Net zoals de kale kop van WCH.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
Die snor van hoink houdt mensen wel bezig zeg, jeetje.
En ik?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Jullie zijn zo raar behalve willoow.
LUL KOE PENISOOR STIERENUIERquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dacht dat hier SC achter zou komen
Wat een teleurstelling.
Ben jij willloow?quote:
quote:
Is toch niet raar?quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:46 schreef deadprez het volgende:
Die snor van hoink houdt mensen wel bezig zeg, jeetje.
Het meisje dat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is toch niet raar?
Zijn snor is nog fascinerender dan die van de moeder van het meisje die hij whiteknight
1 willoow is echt meer dan genoegquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Voor jou kan ik wel even Willow zijn 😏
quote:
quote:
quote:
Bedankt voor je bericht, we nemen het mee naar achteren.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat het als mensen irl "die meisje, de meisje" zeggen. Einde bericht
Ok.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat het als mensen irl "die meisje, de meisje" zeggen. Einde bericht
Ja, of PVV'er. Dus het valt met mij nog wel mee op zich.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus mensen in Zuid-Limburg zijn de light versie van badtripbob?
Als je het laatste woord per se wil hebben zonder dat het iets zinnigs of treffends is, dan kun je dat beter aangeven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:45 schreef Che_ het volgende:
Jij zit hier vastgeplakt op whatsapp, dm, snapchat, fb etc, niet ik
ouwe gluipsnor 😂😂
kweeniequote:Op zaterdag 2 april 2016 17:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus mensen in Zuid-Limburg zijn de light versie van badtripbob?
O bedankt ik reageer ffquote:Op zaterdag 2 april 2016 17:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb een huis voor je gevonden
V&A / [TK] Gratis af te halen: Chalet met tuinhuis
Relax, druipsnor. Je hoeft je niet gelijk besnord te voelen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je het laatste woord per se wil hebben zonder dat het iets zinnigs of treffends is, dan kun je dat beter aangeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |