Brunette ja, d-cupje, dikke kont, prima spul. Alleen hartstikke gestoord.quote:
Kim, Brunette, D-cupje, dikke kont. Weet je zeker dat ze uit Tilburg kwam en dat je niet Kim K. hebt geneukt?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Brunette ja, d-cupje, dikke kont, prima spul. Alleen hartstikke gestoord.
Was het maar zo'n feest Lange_Lans. Ik zou deze Kim hooguit een 7,5/10 geven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kim, Brunette, D-cupje, dikke kont. Weet je zeker dat ze uit Tilburg kwam en dat je niet Kim K. hebt geneukt?
Hihi 😜quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beter dan nog nooit een date hebben gehad zoals bij jou het geval is
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beter dan nog nooit een date hebben gehad zoals bij jou het geval is
Ze wilde al op date 1 hoor, maar ik had geen zin. Ik moest haar zowat van mijn schoot afduwen.quote:
Jij bent gek. Zonde van je geld om nog een keer te moeten daten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze wilde al op date 1 hoor, maar ik had geen zin. Ik moest haar zowat van mijn schoot afduwen.
Date 1 bios betaalde ik (Wolf of Wallstreet geweest)quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Jij bent gek. Zonde van je geld om nog een keer te moeten daten.
Toen zag ie geen kans om PSV te naaien zoals vorig seizoen in Breda .quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV won dit seizoen alle wedstrijden onder leiding van Blom
Ben jij toch niet vies van.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toen zag ie geen kans om PSV te naaien zoals vorig seizoen in Breda .
Ik vertrouw die gast niet ,als het er op aan komt naait ie ons altijd.
Wel genaaid niet geneuktquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Toen zag ie geen kans om PSV te naaien zoals vorig seizoen in Breda .
Ik vertrouw die gast niet ,als het er op aan komt naait ie ons altijd.
Van een keertje piemel in je mond niet nee. Viespeukje.quote:
Blijf jij dit seizoen alles wat krom is rechtlullen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV won dit seizoen alle wedstrijden onder leiding van Blom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |