Ik zit continue te FOK!ken en naar Langs de Lijn te luisteren. Wat bedoel jequote:Op zondag 3 april 2016 18:28 schreef Vasion het volgende:
En na afloop tijdens het ruilen van de shirtjes schakelt Tong in.
Jij verlangt terug naar ouderwetse strijd tussen Nijmeegse rakkers en Arnhemse deugnieten?quote:Op zondag 3 april 2016 18:21 schreef tong80 het volgende:
Een opmerkelijk record in de eredivisie. Bij de Gelderse derby tussen NEC en Vitesse stonden liefst 16 verschillende nationaliteiten bij de aftrap op het veld.
[ afbeelding ]
De basisopstellingen van NEC en Vitesse kenden in totaal slechts vijf Nederlanders. Bij de Nijmeegse thuisploeg waren dat Lucas Woudenberg en Navarone Foor en bij de bezoekers uit Arnhem speelden Kevin Diks, Arnold Kruiswijk en Maikel van der Werff met een Nederlands paspoort.
[ afbeelding ]
Leuk zo'n derby met betrokken spelers.
Dat lijkt mij ook wel ondanks zijn keuze voor het elftal van Curacao, lekker goedkoop scoren is toch fijn.quote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef Catch22- het volgende:
Room heeft vast ook een Nederlands paspoort
Helpt niet, het ijzeren gordijn ging ook open. Trump wil een muur bouwen. Helpt ook niet. Die breken ze af.quote:
Wat begrijp je niet aan een record in 60 jaar betaald voetbal ?quote:Op zondag 3 april 2016 18:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij verlangt terug naar ouderwetse strijd tussen Nijmeegse rakkers en Arnhemse deugnieten?
Of ben je voor instellen van quotum?
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef Catch22- het volgende:
Room heeft vast ook een Nederlands paspoort. En breinburg ook
Negers bedoel jequote:Op zondag 3 april 2016 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan zijn Foor, Room, Diks en Breinburg nog kleurlingen ook
Voor de homo's ?quote:Op zondag 3 april 2016 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Schande voor Nederland net als Ronaldo voor de homo's
Neger Hut van oom Tom uit de schappen, net zoals de negerzoenen.quote:
Mwoah dat was me ontgaan...sta je er nog echt van te kijken...ik kijk liever naar het voetbalquote:Op zondag 3 april 2016 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan een record in 60 jaar betaald voetbal ?
Sterker nog: dat zijn daadwerkelijk spelers uit Nijmegen en Arnhemquote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef Catch22- het volgende:
Room heeft vast ook een Nederlands paspoort. En breinburg ook
quote:Op zondag 3 april 2016 22:37 schreef hafcfan het volgende:
Nec is een hypocriete club. Altijd zeuren dat Vitesse een vreemdelingen legioen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |