Aannames, aannames.quote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef Amberxoxo het volgende:
[..]
als jij een vrouw 1 keer in een half jaar kan laten komen gaat er toch alsnog wel een belletje rinkelen?..
quote:Op zondag 3 april 2016 12:31 schreef Amberxoxo het volgende:
Nou de titel zegt het al. Mijn vriend komt te snel en ik kom nooit.
We zijn nu een half jaar samen, en ik ben nog nooit gekomen tijdens de seks. en hij komt altijd.
ik heb zelfs een keer een orgasme gefaked omdat ik het anders zo sneu vond dat ik gewoon nooit gekomen ben.
het is niet zo dat de seks perce slecht is, want het is altijd heel intiem en geil als we bezig zijn, maar hij komt al na 3/4 minuten, en dan ben ik nog maar net "opgewarmd."
en dan als hij gekomen is gaat hij nog wel even door maar thats it. er komt gewoon nooit een orgasme. terwijl ik als ik met mezelf bezig ben ik binnen 4 minuten al kan komen.
hij vingert en beft mij ook bijna nooit. en als hij het doet kan ik er niet oprecht van genieten omdat het gewoon niet zo goed is. en ik probeer hem een beetje te sturen maar hij snapt het gewoon niet ofzo, terwijl ik voor mn gevoel heel duidelijk ben.. maar het moet wel leuk blijven dus meestal accepteer ik het dan maar gewoon. en hij vraagt ook nooit wat ik lekker vind, terwijl ik dat wel bij hem doe. ik weet precies wat hij lekker vindt, maar hij weet dat niet van mij.
Ik wil er wel met hem over praten maar ik wil hem niet beledigen! maar het begint nu toch wel een beetje te knagen.. ondanks dat ik echt heel geil wordt tijdens de seks.
wat moet ik hier nou mee.. het is ook net alsof het hem allemaal niks boeit ofzo.
Mijn ex was precies zo. En dat hij is 35...dus dat hoeft niks te zeggen. Egoïsme wel daarentegen.quote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef vincenzo78 het volgende:
Faken is al helemaal niet de oplossing, want dan voedt je zijn ego nog meer..
Kweet niet hoe oud jullie zijn, maar als hij denkt met 3 minuten zijn werk erop zit dan heeft ie er niet zoveel kaas van gegeten...
En zoals jij hem tot nu beschrijft, lijkt hij vooral uit op eigen bevrediging...kan natuurlijk geen oordel vellen over de rest van jullie relatie, maar als hij daarin net zo waardeloos is als in jullie sexleven dan zou ik snel korte metten maken...
Hij doet het dus niet goed.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:15 schreef Lisa98 het volgende:
Ik zelf heb ook dat ik niet snel klaarkom wanneer ik seks heb met mijn vriend. Dit maakt je vriend misschien ook onzeker omdat hij denkt dat hij het niet goed doet.
dat hoeft ook niet meteen hoor. Het is maar net hoe je er mee omgaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij doet het dus niet goed.
Even voor alle jongedames een goede raad van een oud wijf:
Nou... Triestquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet meteen hoor. Het is maar net hoe je er mee omgaat.
Sommigen laten hem snurken na de seks en dan halen ze de Pocket Rocket nog even tevoorschijn voor ze zelf gaan slapen. Ook een manier om het te overleven
Wat houdt je tegen om dat tijdens de sex te gebruiken? Je geeft hem de gebruiksaanwijzing, zo moeilijk is dat niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet meteen hoor. Het is maar net hoe je er mee omgaat.
Sommigen laten hem snurken na de seks en dan halen ze de Pocket Rocket nog even tevoorschijn voor ze zelf gaan slapen. Ook een manier om het te overleven
Mij houdt mij niets tegen, want ik ben de vriend van TS nietquote:Op woensdag 18 mei 2016 10:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om dat tijdens de sex te gebruiken? Je geeft hem de gebruiksaanwijzing, zo moeilijk is dat niet.
Het is zoveel lekkerder om te neuken als jij net bent klaargekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |