Toch zal ik haar niet vertellen dat ze er niets van kan in bed. Heb niet echt de behoefte om iemand zijn/of haar ego te verkloten. Tenzij ik diegene echt niet mag, uiteraard.quote:Op zondag 3 april 2016 21:09 schreef Jihawti het volgende:
[..]
En misschien een wakeup-call voor meneer dat het misschien loont om enige wederkerigheid te tonen in bed. Als hij serieus denkt dat je met 3 minuten van dattum klaar bent, haar onbevredigd achterlaat en het hem niet genoeg kan schelen om er iets aan te doen, dan is dit denk ik beter op de lange duur dan het faken van orgasmes of wachten tot het kwartje vanzelf valt bij hem. Hij heeft nu blijkbaar niet genoeg motivatie hiervoor.
Draai het eens om: een dame die na drie minuten gillend klaarkomt, dan zonder veel enthousiasme wat friemelt zonder te luisteren naar de aanwijzingen en die het dan voor gezien houdt. En oh ja, als je erover wilt praten kapt ze dit af. Geen vent pikt dat toch?
Waarom zou TO dit dan wel moeten? Ze heeft haar best gedaan het bespreekbaar te maken en het verbetert niet.
Elke man hier heeft ook een pik van 30 cm. Het was een grapje.quote:Op zondag 3 april 2016 21:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je impliceert dat de fok-dames allemaal een man hebben die het makkelijk 40 minuten volhouden. Dan snap ik niet wat je bedoelde.
Dit.quote:Op zondag 3 april 2016 20:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je moet het er zeker over hebben, maar indien hij van goede wil en hij heeft moeite met zijn onkunde dan gaat het een zeurgesprek over zijn falen in bed niet echt helpen. Het gaat er ook om dat jullie seksleven veel beter kan, ook voor hem. Een beetje luchtige gesprekken waarin je gezelig met zijn tweeen de mogelijkheden bespreekt werken beter.
Aan die koehandelseks van Seven van jij moet eerst zus dan doe ik zo moet je nooit beginnen, dan blijft het daar in hangen. Het moet wel leuk zijn natuurlijk, en als hij beffen niet lekker vindt of het nog niet lekker lijkt dan wordt dat ook niks. Maar fatsoenlijk vingeren, of beter bowlen, kan iedereen in ieder geval proberen. Verder kun jij hem ook helpen met zijn zaadlozing uitstellen. Je moet het uiteindelijk met zijn tweeen doen.
Als hij er echt geen interesse in heeft dan wordt het nooit wat natuurlijk, maar als hij dichtklapt omdat hij zich schaamt over zijn falen kom je daar nooit achter.
Okay, dan zeg je iets als "je doet geen ene fuck moeite en maakt je er met een Jantje van Leiden vanaf". Is eigenlijk hetzelfde denk ik want goed in bed zijn gaat er juist over dat je de wil hebt de ander te plezieren.quote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Toch zal ik haar niet vertellen dat ze er niets van kan in bed. Heb niet echt de behoefte om iemand zijn/of haar ego te verkloten. Tenzij ik diegene echt niet mag, uiteraard.
quote:Op zondag 3 april 2016 22:07 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Okay, dan zeg je iets als "je doet geen ene fuck moeite en maakt je er met een Jantje van Leiden vanaf". Is eigenlijk hetzelfde denk ik want goed in bed zijn gaat er juist over dat je de wil hebt de ander te plezieren.
Een vrouw die er als een dooie schol bijligt is niet goed in bed omdat ze geen moeite doet. Een man die drie minuten zijn ding doet en daarna 37 seconden de tijd neemt voor haar en er dan mee kapt ook.
Ja dat hoopte TS dus ook.quote:Op zondag 3 april 2016 22:11 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]![]()
Nee, ik vertel gewoon op een volwassen manier over mijn behoeftes en hoop dat k daar dan ook op een fatsoenlijke manier met haar over kan praten.
Ik ga mezelf niet de hemel in prijzen, maar die boodschap heb ik vaker toegefluisterd gekregen. Maar om nou te zeggen dat mannen moeten smeken om daar beneden aan de gang te gaan.. Alsof dat de ultieme beloning is.. als het zo geweldig is, dan zou de vrouw er ook naar mogen 'smeken'.quote:Op zondag 3 april 2016 18:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het mooie is dat er plenty mannen zijn die wel goed zijn in bed en die je geweldige orgasmes kunnen bezorgen.
Laat ik beginnen met zeggen dat ik smeken eigenlijk een beetje onwaardig vind. Mijn partner zou mij in principe niet moeten hoeven smeken om dingen, en als ze daar wel de noodzaak van inziet dan zou dat dus betekenen dat ik een bord voor mijn kop heb gehad en niet op eerdere signalen ben ingegaan.quote:Op maandag 4 april 2016 14:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik ga mezelf niet de hemel in prijzen, maar die boodschap heb ik vaker toegefluisterd gekregen. Maar om nou te zeggen dat mannen moeten smeken om daar beneden aan de gang te gaan.. Alsof dat de ultieme beloning is.. als het zo geweldig is, dan zou de vrouw er ook naar mogen 'smeken'.
Hier valt toch wel omheen te werken?quote:Op zondag 3 april 2016 20:17 schreef Amberxoxo het volgende:
en dan nog iets. zie een aantal keer staan "doorgaan voor de tweede ronde" dit doen we soms ook, maar meestal vind ik het echt een moodkiller als hij gekomen is en naar de wc huppelt en ik daar lig af te koelen met een handoekje en een poes vol zaad die langzaam leeg looptdan komt hij weer terug. ga ik ook maar naar de wc. sfeer weg.
Aannames, aannames.quote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef Amberxoxo het volgende:
[..]
als jij een vrouw 1 keer in een half jaar kan laten komen gaat er toch alsnog wel een belletje rinkelen?..
quote:Op zondag 3 april 2016 12:31 schreef Amberxoxo het volgende:
Nou de titel zegt het al. Mijn vriend komt te snel en ik kom nooit.
We zijn nu een half jaar samen, en ik ben nog nooit gekomen tijdens de seks. en hij komt altijd.
ik heb zelfs een keer een orgasme gefaked omdat ik het anders zo sneu vond dat ik gewoon nooit gekomen ben.
het is niet zo dat de seks perce slecht is, want het is altijd heel intiem en geil als we bezig zijn, maar hij komt al na 3/4 minuten, en dan ben ik nog maar net "opgewarmd."
en dan als hij gekomen is gaat hij nog wel even door maar thats it. er komt gewoon nooit een orgasme. terwijl ik als ik met mezelf bezig ben ik binnen 4 minuten al kan komen.
hij vingert en beft mij ook bijna nooit. en als hij het doet kan ik er niet oprecht van genieten omdat het gewoon niet zo goed is. en ik probeer hem een beetje te sturen maar hij snapt het gewoon niet ofzo, terwijl ik voor mn gevoel heel duidelijk ben.. maar het moet wel leuk blijven dus meestal accepteer ik het dan maar gewoon. en hij vraagt ook nooit wat ik lekker vind, terwijl ik dat wel bij hem doe. ik weet precies wat hij lekker vindt, maar hij weet dat niet van mij.
Ik wil er wel met hem over praten maar ik wil hem niet beledigen! maar het begint nu toch wel een beetje te knagen.. ondanks dat ik echt heel geil wordt tijdens de seks.
wat moet ik hier nou mee.. het is ook net alsof het hem allemaal niks boeit ofzo.
Mijn ex was precies zo. En dat hij is 35...dus dat hoeft niks te zeggen. Egoïsme wel daarentegen.quote:Op zondag 3 april 2016 12:44 schreef vincenzo78 het volgende:
Faken is al helemaal niet de oplossing, want dan voedt je zijn ego nog meer..
Kweet niet hoe oud jullie zijn, maar als hij denkt met 3 minuten zijn werk erop zit dan heeft ie er niet zoveel kaas van gegeten...
En zoals jij hem tot nu beschrijft, lijkt hij vooral uit op eigen bevrediging...kan natuurlijk geen oordel vellen over de rest van jullie relatie, maar als hij daarin net zo waardeloos is als in jullie sexleven dan zou ik snel korte metten maken...
Hij doet het dus niet goed.quote:Op woensdag 27 april 2016 14:15 schreef Lisa98 het volgende:
Ik zelf heb ook dat ik niet snel klaarkom wanneer ik seks heb met mijn vriend. Dit maakt je vriend misschien ook onzeker omdat hij denkt dat hij het niet goed doet.
dat hoeft ook niet meteen hoor. Het is maar net hoe je er mee omgaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij doet het dus niet goed.
Even voor alle jongedames een goede raad van een oud wijf:
Nou... Triestquote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat hoeft ook niet meteen hoor. Het is maar net hoe je er mee omgaat.
Sommigen laten hem snurken na de seks en dan halen ze de Pocket Rocket nog even tevoorschijn voor ze zelf gaan slapen. Ook een manier om het te overleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |