Ik zeg ook dat je daar een zo goed mogelijk beleid op moet vinden. Iets heel anders dan in 4 jaar wil dismantlen.quote:Op maandag 4 april 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, hoe moet je tegenover die landen staan dan?
Oke.quote:Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat je daar een zo goed mogelijk beleid op moet vinden. Iets heel anders dan in 4 jaar wil dismantlen.
Iets wat totaal onmogelijk is.
Omdat alle landen en groeperingen bang zijn voor die wapens. Mensenlevens maakt ze niets uit. Maar niemand wil in een nucleaire oorlog terecht komen.quote:Op maandag 4 april 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke.
En waarom heeft het voor stabiliteit gezorgd dan? Door de wetenschap dat landen met kernwapens veel harder kunnen terugslaan bedoel je?
Als echt alles weg zou zijn heeft NK er ook geen beschikking over natuurlijk, niet dat ze daar ooit alles kunnen laten verdwijnen maar okequote:
Oh oké, en waarom zouden ze dat (net zoals nu) niet gewoon zoveel mogelijk geheim houden?quote:Op maandag 4 april 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als echt alles weg zou zijn heeft NK er ook geen beschikking over natuurlijk, niet dat ze daar ooit alles kunnen laten verdwijnen maar oke
Als je daar gewoon afspraken over maakt net als met Iran dat er waarnemers centrales controleren etc wordt het al een stuk lastiger om het geheim te houdenquote:Op maandag 4 april 2016 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh oké, en waarom zouden ze dat (net zoals nu) niet gewoon zoveel mogelijk geheim houden?
gaat vast lukken met NKquote:Op maandag 4 april 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je daar gewoon afspraken over maakt net als met Iran dat er waarnemers centrales controleren etc wordt het al een stuk lastiger om het geheim te houden
Nou ja, dat zal dan wel. Ik vind het nogal wat om daar vertrouwen in te blijven houden. Er zal maar net een gek bij zitten, maargoed. Kans zal wel erg klein zijn, weet ik ook welquote:Op maandag 4 april 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat alle landen en groeperingen bang zijn voor die wapens. Mensenlevens maakt ze niets uit. Maar niemand wil in een nucleaire oorlog terecht komen.
Hoe denk je dat de koude oorlog niet escaleerde? Niet door de fantastische diplomatiek
Iran overtreed de afspraken alquote:Op maandag 4 april 2016 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je daar gewoon afspraken over maakt net als met Iran dat er waarnemers centrales controleren etc wordt het al een stuk lastiger om het geheim te houden
En die gek gaat zich niet aan afspraken houdenquote:Op maandag 4 april 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dat zal dan wel. Ik vind het nogal wat om daar vertrouwen in te blijven houden. Er zal maar net een gek bij zitten, maargoed. Kans zal wel erg klein zijn, weet ik ook wel
Ja dat zeg ik, met NK zal dat wel anders gaan ja. Daar heb je wel gelijk in. Daar krijg je het nooit meer weg natuurlijkquote:
En zolang die ze hebben wil je ze zelf ook hebbenquote:Op maandag 4 april 2016 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, met NK zal dat wel anders gaan ja. Daar heb je wel gelijk in. Daar krijg je het nooit meer weg natuurlijk
dat geldt ook voor de landen die ze nu al hebben natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En zolang die ze hebben wil je ze zelf ook hebben
Uiteraardquote:Op maandag 4 april 2016 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat geldt ook voor de landen die ze nu al hebben natuurlijk
Met die raketlancering, ja dat kloptquote:
Dus ja. Dan moet je wat als westerse landenquote:Op maandag 4 april 2016 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met die raketlancering, ja dat klopt
Zo blijf je bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |