Dat weet zei toch niet?quote:Op zondag 3 april 2016 13:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij verwacht na een week van 40 uur klussen in een staat van extreme vermoeidheid foutloos nederlands?
zei?quote:Op zondag 3 april 2016 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat weet zei toch niet?Dit is de eerste post waaruit ik vermoeidheid merk trouwens
Ja ik geef dat niet zo toe. Maar vrijdagavond heb ik 1,5 uur op de bank geslapen en vervolgens 12,5 uur in de nacht. En ik heb gister niets kunnen doen door afspraken, maar ik had het lichamelijk ook niet gekund. Vandaag ook niet trouwens. Mijn lijf wilt niet. Maar geeft niet, de boel is toch nog niet droogquote:Op zondag 3 april 2016 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat weet zei toch niet?Dit is de eerste post waaruit ik vermoeidheid merk trouwens
Heeft wel wat zo. Dikke laag epoxy erover en niets meer aan doenquote:Op zondag 3 april 2016 13:41 schreef Puala het volgende:
Oh en nog wat plaatjes bij de praatjes;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke openslaande deuren?quote:Op maandag 11 april 2016 21:25 schreef Puala het volgende:
Die van de openslaande deuren. En de gangdeur wil ik ook nog.
Ik weet niet wat je denk, maar mijn huis heeft er geen 10quote:
En, is het zo mooi als dat je in je hoofd had?quote:Op maandag 11 april 2016 21:05 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Oh man, en nu maar hopen dat het ook echt zo mooi gaat zijn als ik in mijn hoofd heb
Gelukkig wel!quote:Op maandag 18 april 2016 09:22 schreef Chicolade het volgende:
[..]
En, is het zo mooi als dat je in je hoofd had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |