quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Mja...AMP deed niet echt wat afgelopen week. Bedacht dat ik dus wel op 10k kon verkopen en daarna lager weer meer terugkopen. Maar dat liep dus anders... 30% winst in plaats van ruim 500%quote:Op zondag 3 april 2016 11:43 schreef Spatieloos het volgende:
Lol die titel.
Heb er ook niet van geprofiteerd. Ik had een paar buyorders vanochtend, helaas niet aangetikt, had minder gierig moeten zijn.
Maar toch mooi om te zien hoe zo'n coin even de top 10 bereikt.
Dat is een publiek geheim, je kunt je nog beter afvragen hoeveel btc ze van zichzelf gebruiken en hoeveel van hun klanten die ze in storage hebben.quote:Op zondag 3 april 2016 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me af hoeveel winst Poloniex zelf hier mee maakt.
Voordat zij het op Poloniex hadden gezet, hadden ze vast van te voren wat gekocht.
quote:Op zondag 3 april 2016 13:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nou ja, toch maar het merendeel van mijn AMPs verkocht. Ik moet straks de gemiddelde aankoopprijs even uitrekenen, maar ik denk dat ze toch wel keer 7 zijn gegaan.
* DaMart haalt alle sellorders voor coins weg en zet ze wel terug tijdens een pumpquote:Op zondag 3 april 2016 13:21 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb m'n 1000 Ampies ook weggedaan net boven de 40. Gekocht op 8 dus ik zal maar een keer niet mopperen.
AMP is op zich een goed idee. Het is natuurlijk wel hard gepumped, maar gaat echt niet zomaar terug naar de oude prijs, komt wel ergens in een middenweg.quote:Op zondag 3 april 2016 13:50 schreef Geranium_Opa het volgende:
Wat is AMP, een coin die van een 6 miljoen cap naar een + 20 miljoen cap stijgt in een dag lijkt me niet houdbaar en eindigt meestal in een verticale lijn naar beneden.
Ik denk dat ie weer terugzakt naar het oude niveau tot er echt nieuws is. Het zou me niets verbazen als ie heel snel weer terug is onder 10k.quote:Op zondag 3 april 2016 13:46 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me af rond welke prijs AMP eindigt.
0.0002?
Mensen houden niet van met verlies verkopen, dus denk dat mensen onder een bepaalde prijs liever holden dan sellen. En die prijs zit sowieso boven de 10K, misschien 15k, misschien 20K, misschien wel meer. Maar de meesten die nu dupe zijn geweest van die pump, en zelfs mensen die allang holden, gaan het niet zomaar verkopen op de oude prijs.quote:Op zondag 3 april 2016 13:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie weer terugzakt naar het oude niveau tot er echt nieuws is. Het zou me niets verbazen als ie heel snel weer terug is onder 10k.
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 3 april 2016 15:21 schreef roislecxe het volgende:
Misschien zo maar es AMP kopen op 16
Hij gaat vast wel weer terug naar 25 ofzo...
Ik heb een klein buyordertje gezet rond de 16. Nu naar stad dus zie straks wel wat t is gewordenquote:
Dan koop ik ook weer inquote:Op zondag 3 april 2016 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
Als hij onder de 10 komt dan koop ik echt zoveel mogelijk. Eenmaal op poloniex blijft hij daar voorlopig. Steeds meer aandacht omdat hij in de top 10 van coinmarketcap staat en dus steeds populairder.
Hoop voor m dat ie onder de 15k sat heeft gekocht,lijkt flink te dalen nu.quote:Op zondag 3 april 2016 16:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Vriend van me heeft vandaag voor 45 BTC aan AMP verkocht, erg nice! Hij had me ook getipt in eerste instantie.
Heb ongeveer hetzelfde gehad, en loop ongetwijfeld nog steeds veel mis. Maar ik zie ETH en een paar anderen wel toekomst hebben, alleen zijn ze wellicht wat vroeger overgewaardeerd dan een Twitter of Faceboek. En zelfs ETH is niet overal het beste in, dus er blijft ruimte voor anderen.quote:Op zondag 3 april 2016 10:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hele leuke gedachte dat "unregulated" maar juist daardoor was het een enorm zooitje met al die shitcoins, gehackte exchanges, pump en dump etc..... Er is wel wat verbetering gekomen, maar zolang btc nog altijd gewoon een p&d is, centrale banken btc tegenwerken, geen vat op scammers, massa's aan nuttige coins opduiken zijn "we" nog ver verwijderd van mainstream gaan.
Ik zou wel eens willen weten welk percentage van de btc bezitters het bezitten puur alleen voor de handel en hopen op nog eens een flinke klapper om het daarna massaal te dumpen.
Kijk naar altcoins....hoeveel van die coins die honderden btc omzetten dagelijks, hebben écht een toekomst?
Zit iedereen in ETH omdat het zo vernieuwend is of omdat men hoopt op net zo'n klapper als btc >1000?
ETH zie ik echt wel ver komen als serieus alternatief voor btc (door de steun van de banken), maar wat moeten we met al die warp, vox, slr, dash, quota etc etc. Ik geloof er echt niet in dat al die coins nu gekocht worden door lieden die er toekomst in zien en gewoon een leuk winstje willen pakken. Volkomen legitiem natuurlijk maar bottomline is dat ik niet geloof in een toekomst met 1-2 mainstream coins en daarnaast tig andere coins die allemaal weer hun eigen specialiteit hebben.
Dat was voor mij de belangrijkste reden om 2jr geleden te stoppen met alts, ik zal er ontzettend veel winst mee hebben misgelopen (ook vele scams), maar ik wilde mijn centen niet riskeren in pump en dump want veel meer is het mijns inziens niet.....
Wie gelooft er wel in?
Ik zit vooral in ETH omdat ik techneut ben en de technologie prachtig vind. Ik heb sowieso nooit de illusie gehad dat ik met crypto's mijn pensioen ga regelen of mijn hypotheek aflos. Daarvoor zou ik, in mijn situatie, onverantwoordelijk veel risico moeten nemen. Dat neemt niet weg dat ik wel lekker meedoe met de dumps zoals die van AMP vanmiddag, want een paar gratis BTC is natuurlijk leuk meegenomen. Af en toe koop ik wat speculatiefs, maar de echte shitcoins daar blijf ik uit. Mijn WARP heb ik verkocht boven aankoopprijs. AMP is weg, EXP heb ik verkocht. Ik heb nu alleen nog ETH, BTC, FCT en straks een zooitje Lisk. Er zijn er een paar die ik in de gaten hou, maar dat is vooral omdat ik de concepten en ideeen er achter leuk vind, niet omdat ik er stinkend rijk van hoop te worden. Ik zie het als een hobby, maar dan wel eentje die hopelijk niks kost.quote:Op zondag 3 april 2016 23:03 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Heb ongeveer hetzelfde gehad, en loop ongetwijfeld nog steeds veel mis. Maar ik zie ETH en een paar anderen wel toekomst hebben, alleen zijn ze wellicht wat vroeger overgewaardeerd dan een Twitter of Faceboek. En zelfs ETH is niet overal het beste in, dus er blijft ruimte voor anderen.
Maar mijn God wat zou ik blij zijn als de shitcoins eens allemaal een stille dood stierven. En heb mezelf er ook op betrapt dat ik om meer regulering wenste als ik heel eerlijk ben...
quote:Op zondag 3 april 2016 22:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Hoop voor m dat ie onder de 15k sat heeft gekocht,lijkt flink te dalen nu.
Alleen maar goed nieuwsquote:Op maandag 4 april 2016 13:48 schreef VeX- het volgende:
Eth gaat nu wel heel lang zijwaarts. Hoop dat we deze maand weer wat vuurwerk gaan zien.
Ik koop het al 2 jaarquote:Op maandag 4 april 2016 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou al zo lang Solar kopen maar nooit gedaan. Jammer.
Jammer ook dat het niet op poloniex staat.
Wat?quote:Op maandag 4 april 2016 01:50 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga een klein beetje dumpen, een paar duizend...
En dan toch maar eens een BTC wallet tot leven wekken want t wordt me teveel wat op de exchange staat. Niet gedacht dit ooit te kunnen zeggen
Edit: Beetje verkocht op 13500, paar sellorders voor het geval dat...
Solar![]()
Tjaquote:Op maandag 4 april 2016 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had een BTC kunnen hebben als ik heul veel geduld had gehad
Dat geduld zit nu in ETH. Dit ga ik echt maanden afwachten, ik zie het als een alles op niks.quote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja
Ik heb m'n wallet nu afgeroomd tot 20.000 stuks. De rest heb ik toch maar verkocht vannacht op 13+, om eventueel onder de 10k weer terug te kopen.
Simpelste is BTC kopen (bijv bij bitonic) en die op een exchange gebruiken om eth te kopen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:57 schreef Typisch het volgende:
Als ik in eth in wil stappen, hoe doe ik dat? Met btc of euro's?
Sorry voor de noobvraag.
Ja, heb al btc. Vanmiddag eens kijken naar exchanges.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Simpelste is BTC kopen (bijv bij bitonic) en die op een exchange gebruiken om eth te kopen.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 02:04 schreef MaGNeT het volgende:
Zo, GitHub voor OrlyCoin is geregeld.
Ook al diverse requests gedaan bij exchanges en Turing heeft wederom bij Yobit lopen bedelen.
Ik ben benieuwd.
Bittrex is wel een fijne exchangequote:Op dinsdag 5 april 2016 09:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, heb al btc. Vanmiddag eens kijken naar exchanges.
Wat is een fijne exchange?
In de op staan veel opties.
Als je ETH wilt kopen dan is sowieso Poloniex de beste. Meer dan 80% van trading volume van Ether is op Poloniex.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, heb al btc. Vanmiddag eens kijken naar exchanges.
Wat is een fijne exchange?
In de op staan veel opties.
Neuh, da's weg.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al bekend of er nog iets terug te halen is?
Yup.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lisk launch is uitgesteld: https://blog.lisk.io/offi(...)f-april-2ec622f6921e
Dat dus. Het valt me nog mee dat 44% van de deelnemers ueberhaupt zijn keys gevalideerd heeft, want dat dat nodig is moest je min of meer zelf ontdekken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yup.
Als het Lisk team eens de moeite had genomen om alle ICO deelnemers te mailen dat ze hun keys moeten valideren, dan waren we volgende week klaar geweeest voor launch.
O, moet ik nog wat doen met mijn LISK?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Yup.
Als het Lisk team eens de moeite had genomen om alle ICO deelnemers te mailen dat ze hun keys moeten valideren, dan waren we volgende week klaar geweeest voor launch.
Dat bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, moet ik nog wat doen met mijn LISK?![]()
.
*edit: al gevonden... meteen maar even gedaan. Maar communicatie had beter gekund ja.
Ik denk dat Rois vast ook blij is dat je het hier even onder de aandacht hebt gebrachtquote:
Ik heb contact met Max gehad hierover, ze gaan alsnog mails uitsturen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 15:48 schreef NatteBever het volgende:
Ohhh joh, ik had ook geen idee dat ik iets moest validaten. Waarom heb ik daar geen mailtje van ontvangen oid? :/
Thanks iig voor de reminder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |