Alsnog redelijk veilig. Verkoop je een Milik of Youness tegen een goed bedrag dan vallen al die mislukte huurspelers in 1x weg.quote:Op zondag 3 april 2016 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heitinga, Sinkgraven , Zimling , Zivkovic , Hoesen , Sana en nog paar mislukte huren van Barcelona.
Balans valt qua percentage behoorlijk negatief uit
Viergever werd geloof ik wel voor de basis gehaald, maar dat weet ik niet zeker. Dat laatste ben ik met je eens overigens hoorquote:Op zondag 3 april 2016 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Viergever is een prima back-up. Niet het niveau wat je moet nastreven maar alsnog dragelijk, Duarte is inderdaad een fiasco en Sanogo was een mislukte gok zonder financiėle risico's.
Niet dat ik Overmars zijn beleid per se wil verdedigen maar deze standaard discussie met argumenten als "Ja gewoon even een transfervrije speler van topniveau binnenhalen!!!" zijn vrij vermoeiend.
Dit seizoen vind ik hem over het algemeen zelfs vrij goed in de wedstrijden die hij gespeeld heeft. Zolang je hem gewoon als taak meegeeft dat hij de spits van de tegenstander uitschakelt en de bal vervolgens inlevert bij iemand met dezelfde kleur shirt komt het wel goedquote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef Kopsterk het volgende:
Het gekke is, hoe matig hij ook is, van der Hoorn heeft nog best zijn waarde gehad
Nee, Sana is er juist echt door Overmars doorgedruktquote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog redelijk veilig. Verkoop je een Milik of Youness tegen een goed bedrag dan vallen al die mislukte huurspelers in 1x weg.
En een Zivkovic is nog niet afgeschreven.
Edit: en was een Sana niet zelfs voor Overmars?
Hmm dat moet niet de mentaliteit worden . Veilig en het haalt het niveau drastisch naar beneden, dan moet je misschien Groningen of iets dergelijks gaan leiden.quote:Op zondag 3 april 2016 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog redelijk veilig. Verkoop je een Milik of Youness tegen een goed bedrag dan vallen al die mislukte huurspelers in 1x weg.
En een Zivkovic is nog niet afgeschreven.
Aha, maar alsnog tegen 3 ton en Nederland heeft tenminste kunnen lachen om zijn kapsel en paar doelpunten.quote:Op zondag 3 april 2016 17:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, Sana is er juist echt door Overmars doorgedrukt
Heel veel kleine miskopen kost ook een vermogen uiteindelijkquote:
Milik en Youness waren ook een gok volledig door de mand gevallen in Duitsland.quote:Op zondag 3 april 2016 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel veel kleine miskopen kost ook een vermogen uiteindelijk
Je straalt dan ook niet uit dat je een 'topclub' bentquote:Op zondag 3 april 2016 17:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel veel kleine miskopen kost ook een vermogen uiteindelijk
Klopt, als het aan veel users hier had geleden zaten we nu met de Mahers en Narsinghs opgescheept en waren we 10 miljoen lichterquote:
killer bij gornik zabrzequote:Op zondag 3 april 2016 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Milik en Youness waren ook een gok volledig door de mand gevallen in Duitsland.
Is ook zo en zijn balans zal ongetwijfeld positief uitslaan (die van Overmars). Vervolgens zit je wel met een selectie die niet breed genoeg is omdat je meerdere miskopen gehad hebtquote:Op zondag 3 april 2016 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Milik en Youness waren ook een gok volledig door de mand gevallen in Duitsland.
Het is ook niet goed hoor maar ik kreeg net even een overdosis aan "Kut scouting, gewoon even een betere speler" etc. etc. zonder ook maar met een concreet voorbeeld te komen. Het weekend loopt langzaam ten einde en derhalve ben ik WOEDEND.quote:Op zondag 3 april 2016 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is ook zo en zijn balans zal ongetwijfeld positief uitslaan (die van Overmars). Vervolgens zit je wel met een selectie die niet breed genoeg is omdat je meerdere miskopen gehad hebt
Kosecki is wel wat voor Den Haag.quote:Op zondag 3 april 2016 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Dat Legia maar paar killers naar Den Haag stuurt.
Wat dat betreft zijn wij het wel eensquote:Op zondag 3 april 2016 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook niet goed hoor maar ik kreeg net even een overdosis aan "Kut scouting, gewoon even een betere speler" etc. etc. zonder ook maar met een concreet voorbeeld te komen. Het weekend loopt langzaam ten einde en derhalve ben ik WOEDEND.
Met zijn 1,68 zal hij Schaken en Duplan hun voorzetten in ieder geval wel beter op waarde schatten dan Havenaar.quote:Op zondag 3 april 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kosecki is wel wat voor Den Haag.
Pools international onder contract van Legia, 65 wedstrijden gespeeld voor Legia.
Maakt op moment furore in de 2. Bundesliga meen ik.
Groter dan Cruijff en Ronaldo in één. Dat zou afdoen aan het eerbetoon.quote:Op zondag 3 april 2016 18:09 schreef Tagliano het volgende:
Waarom El Ghazi geen minuten krijgt is mij een raadsel
Ah ja, natuurlijk. Dom dat ik daar niet aan gedacht hebquote:Op zondag 3 april 2016 18:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groter dan Cruijff en Ronaldo in één. Dat zou afdoen aan het eerbetoon.
illuminati confirmedquote:Op zondag 3 april 2016 18:11 schreef Tagliano het volgende:
Overigens scoorde Milik de veertiende thuisgoal van Ajax in 2016
Zwolle brengt met deze laatste wissel zijn 14de unieke speler binnen de lijnen.quote:Op zondag 3 april 2016 18:11 schreef Tagliano het volgende:
Overigens scoorde Milik de veertiende thuisgoal van Ajax in 2016
quote:Op zondag 3 april 2016 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zwolle brengt met deze laatste wissel zijn 14de unieke speler binnen de lijnen.
Ik ben fan af.quote:Op zondag 3 april 2016 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat biedt ons ruimte om Justin Bieber zijn nieuwe kapsel te analyseren.
[ afbeelding ]
Wat vind jij ervan?
kantenquote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben in de 55e minuut ingeschakeld, maar heb aan beide kansen nog geen kans gezien.
*kantenquote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben in de 55e minuut ingeschakeld, maar heb aan beide kansen nog geen kans gezien.
waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doen ze wel bij Cambuur uit.
[ afbeelding ]
Misschien had je dan vanaf het begin in moeten schakelenquote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Op deze zonnige dag heb ik wel meer te doen dan naar Ajax te glurenquote:Op zondag 3 april 2016 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien had je dan vanaf het begin in moeten schakelen
kantenquote:Op zondag 3 april 2016 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben in de 55e minuut ingeschakeld, maar heb aan beide kanten nog geen kans gezien.
Zei hij terwijl hij naar Ajax gluurtquote:Op zondag 3 april 2016 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op deze zonnige dag heb ik wel meer te doen dan naar Ajax te gluren
Hahahaha idd xdquote:Op zondag 3 april 2016 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Tering wat waren wij goed. Ik hoop niet dat die PSV'ers nog denken dat ze kans maken op het kampioenschap.
Dat deed jij pas toch?quote:Op zondag 3 april 2016 18:40 schreef Mani89 het volgende:
Tering wat waren wij goed. Ik hoop niet dat die PSV'ers nog denken dat ze kans maken op het kampioenschap.
Boerrigter bedoel je?quote:Op zondag 3 april 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer moeten ze zo snel mogelijk verkopen. Nog liever een paard.
Boerrigter terughalen?quote:Op zondag 3 april 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar volgens j0rdiiiii is het de nieuwe Messiquote:Op zondag 3 april 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja en volgens jouw voorspellingen vooraf had PSV nu ergens in het rechterrijtje gestaan. Joe.quote:Op zondag 3 april 2016 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar volgens j0rdiiiii is het de nieuwe Messi
OOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 3 april 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en volgens jouw voorspellingen vooraf had PSV nu ergens in het rechterrijtje gestaan. Joe.
quote:Op zondag 3 april 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en volgens jouw voorspellingen vooraf had PSV nu ergens in het rechterrijtje gestaan. Joe.
Ja laten we maar niet over jouw voorspellingen beginnenquote:Op zondag 3 april 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sow, koekoekquote:Op zondag 3 april 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney.gifquote:Op zondag 3 april 2016 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso iets minder geforceerd dingen proberen zou al schelen. Al snap ik dat dat lastig is als al zo lang iets niet luktquote:Op zondag 3 april 2016 18:49 schreef LethalNinja het volgende:
Kan Fischer niet verkocht worden? Ik kan mij niet herinneren in de afgelopen 10 wedstrijden van hem dat hij ook maar iets gedaan heeft. Hij probeert wat etc maar komt er nooit door. Ik denk dat hij gewoon niet kan leveren wat hij moet leveren en beter een stapje terug kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |