abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 15:54:24 #1
269689 crew  Viv
pi_161118941
11 april: Leonietje83

4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep (jongen)

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS
27 oktober: Veruca_Assault

4 november: gewoonmezelf87
8 november: snoenk
12 november: sproetjes
14 november: Mazou

4 december: Radyhyn

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote *)

[ Bericht 4% gewijzigd door Viv op 07-04-2016 11:43:33 ]
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 16:02:16 #2
269689 crew  Viv
pi_161119110
Zo, ik heb net een grote bestelling voor zwangerschapskleding geplaatst bij de C&A webshop. Met kortingscode GLAMOUR20 krijg je vandaag korting op alles, ook op afgeprijsde artikelen. En dus ook op deze lieve rompertjes van biologisch katoen O+ :
pi_161119859
ik heb net een zwangerschaps test gedaan en de uitslag is positief! ik ben dus weer zwanger geworden. :') goed he!? dat betekent dat ik binnenkort weer rondloop met een dikke buik. :')
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:41:56 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161121510
Ik heb netde hema leeggeshopt. Die hadden drie rekken staan met babykleding flink afgeprijsd dus ik heb zowel voor beeb als voor Lucas ingeslagen O+

Welkom nieuwe zwangeren *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 2 april 2016 @ 17:43:13 #5
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_161121554
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:36 schreef matthias24 het volgende:
ik heb net een zwangerschaps test gedaan en de uitslag is positief! ik ben dus weer zwanger geworden. :') goed he!? dat betekent dat ik binnenkort weer rondloop met een dikke buik. :')
Heel goed voor een vent :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_161121658
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:43 schreef Chanty het volgende:

[..]

Heel goed voor een vent :')
ja toch! ik voel mij nu ook heel stoer en mannelijk. :')
  zaterdag 2 april 2016 @ 18:14:06 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161122480
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 17:41 schreef Chanty het volgende:
Ik heb netde hema leeggeshopt. Die hadden drie rekken staan met babykleding flink afgeprijsd dus ik heb zowel voor beeb als voor Lucas ingeslagen O+

Welkom nieuwe zwangeren *O*
Ik ook :P
De Hema is leuk.
pi_161122681
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 15:54 schreef ViviRAWRS het volgende:

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote *)
Wil je mijn UD aanpassen naar 8 oktober aub? :)
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 18:29:47 #9
269689 crew  Viv
pi_161122859
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 18:21 schreef Saarah het volgende:
Wil je mijn UD aanpassen naar 8 oktober aub? :)
Gedaan!

Nieuwe zwangeren: laat maar weten als je ook in de OP wil.
pi_161123850
Ik wil er wel in! Mijn UD is 14 november.
pi_161124791
Bij mannen en positieve zwangerschapstesten moet ik altijd aan die Reddit post denken :@ (http://www.snopes.com/medical/disease/pregnancytest.asp)

Ik schuif steeds meer naar boven in de lijst, eng :o
Ik heb nog steeds af en toe lekkage aan den borst :+ Verloskundige zegt dat het vaak rond de 27 weken op z'n hoogtepunt is, dus ik ben benieuwd :+ Het is gelukkig niet zoveel dat ik al compressen nodig heb ofzo :P Steeds maar een klein beetje.
pi_161125202
Zeg dat nou niet ViviRAWS :( Ik heb nog een half jaar om in te slaan. Beetje doseren ofzo.
* Unihipili gaat straks toch stiekem even spieken.
pi_161125816
Die rompertjes zijn super leuk Vivi O+

Shoppen met korting is altijd leuk!! Hema heeft vaak ook leuke dingen. Ik ga voorlopig nog maar nergens kijken want kijken is kopen 8-)

Miezziej het gaat snel hè :D
Ik vind het wel lekker. Ik heb nu al zin in mijn verlof en de zomer en ik ben heel benieuwd naar onze baby *;
pi_161128292
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 16:02 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zo, ik heb net een grote bestelling voor zwangerschapskleding geplaatst bij de C&A webshop. Met kortingscode GLAMOUR20 krijg je vandaag korting op alles, ook op afgeprijsde artikelen. En dus ook op deze lieve rompertjes van biologisch katoen O+ :
[ afbeelding ]
och wat schetig ♡
:)
pi_161128924
Gelukkig koop ik niet zo snel iets. Vorige bestelling deed ik 3 weken over :D. Nouja ligt een beetje aan wat en hoeveel en hoe duur enzo.

Oh ze hebben zelfs speciale sokken voor mij:
Klik B-) :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Unihipili op 02-04-2016 21:52:38 ]
pi_161129404
3 weken :o Hoe dan? :D
pi_161129432
Besluiteloosheid? :P
Ik kan niet echt veel vinden bij C&A, dan maar niks.
pi_161129452
Twinkle, wauw, fijn dat het deze zwangerschap zo goed gaat! Ik heb ook nog niet ingestemd met man dat er geen derde komt hoor! Ik heb m nu wijsgemaakt dat het overgeven komt doordat het een meisje is...

Matthias. Welkom!

