SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jouw probleem.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet mijn probleem
©opyright - Haags
Nu alweer een piemel in je kont?quote:
toen ik thuiskwam, ben ik meteen naar boven gerend en heb ik een dildo in mn reet gestoptquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu alweer een piemel in je kont?
Man man
Afstotelijk figuurquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik thuiskwam, ben ik meteen naar boven gerend en heb ik een dildo in mn reet gestoptheb de hele dag daarop gewacht
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik thuiskwam, ben ik meteen naar boven gerend en heb ik een dildo in mn reet gestoptheb de hele dag daarop gewacht
Wat voor onderzoek?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Wil jij mee doen aan het onderzoek van Kaneeltje en mij?
Of je spermaproductie afneemt naar mate je ouder wordt.quote:
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Of je spermaproductie afneemt naar mate je ouder wordt.
Nu heb ik alleen nog een testpersoon nodig waar bij ik uit kan vinden hoeveel er achter blijft in die persoon na ejaculatie. Waarom weet ik niet meer, maar het leek me wel lekker.
Ik ga jou voortaan negeren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stik in je pizza.
©opyright - Dr Oetker
Nou heb ik wel uit betrouwbare bron vernomen dat jij niet aan de ontvangende kant wil staan, klopt dat?quote:
Dat klopt. Maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou heb ik wel uit betrouwbare bron vernomen dat jij niet aan de ontvangende kant wil staan, klopt dat?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar voor jou maak ik een uitzondering.
Gister zei iemand ookal dat ik een leuke user was, en dat voor een hommo.quote:
Je zelfbeeld strookte niet met de realitiet. Dat gebeurde er.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gister zei iemand ookal dat ik een leuke user was, en dat voor een hommo.
En ook wat complimentjes gekregen dat ik knap ben en dat voor KLB SC.
Morgen een date met iemand die mij blijkbaar ook ok vindt.
Wat is er gebeurd?
Dat kan best kloppen, ik vind mezelf nog te dik maar ik hoor dat het echt niet zo is en dat het perfect zo is en toch heb ik 3 jongens gedaan dit jaar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Je zelfbeeld strookte niet met de realitiet. Dat gebeurde er.
*jaloers*
Slet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, ik vind mezelf nog te dik maar ik hoor dat het echt niet zo is en dat het perfect zo is en toch heb ik 3 jongens gedaan dit jaar.
Tof!quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, ik vind mezelf nog te dik maar ik hoor dat het echt niet zo is en dat het perfect zo is en toch heb ik 3 jongens gedaan dit jaar.
Ik heb wel een pizza gekocht, maar toen kwam ik thuis en zag ik een heerlijke hutspot met worst, en toevallig had ik daar heel veel zin in, dus heb de pizza in de vriezer gestopt.quote:
Worst boven pizza verkiezen.. tjah..quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een pizza gekocht, maar toen kwam ik thuis en zag ik een heerlijke hutspot met worst, en toevallig had ik daar heel veel zin in, dus heb de pizza in de vriezer gestopt.
Laten we dan hopen dat die worst morgen al heet is voor ie opgediend wordtquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Laten we dan hopen dat die worst morgen al heet is voor ie opgediend wordt
Jezusquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:50 schreef Etsu het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat ik rook.Ik weet niet wat hij daar van vindt, want we hebben 0x over roken gehad en ik kan moeilijk nu ineens stoppen dus hij zal wel achterkomen morgen.
Alleen weet ik dus niet hoe. Vind het ook weer zo stom om ineens in zijn bijzijn een peuk uit m'n zak te halen en te paffen, zie je hem zo van; wtf
![]()
Dus ik dacht om thuis een pakje te laten strooien ofzo, dan ziet die het vanzelf wel.
Of wat zouden jullie doen
#struggles
Waarom niet gewoon zeggen dat je rookt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:50 schreef Etsu het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat ik rook.Ik weet niet wat hij daar van vindt, want we hebben 0x over roken gehad en ik kan moeilijk nu ineens stoppen dus hij zal wel achterkomen morgen.
Alleen weet ik dus niet hoe. Vind het ook weer zo stom om ineens in zijn bijzijn een peuk uit m'n zak te halen en te paffen, zie je hem zo van; wtf
![]()
Dus ik dacht om thuis een pakje te laten strooien ofzo, dan ziet die het vanzelf wel.
Of wat zouden jullie doen
#struggles
Omdat ik niet weet hoe hij ertegenover staat. En ik het een raar onderwerp vind om ineens daarover te beginnen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zeggen dat je rookt?
Zeg dat je als je alleen bent ook aan een ander stickie zuigtquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe hij ertegenover staat. En ik het een raar onderwerp vind om ineens daarover te beginnen.
Zeg gewoon dat je pijp rookt. Dan weet ie genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe hij ertegenover staat. En ik het een raar onderwerp vind om ineens daarover te beginnen.
Hmmjaoke. Maar waarom heb je het niet eerder gezegd?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat we het nooit over hebben gehad?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmjaoke. Maar waarom heb je het niet eerder gezegd?
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat we het nooit over hebben gehad?
"Hey, ik rook, wat vind je daarvan?"
is toch vet raar
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat we het nooit over hebben gehad?
"Hey, ik rook, wat vind je daarvan?"
is toch vet raar
Zou nooit in me opkomen om te vragen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Wel apart, zou ik wel meteen willen weten van mijn date of ze rookt of neit
Waarom niet?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou nooit in me opkomen om te vragen.
Nou ja, als hij het onverzorgd vind en hij komt er later achter dat je rookt kan het misschien wel een issue worden, mja dat weet je nu toch nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:56 schreef Etsu het volgende:
Naja, ik zou echt niet weten wanneer ik het zou moeten zeggen, en ik vind het een rare vraag. En als hij wilt weten, dan kan hij het toch ook vragen? Of mis ik iets? Ik heb van de week wel subtiel gevraagd wat voor hem een no go was, en toen kwam die niet veel verder dan 'onverzorgd' en nog wat andere dingetjes, dus ik weet het niet.
Vraag wat ie 't liefst doet na de stomende seks.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:56 schreef Etsu het volgende:
Naja, ik zou echt niet weten wanneer ik het zou moeten zeggen, en ik vind het een rare vraag. En als hij wilt weten, dan kan hij het toch ook vragen? Of mis ik iets? Ik heb van de week wel subtiel gevraagd wat voor hem een no go was, en toen kwam die niet veel verder dan 'onverzorgd' en nog wat andere dingetjes, dus ik weet het niet.
Wat vond hij van soa's?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:56 schreef Etsu het volgende:
Omdat ik eigenlijk nooit iemand zie roken, komt het niet in me op dat er ng mensen roken.quote:
Ik vind onverzorgd uitzien heel wat anders dan roken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als hij het onverzorgd vind en hij komt er later achter dat je rookt kan het misschien wel een issue worden, mja dat weet je nu toch niet
Oh never mindquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind onverzorgd uitzien heel wat anders dan roken.
Ik kan het me ook steeds moeilijker voorstellen waarom je zou roken mja, gebeurt nog vaak genoegquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vond hij van soa's?
[..]
Omdat ik eigenlijk nooit iemand zie roken, komt het niet in me op dat er ng mensen roken.
Wat zou er een no-go voor je zijn?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het me ook steeds moeilijker voorstellen waarom je zou roken mja, gebeurt nog vaak genoeg
Ja ik kijk beidequote:
lolquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik kijk beideDivje stuurde live-stream van Feyenoord op YT dus kan beide kijken
Roken denk ik toch. Ik zeg wel dat af en toe roken msschien wel acceptabel zou zijn maar denk toch dat ik me er aan ga irriteren ofzoquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou er een no-go voor je zijn?
Jij wilt je lul in zijn reet begraven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:03 schreef Etsu het volgende:
Of zal ik het hem toch appen?Iemand anders zei dat het zelfsabotage is.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt je lul in zijn reet begraven.
Wees dan geen pussy.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Haha die Etsu, stiekem mogen wij elkaar gewoon nog natuurlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt je lul in zijn reet begraven.
Wees dan geen pussy.
Mjah, zou toch zonde zijn als hij morgen bij je komt, jij denkt *hnnngggggg*, hij ziet een pakje peuken liggen en wil eigenlijk direct weer vertrekken?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:03 schreef Etsu het volgende:
Of zal ik het hem toch appen?Iemand anders zei dat het zelfsabotage is.
Uhuquote:
Dat is nog zwak uitgedrukt jaquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
El Clasico valt tegen jongens, jammer!
Tegen wie spelen ze ook alweerquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Barca spaart zich voor dinsdag.
Ohja, wel mooie affiches inderdaadquote:
Straks even eitje bakken, dat wordt ook genietenquote:Op zaterdag 2 april 2016 21:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wordt weer genieten, ouwe reus
Nu nog?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks even eitje bakken, dat wordt ook genieten
Ja nog niet gegetenquote:
Eitjequote:Op zaterdag 2 april 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks even eitje bakken, dat wordt ook genieten
Niksquote:
Zelfs geen peper & zout?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks![]()
Met bacon is lekkerder natuurlijk mja, ook niet zo goed
Ach. Je 3,7ml lijm moet dat wel kunnen fiksen toch?quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geprobeerd.
Zit nu barst in mijn beeldscherm.
Die heeft ruim 500 euro neergelegd voor die plek.quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:48 schreef JanCees het volgende:
https://streamable.com/Gaia Johnny de Mol
quote:Op zaterdag 2 april 2016 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft ruim 500 euro neergelegd voor die plek.
Dat welquote:
Vies jaquote:
Word nog wel 2-2quote:
wiequote:Op zaterdag 2 april 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
nou jongens ik heb het verteld en het het boeit hem geen ene neuk
wat een wereldvent
quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:59 schreef Etsu het volgende:
nou jongens ik heb het verteld en het het boeit hem geen ene neuk
wat een wereldvent
ik heb wel vaker rare zinnenquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:09 schreef Divje het volgende:
[..]
okevond het wel een raar zinnetje naamlijks.
Jaquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom is dat lol? Vind je dat grappig?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:17 schreef Divje het volgende:
Dit soort gebarentaal zekerss
[ afbeelding ]
chainsawwwquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:12 schreef Etsu het volgende:
Heb wel zin in een spelletje.
[ afbeelding ]
Laten we galgje doen.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Fapzequote:Op zaterdag 2 april 2016 23:18 schreef Etsu het volgende:
Nou, ga daar maar eens rustig over nadenken, laat het bezinken en trek een conclusie. Ik ga slapen.
Welterusten.
NEEEE IK WIL DAT WOORDJE VAN GALGJE WETENquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:18 schreef Etsu het volgende:
Nou, ga daar maar eens rustig over nadenken, laat het bezinken en trek een conclusie. Ik ga slapen.
Welterusten.
gebarentaal poepdoosquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
NEEEE IK WIL DAT WOORDJE VAN GALGJE WETEN
Had ik jou al foto's gestuurd van die boiii morgen of niet?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh
Welterusten dan maar he sterrendoos
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:20 schreef Divje het volgende:
[..]Wat lief van je! Daar zal je date heel blij mee zijn
gegarandeerd.
Wil je wel even kijken of het ongeveer driekwart van een theelepeltje is?quote:
Het gaat een soeplepel worden, dat moet wel lukken met zo'n facking lekkerding.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Wil je wel even kijken of het ongeveer driekwart van een theelepeltje is?
Hij had donkerblond haar met lichte krulletjes ofnie. Best wel sterke wenkbrauwen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik jou al foto's gestuurd van die boiii morgen of niet?
Oh boy oh boy oh boyquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het gaat een soeplepel worden, dat moet wel lukken met zo'n facking lekkerding.
McDreamy voor mij.
Ja. En echt hele mooie ogen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij had donkerblond haar met lichte krulletjes ofnie. Best wel sterke wenkbrauwen?
Ik kom morgenochtend nog wel even langs hoor, hij komt pas smiddags want hij moet 3 uur treinen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh boy oh boy oh boy
Nou, veel plezier dan he
Hmmquote:Op zaterdag 2 april 2016 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom morgenochtend nog wel even langs hoor, hij komt pas smiddags want hij moet 3 uur treinen.
Echt he. Nou, we zullen t zien of hij t lang volhoudt met mij.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmwas dan wel erg lullig geweest als je niks had gezegd over 't roken en hij zou daar echt niks van moeten hebben
Insomnia_quote:Op zondag 3 april 2016 10:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Goedemorgen vrienden (en eventuele vijanden)
Lekker zegquote:Op zondag 3 april 2016 10:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sushi
en oma betaalde
dat is lekker hoor!
Nee dat niet.quote:Op zondag 3 april 2016 11:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker zeg
Had je ze nog groetjes van mij gedaan
Jammerquote:Op zondag 3 april 2016 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Dat kon ik toch slecht uitleggen.
De groetjes van een homosexuele user van een Nederlands forum waar ik te veel tijd doorbreng.
Natuurlijk, wat voor operatiequote:Op zondag 3 april 2016 11:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet morgen naar de operatie etsu, ik neem aan dat je aan me zult denken?
Mag dat allemaal tegelijkquote:Op zondag 3 april 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
van de verstandskiezen allemaal eruit
ja onder algehele narcose mag dat welquote:Op zondag 3 april 2016 11:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag dat allemaal tegelijk
Ik mocht dat niet
Ik hoop dat t meevaltquote:Op zondag 3 april 2016 11:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja onder algehele narcose mag dat wel
in polen dan
die heb ik niet nodig gehadquote:Op zondag 3 april 2016 11:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoop het ook.
Koop wel even goede pijnstiller ook
koop even iets sterks en als het niet nodig is heb ik goede pijnstillers in huisquote:
inderdaadquote:Op zondag 3 april 2016 11:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
koop even iets sterks en als het niet nodig is heb ik goede pijnstillers in huis
tandarts kon het sowieso niet doenquote:Op zondag 3 april 2016 11:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
inderdaad
waarom doet je tandarts t niet?
ohquote:Op zondag 3 april 2016 11:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tandarts kon het sowieso niet doen
dus het was kaakchirurg in london, die erg kinderachtig en volgens de regels zijn
of voor het gemak hier
merkt het snel genoeg hequote:Op zondag 3 april 2016 11:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze wist niet zeker of ze t kon zonder complicaties
dat is ook lekker hoorquote:Op zondag 3 april 2016 12:10 schreef Etsu het volgende:
in januari al, toen was t stil, en appen we alweer n maandje en nu komt ie over 1,5 u hier aan
anders gelijk afkappenquote:Op zondag 3 april 2016 12:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja klinkt wel goed allemaal
gister ook verteld dat ik rook, en het boeit hem niet zo
lolquote:Op zondag 3 april 2016 12:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij kon ervoor kiezen om vandaag af te zeggen
deed ie niet
ik ken ze alleen op FOK!quote:Op zondag 3 april 2016 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwenie
maar er zijn toch altijd mensen die antiroken zijn
wat wetenquote:Op zondag 3 april 2016 12:35 schreef Etsu het volgende:
ik zou ook niet snel 321 weten maar gisteravond hele discussie hier
Fok-it zou het wel willen weten
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Wel apart, zou ik wel meteen willen weten van mijn date of ze rookt of neit
ik zou het alleen vertellen als mijn date ook voor de 1e date al haar slechte gewoontes gaat vertellenquote:
ja iedereen zegt wat andersquote:Op zondag 3 april 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou het alleen vertellen als mijn date ook voor de 1e date al haar slechte gewoontes gaat vertellen
nou ik lieg nietquote:Op zondag 3 april 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Want mensen liegen toch vies hard op 1e dates.
Iedereen doet zich mooier voor dan ze zijn, ook in de eerste fase van een relatie.quote:
dat is waarquote:Op zondag 3 april 2016 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen doet zich mooier voor dan ze zijn, ook in de eerste fase van een relatie.
Want je gaat niet gelijk je slechte kanten laten zien
quote:Op zondag 3 april 2016 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
en als iemand leuk genoeg is kijk je toch wel door iets pietluttigs als roken heen
het is niet dat je een full blown heroine verslaafde bent
Je hebt hele andere dingen waar je je mee bezig kan houdenquote:Op zondag 3 april 2016 12:41 schreef Etsu het volgende:
Ik ga wel proberen niet zoveel te paffen met hem erbij
inderdaadquote:Op zondag 3 april 2016 12:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt hele andere dingen waar je je mee bezig kan houden
lasagne a la etsu ?quote:Op zondag 3 april 2016 12:48 schreef Etsu het volgende:
en hij houdt van eten en vindt koken leuk en hij zou bedenken wat we gaan eten
anders heb ik al plan B; lasagne a la etsu
dat het door mij is gemaakt, natuurlijkquote:Op zondag 3 april 2016 12:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar wat is er dan speciaal aan dat het 'a la etsu' is
het komt allemaal goed insquote:Op zondag 3 april 2016 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Vannacht niet geslapen.
En ik begin het aan mijn spraak te merken.
Tot zover deze verhaal
Ja true true.quote:
Nee, die doet geen prestudie zoals ikquote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
het komt allemaal goed ins
is je chick ook mee naar polen
neequote:Op zondag 3 april 2016 12:54 schreef Insomnia_ het volgende:
etsu had je het verhaal van mijn schaap gehoord
nouja de schaap van mn oma
spannend, ik kan niet wachtenquote:Op zondag 3 april 2016 12:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja true true.
Nee maar ik ga zaterdag verhuizen, de week erop m'n flatje leegslopen voor de volgende bewoner en dan het weekend ben ik inwoner van grunn.
hoelang blijf je in polenquote:Op zondag 3 april 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, die doet geen prestudie zoals ik
Mijn oma had een schaap en die heette zoals ik. Ik had die schaap uitgekozen 12 jaar geleden.quote:
jeetje, wat een heftig verhaalquote:Op zondag 3 april 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma had een schaap en die heette zoals ik. Ik had die schaap uitgekozen 12 jaar geleden.
Maar hij is helaas in de winter dood gegaaan.
was mn schaap aan het zoeken, weg shaap
vertel mij wat.quote:Op zondag 3 april 2016 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Al dat geregel wat erbij komt kijken.. bah
mijn oma weet niet hoe de schapen heten (nou de meeste dan)quote:Op zondag 3 april 2016 12:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
jeetje, wat een heftig verhaal
waarom had je oma er niks over verteld
hoeveel schapen heeft je omaquote:Op zondag 3 april 2016 12:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn oma weet niet hoe de schapen heten (nou de meeste dan)
40 ongeveer gemiddeld, soms wat meer soms wat minder.quote:
lopen ze in een groot weiland?quote:Op zondag 3 april 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
40 ongeveer gemiddeld, soms wat meer soms wat minder.
dat is niet erg netjesquote:Op zondag 3 april 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
drizzt_dourden wilde de zieke inso de schaap op eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |