SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat hebben wij vd week ook zitten doen... sybert, dommel, ovide, blinky bill, en boelie.. Saar vond ons maar raar geloof ik.quote:Op zondag 3 april 2016 13:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat is fabuland?![]()
Hetvan als je kind speelt met je oude speelgoed herken ik wel
![]()
Maar soms valt het ook wel tegenIk was op youtube op zoek naar tekenfilms van vroegah. Kwam ik langs de 1e aflevering van Niels Holgersson...
![]()
![]()
er stond mij helemaal niets meer bij van de gristelijke inborst van die tekenfilm
Nee dat staat er los van. Ineens konden we wel overeind komen zonder dat hij hysterisch ging brullen, in de deuropening gaan staan, in de kamer ernaast gaan zitten en nu zelfs naar beneden gaan en als hij dan gaat mopperen roepen we even naar boven dat alles goed is een hij lekker moet gaan slapen. Blijkbaar is het voldoende voor hem dat hij weet dat we er zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 15:11 schreef Skittles het volgende:
Wat sneu voor A RazzBeterschap
![]()
Zelf gaan slapen Chanty?Is dat zo gegroeid na het niet meer aanbieden van de borst?
Wat tof zo Away! Kinderparadijs![]()
Ik was het vannacht na de zoveelste 'Lou zoekt al huilend naar tepel' even zat om als grote levende speen te functioneren, dus ging even naar de wc en naar de keuken om een glas water te drinken. Kom ik terug, ligt ze met haar hoofd op mijn kussen te pittenWel weer 2 uur slaap daarna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Pff, wat sneu JMquote:Op maandag 4 april 2016 09:22 schreef JufMariska het volgende:
Ruknacht5x wakker, flink benauwd, met tussendoor veel gehoest waar ik dan weer van wakker lag
Net maar weer de ha gebeld, we krijgen mogelijk een verwijzing naar kno. Pfff... Dit kan toch niet voor altijd zo gaan..?
![]()
Hoe is het met de andere sneue ukkies?
En wat is ze al groot gm!!
Ohhh die wangetjesquote:Op maandag 4 april 2016 09:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Pff, wat sneu JM. Ik denk dat een verwijzing naar een KNO-arts geen gek idee is. Wat rot zeg
Ach, Razz, arme Annie! Hoe is het nu?
En O. ook al ziek. Beterschap!
Grote meid, GM!
Met Suzy gaat ook alles prima. Slapen gaat ineens een heel stuk beter (KLOPT AF!), ze wordt nu vaak maar 1x wakker tussen 7 & 7. Hopelijk is dit niet tijdelijk
Kletsen gaat ook zo hard, ze zegt alles na, probeert ook zinnetjes te maken (Suze, neje? > Suze beneden?). Ze snapt alles, is gek op opdrachtjes uitvoeren (ga mama's schoenen maar halen) en is dól op haar grote zus. Naar buiten gaan is ALTIJD goed en binnen speelt ze eindeloos met de poppen of met het speelkeukentje.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 3 april 2016 11:07 schreef Fazzoletti het volgende:
He bah Razz, arme ABeterschap
![]()
Amsel, leuk cadeau idee voor haar 2e verjaardag?![]()
Geniet van het niets doen Dyre! Nu kan het nog![]()
Dank voor het meedenken over de verjaardag! Het wordt wel een georganiseer zo op een andere locatie maar dat is maar even zo. Onze tuin is nog 1 grote zandbak dus het gaat even niet thuis. Vorig jaar hebben we het voornamelijk buiten in de tuin gevierd, anders past het echt niet![]()
cococade-ei in actie
Zonder theedoek en schort om de nek, wat dapper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocolade
En soesje is een dotje zeg, wat een lieve foto
disclaimer
ja, ach, op zich gaat het wel. Het is ook raar, ze is nog gewoon mama, ze ziet er nog gewoon uit als mama, en ik zie haar natuurlijk alleen tijdens haar "goede" uren (tussen 14:00 en 17:00, als de morfine goed werkt) en ik heb meestal het maudicijn bij me wat ontzettend veel goed doet. Ik wéét dat het elk moment om kan slaan en dat ze dan wel die terminale kankerpatiënt in het ziekenhuisbed wordt, maar ik kan me daar tegelijkertijd niets bij voorstellen en ik denk ook dat niets je daar op kan voorbereiden, dus probeer ik het maar niet. Wat ik nu vooral bij mezelf merk is dat ik dóódmoe ben, constant. Onderbewust vreet het toch wel een hoop energie. En ik werk nu halve dagen, maar de dagen zitten nog vol genoeg aangezien ik ook dagelijks naar mijn moeder ga nu.quote:Op maandag 4 april 2016 10:05 schreef Roomsnoes het volgende:
SQ, hoe gaat het met jullie? Is het allemaal een beetje te dragen? (Nouja, ik weet natuurlijk best dat het eigenlijk niet te doen is, maar ik ben toch benieuwd hoe het met jullie gaat)
Komt goedquote:Op maandag 4 april 2016 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
liefies
Het is ook een stukje zelfbescherming hoor. Ik zeg het ook niet om bepaalde reacties uit te lokken, maar opdat jullie weten waarom het zo stil is van mijn kant in dit topic. Soms is een beetje oppervlakkig over koetjes en kalfjes blaten gewoon even prettiger, omdat de andere dingen soms zo zwaar zijn dat de tranen anders constant in je ogen zitten <-- zoals nu![]()
Ik vind het wel lief dat er aan me gedacht wordt, maar hoop tegelijkertijd ook dat jullie je kostbare energie ook voornamelijk in jezelf en je naasten investerenwant uiteindelijk is dat toch wat er echt toe doet!
Die dingen zijn echt geniaalquote:Op maandag 4 april 2016 10:36 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Komt goed
Over koetjes en kalfjes gesproken: Zijn de jullie'essen ook zo gek op dieren?
O is helemaal gek van paarden![]()
Ik ben zelf totaaaal geen paardenmeisje, en er zijn hier amper paraden, maar de mijnes is er idolaat van. Dus haar vader heeft een paard voor haart gekocht![]()
Kind is er weg van. Paard moet eten, op haar stel zitten, slapen, gewassen met een schuursponsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |