SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat hebben wij vd week ook zitten doen... sybert, dommel, ovide, blinky bill, en boelie.. Saar vond ons maar raar geloof ik.quote:Op zondag 3 april 2016 13:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat is fabuland?![]()
Hetvan als je kind speelt met je oude speelgoed herken ik wel
![]()
Maar soms valt het ook wel tegenIk was op youtube op zoek naar tekenfilms van vroegah. Kwam ik langs de 1e aflevering van Niels Holgersson...
![]()
![]()
er stond mij helemaal niets meer bij van de gristelijke inborst van die tekenfilm
Nee dat staat er los van. Ineens konden we wel overeind komen zonder dat hij hysterisch ging brullen, in de deuropening gaan staan, in de kamer ernaast gaan zitten en nu zelfs naar beneden gaan en als hij dan gaat mopperen roepen we even naar boven dat alles goed is een hij lekker moet gaan slapen. Blijkbaar is het voldoende voor hem dat hij weet dat we er zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 15:11 schreef Skittles het volgende:
Wat sneu voor A RazzBeterschap
![]()
Zelf gaan slapen Chanty?Is dat zo gegroeid na het niet meer aanbieden van de borst?
Wat tof zo Away! Kinderparadijs![]()
Ik was het vannacht na de zoveelste 'Lou zoekt al huilend naar tepel' even zat om als grote levende speen te functioneren, dus ging even naar de wc en naar de keuken om een glas water te drinken. Kom ik terug, ligt ze met haar hoofd op mijn kussen te pittenWel weer 2 uur slaap daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |