SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jouw probleem.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet mijn probleem
©opyright - Haags
Nu alweer een piemel in je kont?quote:
toen ik thuiskwam, ben ik meteen naar boven gerend en heb ik een dildo in mn reet gestoptquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu alweer een piemel in je kont?
Man man
Afstotelijk figuurquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik thuiskwam, ben ik meteen naar boven gerend en heb ik een dildo in mn reet gestoptheb de hele dag daarop gewacht
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik thuiskwam, ben ik meteen naar boven gerend en heb ik een dildo in mn reet gestoptheb de hele dag daarop gewacht
Wat voor onderzoek?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Wil jij mee doen aan het onderzoek van Kaneeltje en mij?
Of je spermaproductie afneemt naar mate je ouder wordt.quote:
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Of je spermaproductie afneemt naar mate je ouder wordt.
Nu heb ik alleen nog een testpersoon nodig waar bij ik uit kan vinden hoeveel er achter blijft in die persoon na ejaculatie. Waarom weet ik niet meer, maar het leek me wel lekker.
Ik ga jou voortaan negeren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stik in je pizza.
©opyright - Dr Oetker
Nou heb ik wel uit betrouwbare bron vernomen dat jij niet aan de ontvangende kant wil staan, klopt dat?quote:
Dat klopt. Maar voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou heb ik wel uit betrouwbare bron vernomen dat jij niet aan de ontvangende kant wil staan, klopt dat?
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar voor jou maak ik een uitzondering.
Gister zei iemand ookal dat ik een leuke user was, en dat voor een hommo.quote:
Je zelfbeeld strookte niet met de realitiet. Dat gebeurde er.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gister zei iemand ookal dat ik een leuke user was, en dat voor een hommo.
En ook wat complimentjes gekregen dat ik knap ben en dat voor KLB SC.
Morgen een date met iemand die mij blijkbaar ook ok vindt.
Wat is er gebeurd?
Dat kan best kloppen, ik vind mezelf nog te dik maar ik hoor dat het echt niet zo is en dat het perfect zo is en toch heb ik 3 jongens gedaan dit jaar.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Je zelfbeeld strookte niet met de realitiet. Dat gebeurde er.
*jaloers*
Slet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, ik vind mezelf nog te dik maar ik hoor dat het echt niet zo is en dat het perfect zo is en toch heb ik 3 jongens gedaan dit jaar.
Tof!quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan best kloppen, ik vind mezelf nog te dik maar ik hoor dat het echt niet zo is en dat het perfect zo is en toch heb ik 3 jongens gedaan dit jaar.
Ik heb wel een pizza gekocht, maar toen kwam ik thuis en zag ik een heerlijke hutspot met worst, en toevallig had ik daar heel veel zin in, dus heb de pizza in de vriezer gestopt.quote:
Worst boven pizza verkiezen.. tjah..quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een pizza gekocht, maar toen kwam ik thuis en zag ik een heerlijke hutspot met worst, en toevallig had ik daar heel veel zin in, dus heb de pizza in de vriezer gestopt.
Laten we dan hopen dat die worst morgen al heet is voor ie opgediend wordtquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Laten we dan hopen dat die worst morgen al heet is voor ie opgediend wordt
Jezusquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:50 schreef Etsu het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat ik rook.Ik weet niet wat hij daar van vindt, want we hebben 0x over roken gehad en ik kan moeilijk nu ineens stoppen dus hij zal wel achterkomen morgen.
Alleen weet ik dus niet hoe. Vind het ook weer zo stom om ineens in zijn bijzijn een peuk uit m'n zak te halen en te paffen, zie je hem zo van; wtf
![]()
Dus ik dacht om thuis een pakje te laten strooien ofzo, dan ziet die het vanzelf wel.
Of wat zouden jullie doen
#struggles
Waarom niet gewoon zeggen dat je rookt?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:50 schreef Etsu het volgende:
Hij weet alleen nog niet dat ik rook.Ik weet niet wat hij daar van vindt, want we hebben 0x over roken gehad en ik kan moeilijk nu ineens stoppen dus hij zal wel achterkomen morgen.
Alleen weet ik dus niet hoe. Vind het ook weer zo stom om ineens in zijn bijzijn een peuk uit m'n zak te halen en te paffen, zie je hem zo van; wtf
![]()
Dus ik dacht om thuis een pakje te laten strooien ofzo, dan ziet die het vanzelf wel.
Of wat zouden jullie doen
#struggles
Omdat ik niet weet hoe hij ertegenover staat. En ik het een raar onderwerp vind om ineens daarover te beginnen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zeggen dat je rookt?
Zeg dat je als je alleen bent ook aan een ander stickie zuigtquote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe hij ertegenover staat. En ik het een raar onderwerp vind om ineens daarover te beginnen.
Zeg gewoon dat je pijp rookt. Dan weet ie genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet hoe hij ertegenover staat. En ik het een raar onderwerp vind om ineens daarover te beginnen.
Hmmjaoke. Maar waarom heb je het niet eerder gezegd?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat we het nooit over hebben gehad?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmjaoke. Maar waarom heb je het niet eerder gezegd?
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat we het nooit over hebben gehad?
"Hey, ik rook, wat vind je daarvan?"
is toch vet raar
quote:Op zaterdag 2 april 2016 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat we het nooit over hebben gehad?
"Hey, ik rook, wat vind je daarvan?"
is toch vet raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |