ze hebben ook een app.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook blij met de mogelijkheid om te kiezen, maar wat een drama is die site toch. Echt, dat vind ik werkelijk het ergste aan hellofresh. Zo dramatisch traag en slecht, niet te geloven.
Niet voor windows Phone.quote:
Gelukkig hoef je niet te kiezenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:44 schreef MutedFaith het volgende:
ik ben denkik de enige HFer die helemaal niet wil kiezen. Ik was door HF net van de keuzestress af.
Marley Spoon heb ik voor je.quote:
Zonder vervolgbox?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:56 schreef agter het volgende:
[..]
Marley Spoon heb ik voor je.
DM me je email en je voornaam.
Heb er 3 weg te geven.
Daar kan ik je niet aan helpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zonder vervolgbox?
En stiekem was ik eigenlijk op zoek naar HF, die recepten leken me meer jummie.![]()
Ik hou het in m'n achterhoofd. Thanks in ieder geval! Wil ook niet ondankbaar klinken.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet aan helpen.
![]()
MS eerste box gratis. Wel meteen opzeggen. Geen verplichte 2e box.
Geen probleem hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hou het in m'n achterhoofd. Thanks in ieder geval! Wil ook niet ondankbaar klinken.De recepten van MS voor de komende 2 weken vind ik niet zo interessant, vond juist, voor de verandering, de boks van HF wel leuk.
Ik kan je een gratis HF box geven. Stuur maar je e-mail adres in een dmquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zonder vervolgbox?
En stiekem was ik eigenlijk op zoek naar HF, die recepten leken me meer jummie.![]()
Nee, als je echt een avg-mens bent is het niks voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:31 schreef Geralt het volgende:
Ik ga geen 27 topics doorlezen en al die websites aanklikken en alles. Ik heb even een kort vraagje wat jullie vast wel kunnen beantwoorden.
Zitten er in die boxen allemaal "speciale" maaltijden? Of kun je ook gewoon kiezen voor doodnormaal aardappelen vlees groenten en zonder veel poespas?
Niet per se, maar wat ik zo met wat vlug klikken zie en me tegenstaat is dat ik nergens kan zien zonder te bestellen wat er zoal te eten isquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, als je echt een avg-mens bent is het niks voor je.
Ik wil wel een schermprintje doen. Van MS.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:36 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet per se, maar wat ik zo met wat vlug klikken zie en me tegenstaat is dat ik nergens kan zien zonder te bestellen wat er zoal te eten is
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:37 schreef agter het volgende:
[..]
Ik wil wel een schermprintje doen. Van MS.
Yes. Heb ik. PM me even je naam en mailadres en ik regel t voor je.quote:
Tuurlijk wel. Want misschien zijn die andere drie wel lekkerder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |