Natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 april 2016 00:00 schreef mootie het volgende:
Oh dat metrostel, ik heb geen idee hoe een metrostel er zou 'moeten' uitzien na een bom, en hoe de slachtoffers verspreid zouden 'moeten' liggen. Dus ik kan daar niks zinnigs over zeggen.
Zelfs het Paranormal Channel is niet te vertrouwen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oei... die explosie in het begin is dus NIET de aanslag in Brussel. Absoluut onzin!!!!
Ik stel toch een inhoudelijke vraag aan Summew. Ze vindt het gek dat die man niet aangesloten is op apparatuur enzulks, en ik vraag welke apparatuur ze bedoelt.quote:Op zondag 3 april 2016 00:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij gaat nergens inhoudelijk op in, maar hebt wel continu een soort van mening klaar.
Zolang de kritiek niet één kant op staat mag het er zijn toch?quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs het Paranormal Channel is niet te vertrouwen.
misschien bedoelde ze op medische apparatuur? Dat mag ze vreemd vinden. Vind ik niet vreemd op zich.quote:Op zondag 3 april 2016 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel toch een inhoudelijke vraag aan Summew. Ze vindt het gek dat die man niet aangesloten is op apparatuur enzulks, en ik vraag welke apparatuur ze bedoelt.
Van mij wel. Maar hier wordt altijd geageerd tegen de msm, niet te vertrouwen etc. Daarom wel interessant dat een zgn. onafhankelijke bron met onwaarheden komt.quote:Op zondag 3 april 2016 00:08 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Zolang de kritiek niet één kant op staat mag het er zijn toch?
Grote boem en paniek hoeft niet menens te zijn. Kan ook zo opgezet zijn dat je jezelf de tyfus schrikt en hard wegrent naar de uitgang terwijl het alleen maar een grote boem was.quote:Op zondag 3 april 2016 00:02 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Als iets menens is, merk je dat denk ik wel. Grote boem, luchtverplaatsing, valt allemaal na te bootsen maar toch; als je het moment van impact ziet en dan iemand ziet die wordt weggebonjourd door explosieve kracht en zijn of haar ledematen verliest dan kun je als Hollywood zijnde opnieuw beginnen als dat na valt te bootsen.
En de mensen die echt zijn omgekomen? Hoe verklaar je het dat de familie hen nooit weer terug ziet?
Ik dus ook niet. Waarom zou je aan een monitor liggen met een beenwond.quote:Op zondag 3 april 2016 00:09 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
misschien bedoelde ze op medische apparatuur? Dat mag ze vreemd vinden. Vind ik niet vreemd op zich.
Wordt hier dus niet alleen vanuit bronnen geconcludeerd.quote:Op zondag 3 april 2016 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar hier wordt altijd geageerd tegen de msm, niet te vertrouwen etc. Daarom wel interessant dat een zgn. onafhankelijke bron met onwaarheden komt.
Die video van die bewuste explosie in het begin werd door CNN de wereld in geslingerd alsof het Zaventem betrof op 22 maart 2016... schat!quote:Op zondag 3 april 2016 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs het Paranormal Channel is niet te vertrouwen.
Laten we zo zeggen. Er zijn slachtoffers. Daders onbekend. De meerderheid gelooft uiteraard dat die uit de islamitische hoek komen. Mocht er ooit boven water komen dat er iets anders achter zat gaan we rellen...quote:Op zondag 3 april 2016 00:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Grote boem en paniek hoeft niet menens te zijn. Kan ook zo opgezet zijn dat je jezelf de tyfus schrikt en hard wegrent naar de uitgang terwijl het alleen maar een grote boem was.
En die mensen die zijn omgekomen.. tja..
Dan zou dat channel de bronnen moeten checken voor ze iets online zetten.quote:Op zondag 3 april 2016 00:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die video van die bewuste explosie in het begin werd door CNN de wereld in geslingerd alsof het Zaventem betrof op 22 maart 2016... schat!
Ik vond het geen harde conclusie.quote:Op zondag 3 april 2016 00:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet. Waarom zou je aan een monitor liggen met een beenwond.
Maar het ontbreken van de apparatuur wordt dus gezien als 'bewijs' dat die man een acteur is en niet echt gewond.
Jij reageert zeer selectief.quote:Op zondag 3 april 2016 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stel toch een inhoudelijke vraag aan Summew. Ze vindt het gek dat die man niet aangesloten is op apparatuur enzulks, en ik vraag welke apparatuur ze bedoelt.
Ja joh.. beter dat CNN dat doet. Die hebben een miljoenenpubliek. Zij hebben die video "geaired"quote:Op zondag 3 april 2016 00:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zou dat channel de bronnen moeten checken voor ze iets online zetten.
Infuus , hartslag en bloeddruk , constante dosis pijn medicatie ofzo is wellicht handig maar ik ben geen dokter en heeft hij dat na 2 dagen niet meer nodig , alleen nog maar het bed .quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar wil je iemand met een beenwond precies op aansluiten?
Kan best zijn dat we deze keer met een mix van te maken hebben. Van alles wat, een hoax, valse vlag en real event om het meer waarde te geven en verwarring te veroorzaken zodat men niet meer weet wat echt is of moet geloven. We leven in een big psy opp per slotte, niets is wat het lijkt. Ongelooflijk dat mensen nog steeds de msm blijven verdedigen en al die merkwaardigheden blijven goedpraten met allerlei flutverklaringen. Bewuste ontkenning vrees ik want anders wordt de wereld wel een tikkeltje anders als je moet toegeven dat de overheid zijn onderdanen bewust de dood injaagt.quote:Op zondag 3 april 2016 00:13 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen. Er zijn slachtoffers. Daders onbekend. De meerderheid gelooft uiteraard dat die uit de islamitische hoek komen. Mocht er ooit boven water komen dat er iets anders achter zat gaan we rellen...
Joh je weet toch, die gast had verwondingen aan zijn been? Die heeft dat niet nodig. Net als die mummie met al die verbrandingen helder van geest en bijna lachend zijn relaas deed voor de camera. No sweat dat doen helden nu éénmaal.quote:Op zondag 3 april 2016 00:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Infuus , hartslag en bloeddruk , constante dosis pijn medicatie ofzo is wellicht handig maar ik ben geen dokter en heeft hij dat na 2 dagen niet meer nodig , alleen nog maar het bed .
Als de zuster hem wilt controleren vraagt ze gewoon hoe het met hem gaat en als hij goed antwoord is alles ok .
[ afbeelding ]
Oja? Zeker? Ken je slachtoffers?quote:Op zondag 3 april 2016 00:32 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Ik vind dit wel een interessant topic. Morgen maar eens helemaal doorlezen. Bedenk wel allemaal, er zijn slachtoffers gevallen. Mocht dit vanuit de hoek komen waarvan iedereen denkt dat het komt is het oneerbiedig om bijv. een overheid op de kop te geven.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:42 schreef Summers het volgende:
Misschien kijk ik met mijn neus maar hij lijkt nergens op aangesloten ?
Hoort het plafond niet op hem te liggen ipv hij op het plafond ?hahahahahaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we're Healing..
we're strong enough to fight back
holy shit
wat een textbook crapHuig
Slaap lekker mc guyverquote:Op zondag 3 april 2016 00:32 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Ik vind dit wel een interessant topic. Morgen maar eens helemaal doorlezen. Bedenk wel allemaal, er zijn slachtoffers gevallen. Mocht dit vanuit de hoek komen waarvan iedereen denkt dat het komt is het oneerbiedig om bijv. een overheid op de kop te geven.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?quote:Op zondag 3 april 2016 00:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Infuus , hartslag en bloeddruk , constante dosis pijn medicatie ofzo is wellicht handig maar ik ben geen dokter en heeft hij dat na 2 dagen niet meer nodig , alleen nog maar het bed .
Als de zuster hem wilt controleren vraagt ze gewoon hoe het met hem gaat en als hij goed antwoord is alles ok .
[ afbeelding ]
Kun jij dan hardmaken dat je voor een beenwond aan allerlei monitoren en infusen moet liggen?quote:Op zondag 3 april 2016 00:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Joh je weet toch, die gast had verwondingen aan zijn been? Die heeft dat niet nodig. Net als die mummie met al die verbrandingen helder van geest en bijna lachend zijn relaas deed voor de camera. No sweat dat doen helden nu éénmaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |