Oh en dan wil ik deze ook nog wel even delenquote:Op maandag 4 april 2016 23:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoelahoep vind ze ook leuk, kijken we via youtube.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Okay, stroop je mouwen maar eens op en maak je schouders los. Zijn ze los?'
Jaaaaaaah!
'Okay, gaan we verder naar beneden, schud je billen los. Zijn ze los?'
Jaaaaaaah!![]()
Ja, tot 33 weken geloof ik worden ze de eerste 2 jaar gevolgd door de kinderarts, fysiotherapeut en logopedist. Daarna is het de bedoeling dat ze hun eventuele 'achterstand' ingehaald hebben en gewoon meegaan met de andere 2-jarige kindjes.quote:Op dinsdag 5 april 2016 07:10 schreef JufMariska het volgende:Dyre, wat een knapperd is ze toch! En jullie hebben nog altijd prematuren-checks joh?
![]()
Fijn!quote:Om 6.09 piepte uk 1x, sindsdien ben ik wakker. De mannen niet![]()
Maaaaaar doorslaapsIk reken het goed!
O. Kijkt sochtends en tijdens het koken. Elke dag toch wel een uurtje denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 07:13 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat schattig Dyre![]()
Hoeveel tv kijken jullie dreumessen eigenlijk? En op welke momenten dan?
Wij kijken zelf niet dagelijks en dan alleen nadat F op bed ligt. F kijkt misschien 3 filmpjes per week op de tv/iPad. Hij vraagt er verder ook niet om want meestal is hij druk met andere dingen
Hier hetzelfde. Maar na even kijken gaat ze weer iets anders doet en is het vooral achtergrondrumoer dat soms weer even de aandacht trekt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 07:23 schreef snoenk het volgende:
O. Kijkt sochtends en tijdens het koken. Elke dag toch wel een uurtje denk ik.
Welke talen doen jullie?quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:53 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Maar na even kijken gaat ze weer iets anders doet en is het vooral achtergrondrumoer dat soms weer even de aandacht trekt.
Zo leuk al die lijstjes woorden! Ik ben onder de indrukBen heel benieuwd hoe het tweetalig opvoeden hier gaat uitpakken, we zijn niet zo consequent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |