Ik vind het onderwerp ook nogal complex om voor of tegen te zijnquote:Op maandag 4 april 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, ze spreken zich er in ieder geval tegen uit. D66 nog niet.
hmm okequote:Op maandag 4 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig met die jongerenpartijen
wat is er complex aan? Noord-Korea, IS die de nucleaire kant opgaat. Een idioot als Trump straks die een stijve krijgt bij de gedachte dat hij de knopjes mag besturen. Heel kernenergie moet je weren, kan toch veel duurzamerquote:Op maandag 4 april 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het onderwerp ook nogal complex om voor of tegen te zijn
Omdat de wereld mogelijk nog veel instabieler zal worden bij een snelle dismanteling. Nucleaire wapens hebben namelijk ook gezorgd voor een bepaalde stabiliteit tijdens de koude oorlog.quote:Op maandag 4 april 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat is er complex aan? Noord-Korea, IS die de nucleaire kant opgaat. Een idioot als Trump straks die een stijve krijgt bij de gedachte dat hij de knopjes mag besturen. Heel kernenergie moet je weren, kan toch veel duurzamer
Het is al een risico genoeg dat je je hele aarde kapot kan nuken door die troep? Dat hoort al genoeg reden tezijn om er tegen te zijn?quote:Op maandag 4 april 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat de wereld mogelijk nog veel instabieler zal worden bij een snelle dismanteling. Nucleaire wapens hebben namelijk ook gezorgd voor een bepaalde stabiliteit tijdens de koude oorlog.
Nee? Juist de angst daarvoor heeft escalaties voorkomen. Sowieso hoe zien ze dat voor ze. Geen groot land gaat dat doenquote:Op maandag 4 april 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is al een risico genoeg dat je je hele aarde kapot kan nuken door die troep? Dat hoort al genoeg reden tezijn om er tegen te zijn?
quote:Op maandag 4 april 2016 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is al een risico genoeg dat je je hele aarde kapot kan nuken door die troep? Dat hoort al genoeg reden tezijn om er tegen te zijn?
Jeetje, inhoudelijk dankje. Ben meteen van mening veranderdquote:
Mwah, ik kan me niet onttrekken aan het feit dat daar niet bij iedereen angst in heerst als je ziet hoeveel er mee gedreigt wordquote:Op maandag 4 april 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee? Juist de angst daarvoor heeft escalaties voorkomen. Sowieso hoe zien ze dat voor ze. Geen groot land gaat dat doen
Als die dingen er niet waren waren we nu nog steeds in oorlog in Europa.quote:Op maandag 4 april 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje, inhoudelijk dankje. Ben meteen van mening veranderd
Staatsautist
Maar hoe zie je dat voor je dan. Die wapens gaan echt nooit meer weg. Je moet inzetten op een redelijk beleid. Ieder land houdt die wapens toch wel achter de handquote:Op maandag 4 april 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me niet onttrekken aan het feit dat daar niet bij iedereen angst in heerst als je ziet hoeveel er mee gedreigt word
Ook al spreek je het gevaar oorlogstechnisch gezien tegen is het alsnog gewoon een milieuonvriendelijke energiebronquote:Op maandag 4 april 2016 00:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als die dingen er niet waren waren we nu nog steeds in oorlog in Europa.
Hoe kun je er in hemelsnaam tegen zijn? Dat IS e.d er geen in handen moeten krijgen is iets anders.
schoner dan wat we nu grotendeels gebruiken volgens mijquote:Op maandag 4 april 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al spreek je het gevaar oorlogstechnisch gezien tegen is het alsnog gewoon een milieuonvriendelijke energiebron
En dan een Iran, of een Noord-Korea gewoon maar laten gaan in hun productie? Wat voor beleid moet je trekken als iedereen klakkeloos uranium kan opwekken.quote:Op maandag 4 april 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat voor je dan. Die wapens gaan echt nooit meer weg. Je moet inzetten op een redelijk beleid. Ieder land houdt die wapens toch wel achter de hand
Tot nu toe is dat wel altijd gebleken.quote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan een Iran, of een Noord-Korea gewoon maar laten gaan in hun productie? Wat voor beleid moet je trekken als iedereen klakkeloos uranium kan opwekken.
Je kan wel zeggen dat elk groot land verstandig genoeg is om het alleen achter de hand te houden maar dat weet je nooitzeker
uranium opwekken?quote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan een Iran, of een Noord-Korea gewoon maar laten gaan in hun productie? Wat voor beleid moet je trekken als iedereen klakkeloos uranium kan opwekken.
Je kan wel zeggen dat elk groot land verstandig genoeg is om het alleen achter de hand te houden maar dat weet je nooitzeker
Wat?quote:
Daarom zijn ze ook zo handig, niemand durft ze te gebruiken maar de angst ervoor is er wel.quote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, hoe moet je tegenover die landen staan dan?quote:Op maandag 4 april 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat wel altijd gebleken.
En niemand heeft dat eerste gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |