abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 april 2016 @ 00:00:08 #76
341139 vaagjunior
Paul Fan! :D
pi_161791501
Hoops is geniaal :) Zowel private als online veel beter dan ijshockey! Je moet het geen uren spelen maar voor de afwisseling zeker leuk..

Deze dunk :P

http://plays.tv/video/5722876ee18ca7f728/dunk-that-ball-
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_161792489
Wat hebben ze trouwens met Wasteland gedaan? Op de een of andere manier is het daar nu echt veel te stil (qua geluid) :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161799550
Hoops is idd wel vet tussendoor. Ik gebruik het vooral als aerial training. Al moet je dan wel een teamgenoot hebben die de bal vaak omhoog werkt :p
pi_161823303
Ik geef het op. Maten van me komen niet meer online, dus ik probeer het wat op peil te houden in competitief solo in de hoop dat het daar niet met mensen zitten die niet aan verdedigen denken of op elke bal vliegen. ijdele hoop blijkbaar. Was fun while it lasted I guess

En het aantal disconnects en annulaties is echt een pak hoger dan ervoor.
pi_161837568
Ben zelf goud 2 (super star ofzo heet het nu), keek net naar Kronovi op Twitch maar is echt veel verschil tussen wat ik kan en hij kan. Dacht ik al beetje goed te zijn... :9

Edit: Zit in all-star categorie.
pi_161841362
Ik vind het matchmaken toch een beetje jammer.. Heb het gevoel dat ik eeuwig vastzit in Challenger 3 omdat m'n teammates zo incapabel als de pest zijn. Constant ballchasen, verwachten dat ik de hele match keeper blijf, vanaf de zijkant ballen scheef richting onze eigen helft knallen terwijl ik een perfect schotmogelijkheid had, nog voor jan lul in ons goal staan terwijl ik een bal aan het voorzetten ben..

Niet om arrogant te klinken hoor, maar ik zit toch echt wel een niveau boven dat soort types maar word er wel 2/3 matches mee opgescheept.
pi_161842337
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 10:16 schreef Ireyon het volgende:
Ik vind het matchmaken toch een beetje jammer.. Heb het gevoel dat ik eeuwig vastzit in Challenger 3 omdat m'n teammates zo incapabel als de pest zijn. Constant ballchasen, verwachten dat ik de hele match keeper blijf, vanaf de zijkant ballen scheef richting onze eigen helft knallen terwijl ik een perfect schotmogelijkheid had, nog voor jan lul in ons goal staan terwijl ik een bal aan het voorzetten ben..

Niet om arrogant te klinken hoor, maar ik zit toch echt wel een niveau boven dat soort types maar word er wel 2/3 matches mee opgescheept.
Ik weet niet hoe te bepalen of ik goed ben of niet. Want je zou kunnen stellen dat zelfs als je met 2 idioten zit dat je in je eentje de wedstrijd zou moeten kunnen dragen als je echt goed bent.

Net ook, ik zat met iemand in een team (3v3) en dat liep best lekker. Waren goed op elkaar ingespeeld, beetje dezelfde speelwijze dus dat liep wel. Ook 3 keer met hem in mijn team op rij gewonnen. Maar bij het 4e potje zat hij bij de tegenstander en ik met 2 anderen. Resultaat, kansloos verloren :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161907510
Hoeveel staan jullie gemiddeld per wedstrijd met goals?

Trouwens wanneer is dat toernooi en gaat via teams toch? Waar kan ik een team vinden :P
pi_161908491
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 21:51 schreef XBA-H3 het volgende:
Hoeveel staan jullie gemiddeld per wedstrijd met goals?

Trouwens wanneer is dat toernooi en gaat via teams toch? Waar kan ik een team vinden :P
Tja er zijn mensen die drie goals scoren en twee keer de bal idioot slecht wegspelen of zelf binnenkoppen in dezelfde match....
pi_161911181
Servers waren vanavond weer bizar slecht zeg, op 1 potje na telkens op een server met 70+ ping gespeeld, terwijl ik normaal niet boven de ±25 kom.
pi_161914032
Wat is dat trouwens voor hype dat iedereen opeens zijn rank verbergt?

Vind het bloedirritant :{
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:13:54 #87
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_161916328
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 01:25 schreef renwan het volgende:
Wat is dat trouwens voor hype dat iedereen opeens zijn rank verbergt?

Vind het bloedirritant :{
Waarom?
Voor mij is het geen hype, ik ben betrekkelijk nieuw en vond dat het niemand aanging dat ik een n00b was. Inmiddels semi-pro, maar nogmaals: wat maakt het uit?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 4 mei 2016 @ 10:25:27 #88
277865 Sejt
Ondertitel
pi_161916496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 01:25 schreef renwan het volgende:
Wat is dat trouwens voor hype dat iedereen opeens zijn rank verbergt?

Vind het bloedirritant :{
Er zijn teveel mensen die de rank (expert, master, etc. bedoel je?) als een afspiegeling van de skill zien. Bv. een 'master' die wat fouten maakt heb ik uitgescholden zien worden. Dat is pas bloedirritant.
Rank != skill, beide kanten op.
I love my mispoken words.
pi_161916521
Wie doet er mee met die toernooi ? Ik ben spits en zoek een team :P
pi_161921160
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Waarom?
Voor mij is het geen hype, ik ben betrekkelijk nieuw en vond dat het niemand aanging dat ik een n00b was. Inmiddels semi-pro, maar nogmaals: wat maakt het uit?

V.
Nouja persoonlijk vind ik het dus wel fijn als ik weet dat ik in bijvoorbeeld een 2v2 te maken heb met een nieuweling. Dan zal ik eerder ingrijpen als het mis lijkt te gaan bijvoorbeeld in plaats van totaal blind op mijn teamgenoot te vertrouwen :P
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_161921213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 10:27 schreef XBA-H3 het volgende:
Wie doet er mee met die toernooi ? Ik ben spits en zoek een team :P
Ik wil wel maar durf me er toch echt niet aan te wagen :@
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:54:53 #92
277865 Sejt
Ondertitel
pi_161921732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:27 schreef renwan het volgende:

[..]

Nouja persoonlijk vind ik het dus wel fijn als ik weet dat ik in bijvoorbeeld een 2v2 te maken heb met een nieuweling. Dan zal ik eerder ingrijpen als het mis lijkt te gaan bijvoorbeeld in plaats van totaal blind op mijn teamgenoot te vertrouwen :P
Ik heb met semi-pro's gespeeld die beter waren qua skill en teamplay dan experts/masters. Zegt dus echt helemaal niks.
Divisie is een betere graadmeter qua skills. Alleen qua teamplay en chemie is het volledig random. Daarom is een vaste teammaat heel erg fijn, zodat je aan elkaar went.

Ik ben wel in voor wat potjes met jou hoor (al toegevoegd), al ben ik niet zo regelmatig online. :)
I love my mispoken words.
  woensdag 4 mei 2016 @ 14:57:54 #93
277865 Sejt
Ondertitel
pi_161921820
Nieuwe post

Waar ik me aan stoor is een teammaat sarcastisch bv. 'great save' spamt als ik een save net niet haal, of een klein foutje maak. Ik maak soms fouten - als ik dat niet doe, zou ik in de hoogste divisie spelen - en alsof zij nooit fouten maken.

Ik probeer me er niet aan te storen. Maar dat lukt niet altijd, en daar ga ik niet beter van spelen. Maar ja, de grootste idioten spelen dit spel ook, en die hebben nooit van motivatie/moraal/bemoediging/"iedereen maakt fouten" gehoord.
I love my mispoken words.
pi_161922604
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:57 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe post

Waar ik me aan stoor is een teammaat sarcastisch bv. 'great save' spamt als ik een save net niet haal, of een klein foutje maak. Ik maak soms fouten - als ik dat niet doe, zou ik in de hoogste divisie spelen - en alsof zij nooit fouten maken.

Ik probeer me er niet aan te storen. Maar dat lukt niet altijd, en daar ga ik niet beter van spelen. Maar ja, de grootste idioten spelen dit spel ook, en die hebben nooit van motivatie/moraal/bemoediging/"iedereen maakt fouten" gehoord.
Niets van aantrekken joh, beetje stangen moet kunnen :9
  woensdag 4 mei 2016 @ 15:46:53 #95
277865 Sejt
Ondertitel
pi_161922791
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 15:35 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Niets van aantrekken joh, beetje stangen moet kunnen :9
Yep, laten we lekker elkaar stangen als je van elkaar niet kan zien hoe het bedoeld is. Ik plaag/stang ook anderen, maar dat doe ik alleen als ik op voicechat zit met ze, en we elkaar kennen. :)
Ach, pug's zijn in elk multiplayer spel drama. Dan valt RL relatief gezien nog mee.
I love my mispoken words.
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:20:41 #96
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161923469
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:57 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe post

Waar ik me aan stoor is een teammaat sarcastisch bv. 'great save' spamt als ik een save net niet haal, of een klein foutje maak. Ik maak soms fouten - als ik dat niet doe, zou ik in de hoogste divisie spelen - en alsof zij nooit fouten maken.

Ik probeer me er niet aan te storen. Maar dat lukt niet altijd, en daar ga ik niet beter van spelen. Maar ja, de grootste idioten spelen dit spel ook, en die hebben nooit van motivatie/moraal/bemoediging/"iedereen maakt fouten" gehoord.
Waarom denk je dat mensen het doen :P

Ik doe het zelf ook _O-
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:31:23 #97
277865 Sejt
Ondertitel
pi_161923605
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:20 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat mensen het doen :P

Ik doe het zelf ook _O-
Omdat ze te dom zijn om te poepen?
I love my mispoken words.
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:51:04 #98
194233 Friday12
Originele kloon
pi_161923903
quote:
12s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:31 schreef Sejt het volgende:

[..]

Omdat ze te dom zijn om te poepen?
:')
  woensdag 4 mei 2016 @ 16:52:09 #99
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_161923919
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2016 14:57 schreef Sejt het volgende:
Nieuwe post

Waar ik me aan stoor is een teammaat sarcastisch bv. 'great save' spamt als ik een save net niet haal, of een klein foutje maak. Ik maak soms fouten - als ik dat niet doe, zou ik in de hoogste divisie spelen - en alsof zij nooit fouten maken.

Ik probeer me er niet aan te storen. Maar dat lukt niet altijd, en daar ga ik niet beter van spelen. Maar ja, de grootste idioten spelen dit spel ook, en die hebben nooit van motivatie/moraal/bemoediging/"iedereen maakt fouten" gehoord.
Ik doe dat ook wel, afhankelijk van de spelers. Maar ik doe het dan ook als ik zelf een blunder maak. Het is een spelletje, ik ga er van uit dat iedereen het voor de lol doet en men het dus allemaal niet te serieus neemt. Wel altijd lachen als er dan van die dodo's tussen zitten die helemaal uit hun plaat gaan als er wat mis gaat. Ben ook wel vaker met de tegenpartij gaan spelen als mijn teammate een dickhead is die alleen maar kan schelden. Vooral mooi als ze de voice chat gebruiken _O-
pi_161924282
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2016 16:52 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Ik doe dat ook wel, afhankelijk van de spelers. Maar ik doe het dan ook als ik zelf een blunder maak. Het is een spelletje, ik ga er van uit dat iedereen het voor de lol doet en men het dus allemaal niet te serieus neemt. Wel altijd lachen als er dan van die dodo's tussen zitten die helemaal uit hun plaat gaan als er wat mis gaat. Ben ook wel vaker met de tegenpartij gaan spelen als mijn teammate een dickhead is die alleen maar kan schelden. Vooral mooi als ze de voice chat gebruiken _O-
Doe het zelf ook wel eens maar wel alleen als de tegenpartij ermee begint of inderdaad als ik zelf een blunder maak :P
Vind het jammer dat op PS4 vrijwel niemand voicechat gebruikt, speel nu sinds februari en ben het misschien 5 keer tegengekomen.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')