Prima seizoen, zeker gezien de onrust met Wang.quote:Op zondag 3 april 2016 14:39 schreef hafcfan het volgende:
Als Ado wint kunnen ze nog best de plee ofs halen
Ik had wat meer verwacht gezien de aanwezige kwaliteit.quote:Op zondag 3 april 2016 14:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima seizoen, zeker gezien de onrust met Wang.
Plek 8 dus.quote:Op zondag 3 april 2016 14:39 schreef hafcfan het volgende:
Als Ado wint kunnen ze nog best de plee ofs halen
Paar zwakke plekken. Ben blij dat Kanon weer speelt.quote:Op zondag 3 april 2016 14:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had wat meer verwacht gezien de aanwezige kwaliteit.
Ze maken straks wel de eerste goalquote:Op zondag 3 april 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Pijnlijk hoe zielloos Groningen al weken rondloopt.
Ik heb goede hoop dat Wormgoor eindelijk is opgerot na dit seizoenquote:Op zondag 3 april 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paar zwakke plekken. Ben blij dat Kanon weer speelt.
Niet gelichte opties en gesprekkenquote:Op zondag 3 april 2016 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat Wormgoor eindelijk is opgerot na dit seizoen
Dan moet je je wel doodschamen als je niet wint van fcg. Das nog minder dan Cambuurquote:Op zondag 3 april 2016 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze maken straks wel de eerste goal
Verdomme, ga dan met Zuiverloon onderhandelen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet gelichte opties en gesprekken
De club heeft besloten om de opties in de contracten van Thomas Kristensen en Tim Coremans niet te lichten. Met deze twee spelers is ADO Den Haag nog wel in gesprek over een eventuele nieuwe verbintenis. Ook met Timothy Derijck en Vito Wormgoor, beiden met een aflopend contract, praat de clubleiding nog over een langer verblijf in het Kyocera Stadion.
quote:Op zondag 3 april 2016 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verdomme, ga dan met Zuiverloon onderhandelen.
Ja ja!quote:
ADO Den Haag neemt na dit seizoen afscheid van Gianni Zuiverloon, Segun Owobowale, Giovanni Korte, Dylan Nieuwenhuijs en Robin Buwalda (verhuurd aan VVV Venlo). Giovanni Korte en Robin Buwalda hadden nog een optie in hun contract staan, maar deze wordt niet gelicht.
lekker volgend seizoen met chinees geld gooienquote:
Mario Rigter heeft ook in Oranje gespeeld, kees luickxcxcxc ookquote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
Snap alleen Owobowale niet. Die speelt in Oranje onder zoveel.
Die wil alles netto.quote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Alzal Zuiverloon wel wat hoger in de salarissferen zitten
bij Utrecht -hafc was ook mooiquote:Op zondag 3 april 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
Mooi
Hier zijn ze gelukkig ook zo handig het spel even stil te leggen
Maceo Rigters bedoel je.quote:Op zondag 3 april 2016 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mario Rigter heeft ook in Oranje gespeeld, kees luickxcxcxc ook
Het zal best, die dikke iigquote:
Dat zag ik in de samenvatting ja, deden ze ook primaquote:
Kastaneer scoort regelmatig bij Eindhoven.quote:Op zondag 3 april 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Voorhoede is wel weinig bezet dan.
Marengo
Duplan
Schaken (loopt in 2017 af)
Havenaar
Je weet waar een TR-knop zit?quote:Op zondag 3 april 2016 14:50 schreef JanCees het volgende:
Kan de MOD hier eens consequent modden in het FB topic
Oh ja.quote:Op zondag 3 april 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kastaneer scoort regelmatig bij Eindhoven.
Ja, klopt.quote:Op zondag 3 april 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja.
Maar Kastaneer is toch meer spits dan vleugelspeler?
Daar geloof ik niks vanquote:Op zondag 3 april 2016 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik verwacht trouwens dat Havenaar naar Duitsland gaat. Stuttgart en HSV willen hem.
Kastaneer/Van der Heijden dus voorlopig zeker als spitsen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik verwacht trouwens dat Havenaar naar Duitsland gaat. Stuttgart en HSV willen hem.
ADO DEN HAAG kan voor het sluiten van de winterse transferwindow nog zomaar beroofd worden van haar topscorer. MIKE HAVENAAR is plotseling op de radar van Hamburger SV verschenenquote:
Dan speel je zo linkerrijtje.quote:Op zondag 3 april 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kastaneer/Van der Heijden dus voorlopig zeker als spitsen.
Ja die geruchten gaan wel vaker. Eerst zien dan geloven.quote:Op zondag 3 april 2016 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
ADO DEN HAAG kan voor het sluiten van de winterse transferwindow nog zomaar beroofd worden van haar topscorer. MIKE HAVENAAR is plotseling op de radar van Hamburger SV verschenen
MIKE HAVENAAR heeft een aanbieding ontvangen van VfB Stuttgart. De huidige nummer elf van de Bundesliga wil de spits van ADO Den Haag komende zomer graag inlijven.
Daar wordt iedereen toch wel een beetje homo van.quote:Op zondag 3 april 2016 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik was even bang dat je het ronaldo topic weer open had gegooid.
Japan doet het goed in de Bundesliga het zal financieel vast goed zijn er zelf ook 1 in huis te halen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja die geruchten gaan wel vaker. Eerst zien dan geloven.
Ik zou v/d Gaag halen.quote:Op zondag 3 april 2016 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou NEC al een trainer op het oog hebben van de twintig op de shortlist?
Ik gun hem een subtopper in Hongarije.quote:Op zondag 3 april 2016 14:57 schreef Tagliano het volgende:
Eens kijken bij welke club Maaskant straks weer opduikt
Dat gevoel krijg ik hoe dan ook bij gele zwembroeken door d. Roelvinkquote:Op zondag 3 april 2016 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar wordt iedereen toch wel een beetje homo van.
[ afbeelding ]
Ik weet het niet, het is wel een figuur waar ik hard om kan lachen zolang hij geen club waar ik wel symphatie voor heb naar de klote brengtquote:Op zondag 3 april 2016 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik gun hem een subtopper in Hongarije.
Bij Heracles weinig. Alleen IBH misschien weg.quote:Op zondag 3 april 2016 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er bij Vitesse/Heracles/Twente/NEC allemaal gaat gebeuren.
Zijn er nu door het "nieuwe" stadion al meer mogelijkheden of gaat dat nog even duren?quote:Op zondag 3 april 2016 15:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Heracles weinig. Alleen IBH misschien weg.
Ik zie jullie spits ook wel weg gaan.quote:Op zondag 3 april 2016 15:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Heracles weinig. Alleen IBH misschien weg.
Wel een beetje op je woorden letten. AFCniels is inmiddels ook aanwezig en hij is werkelijk idolaat van Maaskant. Hij heeft er zelfs een youtubekanaal aan gewijdquote:Op zondag 3 april 2016 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het is wel een figuur waar ik hard om kan lachen zolang hij geen club waar ik wel symphatie voor heb naar de klote brengt
Ze willen graag eerst alles aflossen om geen Twente te worden. Maar wel veel meer salaris mogelijkhedenquote:Op zondag 3 april 2016 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn er nu door het "nieuwe" stadion al meer mogelijkheden of gaat dat nog even duren?
Ik had al iets dergelijks vernomen ja. Wellicht kan hij ook nog een fanclub startenquote:Op zondag 3 april 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een beetje op je woorden letten. AFCniels is inmiddels ook aanwezig en hij is werkelijk idolaat van Maaskant. Hij heeft er zelfs een youtubekanaal aan gewijd
Verstandig, voor een voetbalclub is schuldenvrij zijn wel zo prettigquote:Op zondag 3 april 2016 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze willen graag eerst alles aflossen om geen Twente te worden. Maar wel veel meer salaris mogelijkheden
quote:Op zondag 3 april 2016 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een beetje op je woorden letten. AFCniels is inmiddels ook aanwezig en hij is werkelijk idolaat van Maaskant. Hij heeft er zelfs een youtubekanaal aan gewijd
Tong krijgt een stijve hiervan.quote:Op zondag 3 april 2016 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar wordt iedereen toch wel een beetje homo van.
[ afbeelding ]
Hateboer moet gewoon een schorsing voor het leven. Vreselijke speler.quote:Op zondag 3 april 2016 15:08 schreef Groby het volgende:
Geef hateboer dan ook maar meteen rood als we toch bezig zijn
quote:Op zondag 3 april 2016 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hateboer moet gewoon een schorsing voor het leven. Vreselijke speler.
Gewoon rechtsback bij Jong Oranje terwijl er een tien keer betere speler rondloopt op Papendal.quote:
Ieder oranje team heeft een groninger nodig, kijk naar het eerste met Robbenquote:Op zondag 3 april 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon rechtsback bij Jong Oranje terwijl er een tien keer betere speler rondloopt op Papendal.
De onwetendheid bij Fred Grim.
Nog liever de Tovenaar van Spangen. Linksbuitens zijn al schaars.quote:Op zondag 3 april 2016 15:13 schreef Groby het volgende:
[..]
Ieder oranje team heeft een groninger nodig, kijk naar het eerste met Robben
Het is dan ook geen elftal Hansquote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hafcfan het volgende:
Wel knap van ADO. Niet kunnen scoren tegen dit elftal met een man meer
Alles onder controle.quote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hafcfan het volgende:
Zet in op een bettingsite dan.quote:Op zondag 3 april 2016 15:17 schreef hafcfan het volgende:
Snel rennen voor ze weg zijn!quote:
Dit is niet best Haags.quote:Op zondag 3 april 2016 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme die rode kaart![]()
![]()
zelden zo hard gelachen.
Maakt mij echt niet meer uit hoor. Zit lekker ontspannen in het stadion wetende dat we toch al veilig zijn.quote:
Roger was de laatste, de man van het opspringen tegen Werderquote:Op zondag 3 april 2016 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er doet niet eens een nummer 14 mee.
Is altijd over een badge gegaan toch?quote:Op zondag 3 april 2016 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had mij wel iets anders voorgesteld na al dat gelul over een speciaal Cruijff shirt.
Dat was een geweldenaar zegquote:Op zondag 3 april 2016 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roger was de laatste, de man van het opspringen tegen Werder
[..]
Is altijd over een badge gegaan toch?
De meest legendarische speler van Ajax & Nederland wordt "geëerd" met een badge van 1 bij 2 cmquote:Op zondag 3 april 2016 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan wel. Ik heb enkel koppen gelezen en niet de artikelen dus het probleem ligt ook bij mij daar niet van.quote:Op zondag 3 april 2016 15:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roger was de laatste, de man van het opspringen tegen Werder
[..]
En een wandeltocht!quote:Op zondag 3 april 2016 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De meest legendarische speler van Ajax & Nederland wordt "geëerd" met een badge van 1 bij 2 cm
Er wordt wel wat meer georganiseerd dan dat, maar over het algemeen is Ajax hier niet heel sterk in neequote:Op zondag 3 april 2016 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De meest legendarische speler van Ajax & Nederland wordt "geëerd" met een badge van 1 bij 2 cm
Dat weet ik nietquote:Op zondag 3 april 2016 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die's toch niet door de club georganiseerd?
Dit doet de club in ieder geval. Ook zal er geen reclame zijn op de boarding maar boodschappen voor Cruijff oidquote:Op zondag 3 april 2016 15:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die's toch niet door de club georganiseerd?
quote:Zowel in Amsterdam als Barcelona wordt Cruijff dit weekend herdacht. Net als bij Ajax - PEC wordt ook zaterdagavond rondom FC Barcelona - Real Madrid veel aandacht besteed aan het overleden clubicoon. Ajax en FC Barcelona hebben de afgelopen periode veelvuldig contact gehad om samen op te trekken waar het gaat om het waardig herdenken van Cruijff.
Speciale badge
Ajax en de supporters staan rondom Ajax - PEC op tal van andere manieren stil bij het overlijden van het grootste clubicoon. De spelers van Ajax dragen tijdens de warming-up een speciaal shirt als eerbetoon. Op het wedstrijdshirt wordt een speciale badge geplaatst. Verder zullen er zondag veel oud-spelers aanwezig zijn vanwege de jaarlijkse reünie voor oud-spelers (die al stond gepland). Ook zij zullen Cruijff uiteraard op gepaste wijze herdenken.
Ajax-shirt in middencirkel
Bij opkomst van de spelers ligt er een groot Ajax-shirt met nummer 14 op de middencirkel. Verder liggen er ook grote shirts van het Nederlands elftal en FC Barcelona. Op de grote schermen en de LED-boarding wordt ook op verschillende manieren stilgestaan bij het overlijden van Cruijff.
Choreografie
Een ander bijzonder onderdeel is een speciale choreografie die Ajax en de supporters samen hebben ontwikkeld. Voorafgaand aan de wedstrijd wordt deze choreografie zichtbaar op de tribune. Er is hierbij een rol weggelegd voor alle toeschouwers op de tribune.
Overhandiging condoleances
Ajax en het management van Cruijff overleggen over een geschikt moment om binnenkort het condoleanceregister aan de nabestaanden te overhandigen. De afgelopen dagen hebben in totaal 33.500 belangstellenden hun condoleances uitgebracht in de ArenA. Verder zijn er ook tal van digitale condoleances via de website van Ajax en social media binnengekomen.
Choreografie? Gaan ze de wave doen?quote:Op zondag 3 april 2016 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet de club in ieder geval. Ook zal er geen reclame zijn op de boarding maar boodschappen voor Cruijff oid
[..]
Ik neem aan iets dergelijks als bij Barcelona oidquote:Op zondag 3 april 2016 15:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Choreografie? Gaan ze de wave doen?
Afgezien van de boarding, komt het op mij een beetje suf en klein over... Zeker het "speciale shirt"... Maar goed, dat ben ik.quote:Op zondag 3 april 2016 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit doet de club in ieder geval. Ook zal er geen reclame zijn op de boarding maar boodschappen voor Cruijff oid
[..]
Even kijken hoe het straks uitwerkt allemaal. Maar goed, de meesten in het bestuur hadden het nou ook niet zo op Cruijff de laatste tijdquote:Op zondag 3 april 2016 15:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Afgezien van de boarding, komt het op mij een beetje suf en klein over... Zeker het "speciale shirt"... Maar goed, dat ben ik.
Matig dit.quote:Op zondag 3 april 2016 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn is hier niet meer welkom. Hij vindt voetbal een kutsport.
quote:Op zondag 3 april 2016 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
Stijn is hier niet meer welkom. Hij vindt voetbal een kutsport.
bron.quote:
Dan nog. Ik heb persoonlijk niets met zowel Ajax als Cruijff, maar het lijk me wel dat je zo'n persoon ff goed eert.quote:Op zondag 3 april 2016 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even kijken hoe het straks uitwerkt allemaal. Maar goed, de meesten in het bestuur hadden het nou ook niet zo op Cruijff de laatste tijd
"Er was wat kanker geconstateerd"quote:Op zondag 3 april 2016 15:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan nog. Ik heb persoonlijk niets met zowel Ajax als Cruijff, maar het lijk me wel dat je zo'n persoon ff goed eert.
Oke!quote:Op zondag 3 april 2016 15:46 schreef Groby het volgende:
PADT![]()
![]()
verkracht mijn hele familie en ik zal je nog steeds aanbidden
Den Haag kan en gaat dit seizoen echt geen 2x oprij winnen ook hequote:Op zondag 3 april 2016 15:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik voel gewoon dat Groningen straks scoort
als dat zou kunnenquote:Op zondag 3 april 2016 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag kan en gaat dit seizoen echt geen 2x oprij winnen ook he
quote:
Gelijk even aantekeningen gemaakt.quote:Op zondag 3 april 2016 16:04 schreef Joezi het volgende:
Tamata werd geboren in Bergen op Zoom en heeft een Nederlandse moeder en een Congolese vader. Zijn vader kwam als asielzoeker naar Nederland samen met een halfbroer en een neef van Tamata. Zijn moeder heeft één dochter die gehuwd is met rapper Ali B, die nu zijn zaakwaarnemer is.[3] Zijn vader werkt als taxichauffeur en het gezin is lid van de Jehova's Getuigen.
quote:Op zondag 3 april 2016 15:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik voel gewoon dat Groningen straks scoort
We spelen Groningen van het kastje naar de muur. Kans op kans.quote:Op zondag 3 april 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ADO is een schande voor het voetbal. Haags liep nog te lullen dat ze zo goed waren
Gewoon thuis verliezen van het slechtste Groningen ooit.quote:Op zondag 3 april 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ADO is een schande voor het voetbal. Haags liep nog te lullen dat ze zo goed waren
Matig je toon eens.quote:Op zondag 3 april 2016 16:07 schreef Groby het volgende:
LINDGREN EN PADT DE HELDEN VAN DE PROVINCIE VERKRACHTEN DE MOEDERS VAN ALLE HATERS
Nou nou kan het wat minderquote:Op zondag 3 april 2016 16:07 schreef Groby het volgende:
LINDGREN EN PADT DE HELDEN VAN DE PROVINCIE VERKRACHTEN DE MOEDERS VAN ALLE HATERS
blijf gelovenquote:Op zondag 3 april 2016 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We spelen Groningen van het kastje naar de muur. Kans op kans.
Paxcon, ben jij ook zo'n idioot?quote:Op zondag 3 april 2016 16:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou nou kan het wat minder
Straks word ik nog geassocieerd met dit soort teksten
quote:Op zondag 3 april 2016 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paxcon, ben jij ook zo'n idioot?
Kan deze post verwijderd wordenquote:Op zondag 3 april 2016 16:07 schreef Groby het volgende:
Normaal sta je gewoon 3-0 voor.quote:Op zondag 3 april 2016 16:08 schreef Tagliano het volgende:
En dan heeft ADO een man meer niet te vergeten
Hoezo vertrekt 'ie.quote:Op zondag 3 april 2016 16:09 schreef Paxcon het volgende:
Overigens heb ik geruchten vernomen dat Rusnakmogelijk vertrekt bij de FC
Dat worden zwarte tijden
JAquote:Op zondag 3 april 2016 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Paxcon, ben jij ook zo'n idioot?
Knap hoor!! Dat doet elke elftal. ]quote:Op zondag 3 april 2016 16:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We spelen Groningen van het kastje naar de muur. Kans op kans.
Ik voorspel dat hij daar flopt.quote:Op zondag 3 april 2016 16:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.boerenmacht.nl(...)-naar-premier-league
Wat ben jij over het algemeen toch een debiele user.quote:Op zondag 3 april 2016 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
madquote:Op zondag 3 april 2016 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij over het algemeen toch een debiele user.
Dat was toen echt sneu in de laatste minuutquote:
Een beetje wel wat niet wegneemt dat er wel ontiegelijk veel onzin van jou afkomt in een gemiddeld live topic.quote:
Inderdaad, hoewel ik het een prima keeper vind. Zijn lengte kan echt niet.quote:Op zondag 3 april 2016 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat was toen echt sneu in de laatste minuutAl zijn die ook niet meer te redden met die keeper
Madquote:Op zondag 3 april 2016 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje wel wat niet wegneemt dat er wel ontiegelijk veel onzin van jou afkomt in een gemiddeld live topic.
Gisteren 2 houdbare ballen. Kost ze toch weer punten. Gezien hun programma zie ik ze in de plee ofs belanden.quote:Op zondag 3 april 2016 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel ik het een prima keeper vind. Zijn lengte kan echt niet.
Hoewel Excelsior ook compleet zielloos rondloopt.quote:Op zondag 3 april 2016 16:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gisteren 2 houdbare ballen. Kost ze toch weer punten. Gezien hun programma zie ik ze in de plee ofs belanden.
Ook jaquote:Op zondag 3 april 2016 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En geen Washington Diplomats en Levante.
Beiden handhaven zich toch wel in de PO denk ikquote:Op zondag 3 april 2016 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoewel Excelsior ook compleet zielloos rondloopt.
Ik zie Excelsior kans maken op max 7 punten, zelfde geldt voor Willem II.
Coinflip.
Excelsior heeft nog wel wat easy thuis wedstrijden.quote:Op zondag 3 april 2016 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoewel Excelsior ook compleet zielloos rondloopt.
Ik zie Excelsior kans maken op max 7 punten, zelfde geldt voor Willem II.
Coinflip.
Havenaar en aanvalsvrienden zijn net zo medeplichtig wat dat betreft, sjongejonge...quote:Op zondag 3 april 2016 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga zo aangifte doen tegen FC Groningen vanwege de 3 gestolen punten.
Heb je Makkelie nog in actie gezien?quote:Op zondag 3 april 2016 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dikke 9 voor de scheids. Gaven ze allemaal maar geel voor tijdrekken.
Goede scheids ja.quote:Op zondag 3 april 2016 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2016 16:27 schreef Joezi het volgende:
Nou dan maar juichen voor PEC zo met zn allen
Waar was jequote:Op zondag 3 april 2016 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voetbal is geen eerlijk spelletje, zei Cruyff altijdquote:Op zondag 3 april 2016 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is best onwerkelijk gewoon. Hoe kan Den Haag deze wedstrijd verloren hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |