Dit.quote:Op zondag 3 april 2016 00:42 schreef essnhills het volgende:
Het staat eigenlijk al in je verhaal.
Vertel je ouders dat je een scharrel.hebt gehad die dacht onvruchtbaar te zijn. En dat ze na de bevalling weer contact met je opnam en dat je dacht 'yeah right, je was toch onvruchtbaar? ' en dat je zo verliefd was met je relatie. Maar dat het toch aan je is gaan kangen en dat je weer contact hebt opgenomen, nu zeker weet dat ze van jou is en dat je haar accepteert.
Niks mis mee in mijn ogen.
Ja, precies. Misschien dat ik er ook teveel over nadenk. Het punt is echter wel dat ik mezelf blijf afvragen welk toegevoegde waarde het heeft om mijn ouders hierin te informeren, dat ik een kind heb, ook vanwege het feit dat mijn dochter niet in NL woont.quote:Op zondag 3 april 2016 00:42 schreef essnhills het volgende:
Het staat eigenlijk al in je verhaal.
Vertel je ouders dat je een scharrel.hebt gehad die dacht onvruchtbaar te zijn. En dat ze na de bevalling weer contact met je opnam en dat je dacht 'yeah right, je was toch onvruchtbaar? ' en dat je zo verliefd was met je relatie. Maar dat het toch aan je is gaan kangen en dat je weer contact hebt opgenomen, nu zeker weet dat ze van jou is en dat je haar accepteert.
Niks mis mee in mijn ogen.
Haha, ja, leg dat nu maar eens aan ze uit! Bedankt om het te peilen voor mij. Ik denk inderdaad dat dit het verstandigste is, want wat als ze er zometeen niet meer zijn, dan heb ik het nooit aan ze kunnen vertellen, en ik weet dat ik daar absoluut spijt van ga krijgen.quote:Op zondag 3 april 2016 01:22 schreef Chasingrainbows het volgende:
Ik heb het net met m'n ouders besproken en ze zeiden dat een kleinkind voor opa en oma verzwijgen het ergste is wat hen kan overkomen. (nu moet ik hen gaan overtuigen dat het niet mijn situatie is)
Een argument om het niet te vertellen is dat ik bang ben voor hun reactie, ik ben bang dat ze zo erg zullen schrikken dat ze misschien een hart aanval of iets krijgen. Niet dat ze hartpatient zijn of iets dergelijks, maar het is wel een extreme mededeling. Maar wat je zegt, ik denk ook wel dat ze het heel leuk zullen vinden (nadat ze flink zijn geschrokken).quote:Op zondag 3 april 2016 01:19 schreef Postbus100 het volgende:
Als er één geschikt moment is om het te vertellen, dan is het nu. Je overweegt het blijkbaar, dus je kan ook besluiten om het niet te vertellen. Nadeel is dan dat ze een volgende keer zullen vragen waarom je het 'toen' niet hebt verteld, en nu wel. En wellicht zullen ze je het dan kwalijk nemen dat je het bewust verzwegen hebt. Wat voor redenen heb je om het niet te vertellen? Ze zullen slikken, maar het ook leuk vinden
Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel :-)quote:
Nu zal het alleen schrik zijn, als ze er later achter komen, zal het misschien schrik en boosheid zijn. Of je moet het echt geheim houden, maar je geeft ook aan dat je het eigenlijk liever wel deelt. Gewoon doen dusquote:Op zondag 3 april 2016 01:27 schreef HIP-HOP het volgende:
[..]
Een argument om het niet te vertellen is dat ik bang ben voor hun reactie, ik ben bang dat ze zo erg zullen schrikken dat ze misschien een hart aanval of iets krijgen. Niet dat ze hartpatient zijn of iets dergelijks, maar het is wel een extreme mededeling. Maar wat je zegt, ik denk ook wel dat ze het heel leuk zullen vinden (nadat ze flink zijn geschrokken).
En ditquote:Op zondag 3 april 2016 07:35 schreef FANN het volgende:
Gefeliciteerd man!![]()
Zéker gewoon vertellen aan je ouders en dan het héle verhaal zoals in je OP.
Neem een taart mee als je het gaat vertellen
Euh, dit strookt niet helemaal bij het beeld dat ik er van kreeg na het lezen van jouw verhaal. Weliswaar niet om de cash maar volgens mij weldegelijk om een baby.quote:De moeder van mijn dochter komt uit een goed en welvarend gezin, er is dan ook geen opzet geweest om doelbewust een kind van mij te krijgen, 'm vervolgens te smeren, en dan later aan te geven dat ik de vader ben om extra geld te mogen cashen. .
Scherp.quote:Op zondag 3 april 2016 10:02 schreef Leandra het volgende:
Ik zou alleen wel vertellen dat ze een kleindochter van 4 hebben, niet van 3,5...
Gezien het verhaal en de veranderingen die er zijn geweest snap ik zelf ook niet hoe je die fout kon maken, ze moet net jarig geweest zijn.
Gewoon ontbijt op bed brengen bij zijn ouders en alleen maar beschuit met muisjes op de borden leggen.quote:Op zondag 3 april 2016 07:35 schreef FANN het volgende:
Gefeliciteerd man!![]()
Zéker gewoon vertellen aan je ouders en dan het héle verhaal zoals in je OP.
Neem een taart mee als je het gaat vertellen
Kan wel...quote:Op zondag 3 april 2016 10:02 schreef Leandra het volgende:
Ik zou alleen wel vertellen dat ze een kleindochter van 4 hebben, niet van 3,5...
Gezien het verhaal en de veranderingen die er zijn geweest snap ik zelf ook niet hoe je die fout kon maken, ze moet net jarig geweest zijn.
quote:Op zondag 3 april 2016 11:24 schreef Burdie het volgende:
Kan wel...
In 2011 verwekt, dat kan december zijn geweest.
In september 2012, oktober geboren als ze wat over tijd liep.
Dan is ze nu 3 jaar en 6 of 7 maanden oud.
quote:Op zondag 3 april 2016 00:32 schreef HIP-HOP het volgende:
in maart 2012 krijg ik een bericht van haar op mijn telefoon: (...) ik ben bevallen van een dochter
Ow, ik lees ook niet verder dan mijn neus lang is hequote:Op zondag 3 april 2016 11:32 schreef Dyre het volgende:
[..]
[..]
Verder eens met de rest: zéker vertellen!
Houd er wel rekening mee dat jij nu zo'n beetje 4 jaar aan het idee hebt kunnen wennen en zij het straks in een paar minuten moeten verwerken.
Geef ze de tijd om te schrikkenMaar ik denk dat ze daarna heel blij zullen zijn, zeker als je het, zoals essnhills zegt, positief probeert te brengen
Ja, goed punt, wat je zegt: ik heb er al een paar jaar aan kunnen wennen.quote:Op zondag 3 april 2016 11:32 schreef Dyre het volgende:
[..]
[..]
Verder eens met de rest: zéker vertellen!
Houd er wel rekening mee dat jij nu zo'n beetje 4 jaar aan het idee hebt kunnen wennen en zij het straks in een paar minuten moeten verwerken.
Geef ze de tijd om te schrikkenMaar ik denk dat ze daarna heel blij zullen zijn, zeker als je het, zoals essnhills zegt, positief probeert te brengen
Laat effe weten hoe je ouders hebben gereageerd als je het verteld hebtquote:Op zondag 3 april 2016 11:46 schreef HIP-HOP het volgende:
[..]
Ja, goed punt, wat je zegt: ik heb er al een paar jaar aan kunnen wennen.
Ik ben nog erg in dubio met mijzelf of het nu een goed plan is om te vertellen, maar ik denk eigenlijk wel. Hoe idioot het ook klinkt, en wat iemand anders al in dit topic zei over dat ik enkel de verwekker ben, wil ik wel echt een rol gaan spelen in het leven van mijn dochter. Dus ik ben ook heel enthousiast over het feit dat ik haar nu in mijn leven heb, en dat enthousiasme wil ik graag delen. Dus dan lijkt het me inderdaad een goed idee om het te delen met mijn ouders.
Bedankt allemaal voor de reacties!
Afgesproken!quote:Op zondag 3 april 2016 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Laat effe weten hoe je ouders hebben gereageerd als je het verteld hebt
Nee, want het verhaal is niet waar.quote:Op zondag 3 april 2016 20:05 schreef amaranta het volgende:
Maak jij nu deel uit van het leven van je dochter?
Zie je haar?
Ja dit dus.quote:Op zondag 3 april 2016 20:10 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Nee, want het verhaal is niet waar.
Er is geen dochter.
Verzonnen topicsquote:Op zondag 3 april 2016 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Net als het kind van de au pair uit Indonesië paar jaar geleden
Zie pohi van TS. Zegt genoeg als je even door leestquote:
Waarop precies baseer je dat? Zie niet direct iets in de PoHi wat erop wijst, maar ik kijk vluchtig.quote:Op zondag 3 april 2016 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie pohi van TS. Zegt genoeg als je even door leest
Het verhaal is 100% waar, waarom zou ik dat in godsnaam verzinnen?quote:Op zondag 3 april 2016 20:10 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Nee, want het verhaal is niet waar.
Er is geen dochter.
Verklaar jezelf nader.quote:Op zondag 3 april 2016 22:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie pohi van TS. Zegt genoeg als je even door leest
ze is nu 3,5. Ze is geboren in Augustus 2012.quote:
En in maart 2012 kreeg je dat al te horen?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:44 schreef HIP-HOP het volgende:
[..]
ze is nu 3,5. Ze is geboren in Augustus 2012.
Je zou verwachten dat hij zelf ook even zijn OP naleest ...quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
En in maart 2012 kreeg je dat al te horen?
Ik heb het verkeerd in mijn openingspost neergezet zie ik nu. In maart 2012 kreeg ik te horen dat ze in verwachting was en in augustus 2012 is zij bevallen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
En in maart 2012 kreeg je dat al te horen?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:08 schreef HIP-HOP het volgende:
Ik heb het verkeerd in mijn openingspost neergezet zie ik nu. In maart 2012 kreeg ik te horen dat ze in verwachting was en in augustus 2012 is zij bevallen.
Wat ben jij ontzettend irritant in de manier hoe je dingen zegt en reageert.quote:
Daar gaat het topic helemaal niet om, mongool.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:16 schreef zatoichi het volgende:
Alsof die dochter jou überhaupt als vader ziet...
Het verhaal in je OP klopt dus gewoon niet?quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:08 schreef HIP-HOP het volgende:
[..]
Ik heb het verkeerd in mijn openingspost neergezet zie ik nu. In maart 2012 kreeg ik te horen dat ze in verwachting was en in augustus 2012 is zij bevallen.
Euh ...quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:33 schreef Leandra het volgende:
Overigens, als ze in augustus 2012 geboren is, dan is ze in november 2012 zwanger geworden, toen was je alweer een paar maanden terug in NL.
Van wie is ze dan zwanger geworden?quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:33 schreef Leandra het volgende:
Overigens, als ze in augustus 2012 geboren is, dan is ze in november 2012 zwanger geworden, toen was je alweer een paar maanden terug in NL.
knap -3 maanden zwanger zijn. November 2011 zwanger geworden lijkt me dan realistischer.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:33 schreef Leandra het volgende:
Jij hebt echt nog geen enkele ervaring met kinderen hè?quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:22 schreef HIP-HOP het volgende:
Dat kind is amper 4. Hoe kan zij überhaupt nog iets zinnigs weten?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:08 schreef HIP-HOP het volgende:
[..]
Godver, doet me denken aan mijn vader.quote:Op zondag 3 april 2016 22:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Net als het kind van de au pair uit Indonesië paar jaar geleden
Ik had het verhaal snel geschreven, zonder al te veel te kijken naar de exacte datums, helaas was ik te laat om het te wijzigen. Ik heb met mijn ouders afgesproken, onder het mom van een etentje, eind van deze maand, en ga het ze dan vertellen. Ik hou jullie op de hoogte!quote:Op woensdag 6 april 2016 09:54 schreef Aerenia het volgende:
Beetje jammer dat dit topic ontaardt in een discussie over data. Misschien is TS wel hopeloos als het gaat om data noemen, misschien heeft hij het e.e.a. veranderd om herkenbaarheid te voorkomen of misschien is het hele verhaal totale bullshit. Het kan alle 3, en als ik het goed heb is reeds gevraagd of hij een update post als hij "het" zijn ouders verteld heeft. Beter wachten we daarop. Als het inderdaad een onzinverhaal is, horen we nooit meer wat
Dan is ze alweer een stukkie ouder heh... niet vergetenquote:Op woensdag 6 april 2016 20:41 schreef HIP-HOP het volgende:
[..]
Ik had het verhaal snel geschreven, zonder al te veel te kijken naar de exacte datums, helaas was ik te laat om het te wijzigen. Ik heb met mijn ouders afgesproken, onder het mom van een etentje, eind van deze maand, en ga het ze dan vertellen. Ik hou jullie op de hoogte!
Hahaha, goed punt! Ik zal het er maar op houden dat ik een dochter van bijna 4 jaar oud heb!quote:Op woensdag 6 april 2016 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan is ze alweer een stukkie ouder heh... niet vergeten
Aaawquote:Op donderdag 14 april 2016 18:53 schreef HIP-HOP het volgende:
Ik heb vandaag mijn moeder alles verteld, en ze reageerde ontzettend emotioneel, blij, enthousiast, en ze wil mijn dochter heel graag ontmoeten! ze was echt zo gelukkig, tranen van verdriet, ze belde meteen met al haar vriendinnen en met mijn vader (met mijn toestemming uiteraard). Alle reacties zijn zo overweldigend en alleen maar positief! Dus ik ben uiteindelijk heel blij dat ik het heb verteld!
nah........ zie je nou welquote:Op donderdag 14 april 2016 18:53 schreef HIP-HOP het volgende:
Ik heb vandaag mijn moeder alles verteld, en ze reageerde ontzettend emotioneel, blij, enthousiast, en ze wil mijn dochter heel graag ontmoeten! ze was echt zo gelukkig, tranen van verdriet, ze belde meteen met al haar vriendinnen en met mijn vader (met mijn toestemming uiteraard). Alle reacties zijn zo overweldigend en alleen maar positief! Dus ik ben uiteindelijk heel blij dat ik het heb verteld!
Rest nu de vraag... heeft ze nog broertjes of zusjes die je nog moet ontdekken?quote:Op donderdag 14 april 2016 18:53 schreef HIP-HOP het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |