Die oplopende korting was maar een beperkte tijd geldig. Ik was te laat met het bestellen van die laatste box, helaas. Was anders vrijwel gratis geweest.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:53 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom precies, maar ik heb dat tijdje geleden via mail gehad en inderdaad op alle boxen oplopende korting gehad. Gisteren moest ik weer de volledige prijs betalen (box 4 of 5 geloof ik) maar kon ik wel die verdwaalde kortingscode succesvol gebruiken...
[ afbeelding ]
Ik zou die box weigeren en het geld storneren. Is dat een optie? Want dit is een beetje raar natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef Aventura het volgende:
Wat is opzeggen bij Marley Spoon lastig!!
Ik heb het online gedaan. Keurig een bevestiging. Week later een mail met de mededeling dat er dinsdag een box zou worden bezorgd. Zónder dat ik heb kunnen kiezen met welke gerechten overigens. Maar goed, op zich was het lekker. En het zou de laatste zijn. Wel nog even erachteraan gebeld om te checken of het dan nu echt over is.
Paar weken niks in mn mail. Krijg ik nu net een mailtje met 'uw box voor 13 april'. Wéer niet kunnen kiezen vooraf. WTF?? Als ik inlog staat er dat mijn account gestopt is, maar daaronder dus gewoon de boxen die toch bezorgd gaan worden. Gebeld, en daar zeiden ze dat het account weer geactiveerd is. Huh? Maar ze gaan het uitzoeken. Nu net weer een mail: 'uw account is opgezegd en uw lastste box komt op 12 april'. Precies dezelfde mail als twee weken geleden dus. Ik wil deze box niet!! Dit is echt absurd? Nog meer ervaringen?
dat je ziet dat hij al een half uur naast je slaapkamerraam staat en de GPS tracker om zijn pols een beetje naar voor en achteren schudtquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:22 schreef Najieto het volgende:
Grappig de nieuwe track en trace van MS. Kan nu zien dat de bezorger op de pont staat en bijna bij ons huis is
Dat zou wel heel raar zijnquote:Op zaterdag 9 april 2016 11:32 schreef Molo het volgende:
[..]
dat je ziet dat hij al een half uur naast je slaapkamerraam staat en de GPS tracker om zijn pols een beetje naar voor en achteren schudt
Toch wel hèquote:
Hm, hier ging opzeggen prima, online opgezegd, meteen een bevestiging per mail ontvangen en daarna er nooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:39 schreef Aventura het volgende:
Wat is opzeggen bij Marley Spoon lastig!!
Ik heb het online gedaan. Keurig een bevestiging. Week later een mail met de mededeling dat er dinsdag een box zou worden bezorgd. Zónder dat ik heb kunnen kiezen met welke gerechten overigens. Maar goed, op zich was het lekker. En het zou de laatste zijn. Wel nog even erachteraan gebeld om te checken of het dan nu echt over is.
Paar weken niks in mn mail. Krijg ik nu net een mailtje met 'uw box voor 13 april'. Wéer niet kunnen kiezen vooraf. WTF?? Als ik inlog staat er dat mijn account gestopt is, maar daaronder dus gewoon de boxen die toch bezorgd gaan worden. Gebeld, en daar zeiden ze dat het account weer geactiveerd is. Huh? Maar ze gaan het uitzoeken. Nu net weer een mail: 'uw account is opgezegd en uw lastste box komt op 12 april'. Precies dezelfde mail als twee weken geleden dus. Ik wil deze box niet!! Dit is echt absurd? Nog meer ervaringen?
5 euro korting op je boodschappenquote:Op zondag 10 april 2016 19:11 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb de code die hier laatst gedeeld werd vanmiddag gebruikt bij AH voor mijn bestelling. 5¤ korting.
En net bedacht ik dat ik helemaal geen box heb bij die bestelling Ben benieuwd of de korting toch wordt berekend.
Hoe is dit afgelopen?quote:Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Bleie het volgende:
We kwamen er vandaag achter dat we een AH box van drie weken geleden hebben meegekregen. Vlees was houdbaar tot 21/3. Mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze dit goed gaan maken.
Nog niet. Ik heb een mail gekregen dat ze het heel ernstig vinden, en dat ik gebeld wordt door de betreffende filiaalmanager. Dat laatste is nog niet gebeurd.quote:
Jaquote:
http://twinklemagazine.nl(...)tingbeleid/index.xmlquote:HelloFresh heeft omzettechnisch een zeer goed boekjaar achter de rug met een groei van 338 procent tot 305 miljoen euro. De maaltijdboxbezorger draaide wel fors meer verlies dankzij investeringen in marketing.
Het bedrijf heeft een bewogen jaar achter de rug met een geopperde en vervolgens uitgestelde beursgang. HelloFresh pompte daarnaast flink wat geld in het verhogen van zijn naamsbekendheid. Om die reden noteert het bedrijf een verlies van 86 miljoen euro voor boekjaar 2014/2015, flink meer dan de 12 miljoen euro uit het jaar ervoor.
Actieve klanten
De - soms ietwat agressieve - marketingstrategie heeft geresulteerd in 49,5 miljoen bezorgde maaltijdboxen in de zeven landen waar HelloFresh aanwezig is, komend van 12,3 miljoen. Het aantal actieve klanten steeg van 172.700 naar 614.500.
Tevredenheidsmanager
HelloFresh start het nieuwe boekjaar met de aanstelling van een ‘tevredenheidsmanager’. Die moet het toenemende aantal klachten over de maaltijdboxleverancier de kop indrukken. Door de sterke groei kon HelloFresh de binnenkomende klachten, onder andere over agressieve verkoopmethoden en onduidelijke kortingskaarten, niet meer goed verwerken. Klanten krijgen voortaan per omgaande een concreet antwoord op hun vragen, er is een chatmogelijkheid op de HelloFresh-site waar klanten met hun vragen, klachten en suggesties terecht kunnen en er wordt nazorg gegeven.
Volgens mij is dat heel normaal voor de eerste jaren van een bedrijf, omdat ze blijven investeren om te kunnen groeien. Dat is niet erg in dit geval, want er staan grote partijen met veel geld achter om dat verlies op te kunnen vangen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist dat ze verlies leden, maar zoveel, jeetje. En dan naar de beurs willen. Nou heb ik daar totaal geen verstand van, maar hoe werkt dat met een verliesgevend bedrijf?! Wanneer en hoe willen ze dan winst maken?
Nog even een update hiervan. Na een week had ik nog niets gehoord van de filiaalmanager, en omdat ik toch boodschappen moest doen, maar even zelf naar gevraagd. Volledige aankoopbedrag retour + grote bos bloemen + uitgebreide excuses. En ze hebben het systeem van afhalen verandert, zodat er meer controle op is dat je de goede box meekrijgt. Moest er dus even zelf achteraan, maar uiteindelijk prima opgelost.quote:Op woensdag 6 april 2016 21:50 schreef Bleie het volgende:
We kwamen er vandaag achter dat we een AH box van drie weken geleden hebben meegekregen. Vlees was houdbaar tot 21/3. Mail gestuurd, ben benieuwd hoe ze dit goed gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |