abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161151451
Je zal je mischien afvragen waarom mijn vader bij de kringloop zo veel geduld heeft met mijn broer en hem niet allang de laan heeft uitgeschopt, het antwoord ligt aan het feit dat die ouwe dan gelijk weer het gejank van mijn moeder aan zijn kop heeft dat ie zoontje lief laat vallen, vandaar dus iedere keer weer die ''herkansingen'' tegen beter weten in.

Ondertussen had ik vandaag mijn eigen problemen, het klussen in en rondom mijn nieuwe opgeleverde huis gaat gewoon door.
Dit weekend heb ik speciaal tijd uitgetrokken om achter een partij tegels neer te leggen.
Om dit te verwezenlijken had ik een partij zand besteld en een pallet of twee vol met peperdure siertegels.
Deze had ik vrijdag laten bezorgen en neer laten zetten op de parkeerplek achter mijn huis, (Dit hoort op papier bij mijn grond, ook al is het achter het hek.)

Afijn, het blijkt dus dat je hier nog geen tegeltje op straat kunt laten liggen want toen ik opstond was er die nacht gelijk een partij siertegels van me gejat.
Nu zit ik hierdoor aardig in de penarie omdat ik niet uitkom met de bestrating en het kost me handen vol geld ook nog!
Dit waren naar mijn conclusie geen onbekenden geweest! ik woon nogal op een afgelegen hoek dus het moest iemand van anbij geweest zijn!
Los van het feit dat de rest nu natuurlijk ook niet meer veilig lig en ik me kapot moet zwoegen de hele partij binnen mijn hek moet sjouwen. :(

Terwijl ik daarmee tierend en vloekend kwam mijn vader vandaag ook eens even langs om te kijken hoe het er mee ging.
Het was Zaterdag en de kringloop was open, maar hij had desondanks toch tijd om even aan te komen wippen.
We gingen naar binnen en zette ons aan de koffie.
Hij vertelde me dat ie nu schijnbaar de perfecte oplossing had voor mijn broer:
Hij had zijn zoon namelijk overgehaald om zich in te schrijven bij de kamer van koophandel als zelfstandig ondernemer, vervolgens had mijn ouweheer hem een fors bedrag geleend om een mobiele snackkar te kopen.
In het kort: Mijn broer stond nu te frituren op het terrein van de kringloop maar dan in naam als zelfstandig ondernemer zodat als er iets mis zou gaan hij zelf aansprakelijk zou zijn zonder dat mijn vader er mee gemoeid zou worden, die fungeerde slechts als verhuurder van de standplaats met stroomaansluiting.

Dit leek goed te gaan, het winkelend publiek van de kringloop bleek wel zin te hebben in patat en frikadellen en vooralsnog leek de zaak goed te lopen. :Y
Ik hoorde dat allemaal aan tot er bij mij een lampje ging branden toen die ouwe aankwam op de snackcar zelf, dat het een oud kreng was zonder wielen maar we met werkende voorzieningen.
Bij dat gedeelte stierde ik naar buiten, sleurde die ouwe mee en voor ie ''boe'' of ''bah'' kon zeggen plukte ik hem de Taunus in om als een rotgek samen naar de kringloop te racen!!!!!

En ja hoor!!!! Mijn vermoeden bleek gegrond!!!
Mijnheer daar stond vrolijk te frituren in een snackkar die verhoogd stond op MIJN SIERTEGELS!!!!! :(
Ik wist het gelijk al toen die ouwe over het ontbreken van wielen begon en het was me te binnen geschoten dat mijn broer een tijd daarvoor ook langs was gekomen en gezien had dat ik een partij tegels en zand kreeg! |:(

Verbijsterd was ie toen ik de deur van die hapkar open trok en hem alle hoeken van die frituurbak liet zien!!!!
terwijl ik daarmee bezig was bekeek die ouwe dood rustig de siertegels en merkte op dat ze stuk voor stuk al naar de klote waren omdat ze door het gewicht van die kar aan alle kanten gebarsten waren!!!!
Een paar klanten die ooggetuige waren van mijn optreden aldaar vonden het nodig om ter plaatse de politie te bellen.
Die was snel ter plekke...

Afijn, met de politie kwam toevallig ook net de voedsel en warenautoriteit langs die als klap op de vuurpijl ook nog eens concludeerde dat mijn broer het frituurvet uit de recyclebak van mijn vader haalde (kringloop annex recyclecentrum) die bestemd was voor olie en vetten, deze stond tussen de glasbak en de oud ijzerbak.
Hiervoor kreeg niet alleen mijn broer een enorme financiėle dauw maar ondanks het feit dat ie op papier ZZP'er was kreeg mijn vader hier ook een torenhoge rotboete voor omdat ie aangemerkt werd als ''leverancier'', hetgeen mijn broer in het bijzijn van de autoriteiten op een tweede pak slaag kwam te staan...

Klacht: Na een gigantische pokkenavond lullen als Brugman op het politiebureau ging bij mij de telefoon...het was mijn moeder met windkracht tien door de hoorn met de vraag waarom wij ''haar jongen'' weer eens moesten hebben en waarom ik ''als goeie broer'' in vredesnaam dan geen restpartij betonnen platen voor hem had geregeld bij de betoncentrale... :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 03-04-2016 19:49:30 ]
pi_161151577
Werkmantopic :N
  zondag 3 april 2016 @ 19:49:47 #3
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_161151605
Klinkt als een typische broer.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_161151627
Het valt ook niet mee he!!
Werkman _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_161151747
Shit zwaar leven. Jammer van de siertegels. Je pa heeft echt pech. Kunnen jullie hem niet naar sociale werkplaats sturen?
pi_161151764
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 19:50 schreef Geerd het volgende:
Het valt ook niet mee he!!
Werkman _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Wanneer gaan jullie trouwen? Of gaan jullie eerst nog samenwonen?
  zondag 3 april 2016 @ 20:00:35 #7
395200 deadprez
One more rail
pi_161151828
En weer meer van hetzelfde.

Jammer man.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_161152913
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
En weer meer van hetzelfde.
  zondag 3 april 2016 @ 20:38:21 #9
395200 deadprez
One more rail
pi_161152925
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:37 schreef Werkman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Goede serie is dat. Maar waarom reageer je nou nog een keer op die post nadat de vorige verwijderd werd?
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_161153120
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:38 schreef deadprez het volgende:
Goede serie is dat. Maar waarom reageer je nou nog een keer op die post nadat de vorige verwijderd werd?
Precies daarom, vraag me trouwens af door wie waarom de eerste verwijderd was. :{w
Oh, en je trouw als criticaster word zoals altijd erg gewaardeerd. ^O^
  zondag 3 april 2016 @ 20:44:06 #11
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161153138
Werkman topic _O_

_O_ TOP _O_ IC _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zondag 3 april 2016 @ 20:44:29 #12
395200 deadprez
One more rail
pi_161153145
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:43 schreef Werkman het volgende:

[..]

Precies daarom, vraag me trouwens af door wie waarom de eerste verwijderd was. :{w
Oh, en je trouw als criticaster word zoals altijd erg gewaardeerd. ^O^
Ja verbaasde me ook al, tieten mogen volgens mij nog steeds gewoon.
Stop the violence
Down with the hate
pi_161153164
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
Ja verbaasde me ook al, tieten mogen volgens mij nog steeds gewoon.
Zijn we het toch met elkaar eens...
Heb ook geen DM ontvangen met waarschuwing of zo..
pi_161153483
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
Werkman topic _O_

_O_ TOP _O_ IC _O_
Dit dus, verzuurde jaloerse pruimen die jaloers zijn op het talent van Werkman.
  zondag 3 april 2016 @ 21:04:18 #15
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_161153927
quote:
11s.gif Op zondag 3 april 2016 20:54 schreef Argo het volgende:

[..]

Dit dus, verzuurde jaloerse pruimen die jaloers zijn op het talent van Werkman.
Deze baas weet _O_

Werkman is een talent van groots formaat waar Fok! blij mee mag zijn!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_161154003
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 21:04 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Deze baas weet _O_

Werkman is een talent van groots formaat waar Fok! blij mee mag zijn!
Zeker er zijn vele talenten op FOK! Denk dat wij twee ook wel belangrijk zijn, minder belangrijk dan Geerd dat wel.
pi_161154385
Werkman _O_
Één van de weinigen die nog werk steekt in z'n topics _O_

Wat een avonturen beleeft die man toch! Ooit overwogen een boek te schrijven?
pi_161158245
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Werkman _O_
Één van de weinigen die nog werk steekt in z'n topics _O_

Wat een avonturen beleeft die man toch! Ooit overwogen een boek te schrijven?
Hij moet een stripboek maken. Als hij bij elkaar zo'n 50 strips heeft, kan hij het in boekvorm laten publiceren. Dat zal misschien best aanslaan.
pi_161159730
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Ooit overwogen een boek te schrijven?
Herhaaldelijk, heb ik echter geen tijd voor want ik moet werken, en als ik daarmee zou stoppen om schrijver te worden heb ik geen verhalen meer... :N
pi_161159902
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
Werkman topic _O_

_O_ TOP _O_ IC _O_
pi_161159929
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 23:34 schreef Werkman het volgende:

[..]

Herhaaldelijk, heb ik echter geen tijd voor want ik moet werken, en als ik daarmee zou stoppen om schrijver te worden heb ik geen verhalen meer... :N
Huh, nu verzin je die verhalen toch ook al?

Enkel het tv kijken naar belspelletjes in onderbroek zou je dan voortaan moeten laten :')
pi_161160737
Ha ha die broer van jou is echt niet helemaal 100 he! :D

Wat gaat er nu met de snackkar gebeuren?
pi_161162401
quote:
14s.gif Op zondag 3 april 2016 22:33 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Hij moet een stripboek maken. Als hij bij elkaar zo'n 50 strips heeft, kan hij het in boekvorm laten publiceren. Dat zal misschien best aanslaan.
Remqo als illustrator. Best een goed idee eigenlijk.
pi_161173884
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2016 07:00 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Remqo als illustrator. Best een goed idee eigenlijk.
Signeersessies in de betoncentrale, tijdens de schaft natuurlijk. :7
  maandag 4 april 2016 @ 19:49:20 #26
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_161175175
samenvatting?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_161191178
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 19:49 schreef CapnIzzy het volgende:
samenvatting?
Snoep gezond, eet een appel! ^O^ :Y
pi_161191244
Kan iemand een samenvatting posten?
Dan lees ik die en reageer ik daarna.
Ik ga echt niet die hele OP zitten lezen.
  dinsdag 5 april 2016 @ 12:47:13 #29
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_161193154
Werkman topic :{w :O
pi_161199979
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 12:47 schreef VarkensHart het volgende:
Werkman topic :{w :O
Varkenshart reactie :O :z :Z
pi_161200089
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 11:22 schreef DeKnuppel het volgende:
Kan iemand een samenvatting posten?
Dan lees ik die en reageer ik daarna.
Ik ga echt niet die hele OP zitten lezen.
Ik ga echt niet een hele samenvatting zitten maken.
  woensdag 6 april 2016 @ 11:30:50 #32
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_161217589
Leuk topic. Jammer dat dit ondersneeuwt door alle bagger die hier dagelijks word neer gekwakt door steeds dezelfde losers.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_161217684
Werkman _O_
  woensdag 6 april 2016 @ 17:22:33 #34
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_161226122
Ik vind dit echt een meesterlijke OP dus chapeau daarvoor _O_

quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 19:41 schreef Werkman het volgende:
het was mijn moeder met windkracht tien door de hoorn met de vraag waarom wij ''haar jongen'' weer eens moesten hebben en waarom ik ''als goeie broer'' in vredesnaam dan geen restpartij betonnen platen voor hem had geregeld bij de betoncentrale... :'(
"Omdat ik van je hou en je respecteer, maar je helaas een nageboorte als mijn broer beschouwt. Dag ma!"

Slotje.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_161280653
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 19:57 schreef Argo het volgende:
Shit zwaar leven. Jammer van de siertegels. Je pa heeft echt pech. Kunnen jullie hem niet naar sociale werkplaats sturen?
TS ging toch ook een dubbele wand plaatsen om naar de dames te gluren die 2e hands kleren passen?
5 Ferrari's op videoband!
pi_161280742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 15:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

TS ging toch ook een dubbele wand plaatsen om naar de dames te gluren die 2e hands kleren passen?
Broer van Ts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')