water, afgelopen dagen drink ik 1,5 liter of meer (nogal een groot verschil). En qua frisdrank zero/max/light etc zodat er niet te veel suiker in zit. En qua eten geen chips/fastfood (iig minder)
Goed bezig hoor :Y Letterlijk een nieuwe start ^O^
pi_161301766
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:17 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Goed bezig hoor :Y Letterlijk een nieuwe start ^O^
Ja het is wel even het roer om -sowieso is meer water ook wel wat gezonder :') hopelijk heeft het ook enigszins positief effect op de wond, al heeft het tot nu toe niks geholpen :')
pi_161301781
Welkom books!
pi_161301800
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:18 schreef Adriane het volgende:
Welkom books!
En dit ofc :)
pi_161301831
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja het is wel even het roer om -sowieso is meer water ook wel wat gezonder :') hopelijk heeft het ook enigszins positief effect op de wond, al heeft het tot nu toe niks geholpen :')
Baat het niet schaad het niet ^O^
pi_161301841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 13:21 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Baat het niet schaad het niet ^O^
Precies. En naast krachttraining nu ook cardio toegevoegd, gisteren kwartiertje loopband gedaan (en dan helemaal uitgeput zijn, ik lijk wel 250 kg terwijl ik misschien 79-80 kg weeg :') )
pi_161301924
Welkom Books1
Ik was je al eerder tegengekomen in het EDS/HMStopic.

Hetzelfde traject heb ik doorlopen: einde eigen bedrijf. Ook 100% afgekeurd en ook EDS. Ik werk en studeer. Vrijwilligerswerk had ik ook goed gevonden.
  zaterdag 9 april 2016 @ 13:37:52 #292
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_161302113
Pff das echt klote Toto. Hopelijk kan je t snel inhalen!!
  zaterdag 9 april 2016 @ 13:57:50 #293
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161302477
quote:

Wat klote zeg!! is het al een beetje opgehouden?
pi_161303115
Is het een idee om het vanaf het volgende topic gewoon [CZT]Chronisch ziek- topic te noemen ipv met Frustratie erbij?
Aangezien het nu meer een algemeen topic is geworden ipv alleen over frustraties?
En ook gewoon voor wat meer balans tussen het positieve en het negatieve en dat mensen niet denken dat je hier alleen negatief mag posten?
pi_161303180
Is een goed idee. Meestal voel ik me niet gefrustreerd.
pi_161303361
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:34 schreef Sylvana het volgende:
Is het een idee om het vanaf het volgende topic gewoon [CZT]Chronisch ziek- topic te noemen ipv met Frustratie erbij?
Aangezien het nu meer een algemeen topic is geworden ipv alleen over frustraties?
En ook gewoon voor wat meer balans tussen het positieve en het negatieve en dat mensen niet denken dat je hier alleen negatief mag posten?

Goed idee :Y
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:50:32 #297
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_161303508
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 11:50 schreef Sylvana het volgende:
Welkom Books1 en lijkt me erg lastig om EDS te hebben, helemaal als je hele familie/gezin het ook heeft. Succes met het accepteren van je afkeuring nu en hopelijk gaat het in de toekomst weer wat beter. Of is het progressief?

En lijkt dit bijvoorbeeld op de ziekte van Marfan? Dat had mijn nichtje* en haar bindweefsel was ook niet goed en daardoor is haar aorta gescheurd en is ze op 23-jarige leeftijd overleden ;(
Wat erg voor je nichtje. Marfan is de gevaarlijke grote broer.

Het is het zusje van Marfan idd. Wij hebben allemaal type3 (hypermobiele type) maar ik maak nu een periode door met als sub het vaattype en dat is wel wat link. Ik ben twee keer gelaserd en ook al zouden die aders dan dicht moeten blijven zijn ze een paar weken geleden toch weer gesprongen omdat het een zwakke plek is de aders.

Kan na een poosje weer verleggen naar alleen de slappe spieren die dus ervoor zorgen dat op t moment mijn schouder steeds uit de kom vliegt. Nou ja iets te uitgebreid om het zo te omschrijven want het heeft heel veel andere problemen ook nog maar dit is waardoor ik nu helemaal afgekeurd ben. Sub in het vaattype.
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:52:03 #298
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_161303551
quote:

Ik (maar ben net nieuw) vind het een goed idee. Mijn hele systeem kent het woord negatief niet zo gelukkig dus ben ik ook niet zo snel gefrustreerd mits er diverse partijen niet naar me luisteren ;-)
  zaterdag 9 april 2016 @ 14:55:15 #299
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_161303611
quote:

Ik vind het goed!
pi_161303740
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 april 2016 14:50 schreef Books1 het volgende:

[..]

Wat erg voor je nichtje. Marfan is de gevaarlijke grote broer.

Het is het zusje van Marfan idd. Wij hebben allemaal type3 (hypermobiele type) maar ik maak nu een periode door met als sub het vaattype en dat is wel wat link. Ik ben twee keer gelaserd en ook al zouden die aders dan dicht moeten blijven zijn ze een paar weken geleden toch weer gesprongen omdat het een zwakke plek is de aders.

Kan na een poosje weer verleggen naar alleen de slappe spieren die dus ervoor zorgen dat op t moment mijn schouder steeds uit de kom vliegt. Nou ja iets te uitgebreid om het zo te omschrijven want het heeft heel veel andere problemen ook nog maar dit is waardoor ik nu helemaal afgekeurd ben. Sub in het vaattype.
Dankjewel, ook voor je uitleg :) Rot dat je nou ook last van dat subtype last hebt en je aderen dan springen. Dat kan idd erg gevaarlijk zijn ja ;(
pi_161303748
En dan sluit ik hem ook maar zodat ik de TT kan veranderen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')