En wat shoppen betreft: I love the Hema! Ik woon in het buitenland maar heb wel eens een hele berg spullen bij de hema besteld en op laten sturen....
  Manager PR/Moderator zaterdag 2 april 2016 @ 22:43:10 #19
269689 crew  Viv
pi_161131677
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:52 schreef Unihipili het volgende:
Besluiteloosheid? :P
Ik kan niet echt veel vinden bij C&A, dan maar niks.
Oh dat scheelt weer. :D Mijn fijnste spijkerbroek is van de C&A, dus daar heb ik de zwangerschaps-variant van besteld. Verder nog wat andere basics (t-shirts, legging, jurkjes), en wat luchtige blouses omdat ik eind juni in Texas zit. 8-)
  zondag 3 april 2016 @ 08:17:49 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_161137698
Ik ging eens even kijken in de online shop van c&a en wat een leuke zwangerschapskleding :9

En die navel hè? Die begint gewoon al een beetje uit te puilen. Wat groeit die buik toch ineens hard! :o
pi_161138266
In online shoppen ben ik ook heel goed. En dan laat ik het bezorgen als vriendje op het werk is O-) Maar wel echt allemaal kleertjes en nuttige dingen die we écht nodig hebben hoor O-)

Ik heb vrijdag weer controle gehad en gelukkig is mijn bloeddruk weer normaal aan het doen *O* Wel iedere week controle, maar dat vind ik alleen maar geruststellend.. Én ik heb een heel fijn gesprek gehad met de gynaecoloog over mijn bevalling :)

Onze insteek is een 'normale' vaginale bevalling, maar ze heeft wel eerlijk aangegeven dat de drempel naar een keizersnede laag ligt, in verband met de risico's. Mochten de weeën niet doorzetten, de ontsluiting niet vorderen, of de baby heeft het moeilijk, dan gaan ze geen truukjes en opwekkers ofzo gebruiken, maar dan ligt de prioriteit gewoon bij het halen van de baby. En als dat met een keizersnede veiliger gaat, dan doen we dat. Laat dat nou precies zijn hoe ik er zelf ook over denk: graag een vaginale bevalling, maar we nemen geen risico's en bij problemen gaan we naar de OK.

Wat ik zelf wel heel erg graag wil is een spontane bevalling afwachten. Ik las dat een geplande keizersnede vaak met 39 weken wordt gedaan, maar ik zou het fijn vinden als de baby/mijn lichaam zelf aan kunnen geven wanneer het er klaar voor is (klinkt misschien een beetje zweverig, maar voor mijn gevoel scheelt dat zoveel). Gelukkig heeft de gynaecoloog me laten weten dat ik gewoon tot 42 weken af mag wachten, zolang de baby het nog goed doet. Als er dan nog steeds niets aan het gebeuren is, kan er altijd nog een (geplande) keizersnede gedaan worden. (inleiding liever niet)

Al met al een hoop duidelijkheid gekregen dus en ik merk dat dat in mijn hoofd ook rust geeft. Dat ik gewoon overtijd mag en het spontaan af mag wachten. En dat er niet eeuwig zal wordt gerekt en truukjes en foefjes worden uitgehaald.

Het enige wat ik me later pas bedacht: in verband met de risico's zal de baby de gehele bevalling in de gaten worden gehouden. Prima, gezien mijn verleden met L vind ik het alleen maar fijn dat ze kijken of alles nog goed gaat. Dat betekent een CTG neem ik aan. Maar als de CTG het signaal slecht oppikt denkt ik dat ze zo'n elektrode op het hoofdje 'plakken' (wat dus eigenlijk schroeven is...). Ik weet nog niet wat ik daarvan vind :{ Maar niet weten of het nog goed gaat met de baby is ook niet fijn.
Is er iemand die echt weet hoeveel 'last' de baby heeft van zo'n elektrode? En hoe noodzakelijk het is? Mignonne misschien?
pi_161138407
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 09:40 schreef Dyre het volgende:
In online shoppen ben ik ook heel goed. En dan laat ik het bezorgen als vriendje op het werk is O-) Maar wel echt allemaal kleertjes en nuttige dingen die we écht nodig hebben hoor O-)

Ik heb vrijdag weer controle gehad en gelukkig is mijn bloeddruk weer normaal aan het doen *O* Wel iedere week controle, maar dat vind ik alleen maar geruststellend.. Én ik heb een heel fijn gesprek gehad met de gynaecoloog over mijn bevalling :)

Onze insteek is een 'normale' vaginale bevalling, maar ze heeft wel eerlijk aangegeven dat de drempel naar een keizersnede laag ligt, in verband met de risico's. Mochten de weeën niet doorzetten, de ontsluiting niet vorderen, of de baby heeft het moeilijk, dan gaan ze geen truukjes en opwekkers ofzo gebruiken, maar dan ligt de prioriteit gewoon bij het halen van de baby. En als dat met een keizersnede veiliger gaat, dan doen we dat. Laat dat nou precies zijn hoe ik er zelf ook over denk: graag een vaginale bevalling, maar we nemen geen risico's en bij problemen gaan we naar de OK.

Wat ik zelf wel heel erg graag wil is een spontane bevalling afwachten. Ik las dat een geplande keizersnede vaak met 39 weken wordt gedaan, maar ik zou het fijn vinden als de baby/mijn lichaam zelf aan kunnen geven wanneer het er klaar voor is (klinkt misschien een beetje zweverig, maar voor mijn gevoel scheelt dat zoveel). Gelukkig heeft de gynaecoloog me laten weten dat ik gewoon tot 42 weken af mag wachten, zolang de baby het nog goed doet. Als er dan nog steeds niets aan het gebeuren is, kan er altijd nog een (geplande) keizersnede gedaan worden. (inleiding liever niet)

Al met al een hoop duidelijkheid gekregen dus en ik merk dat dat in mijn hoofd ook rust geeft. Dat ik gewoon overtijd mag en het spontaan af mag wachten. En dat er niet eeuwig zal wordt gerekt en truukjes en foefjes worden uitgehaald.

Het enige wat ik me later pas bedacht: in verband met de risico's zal de baby de gehele bevalling in de gaten worden gehouden. Prima, gezien mijn verleden met L vind ik het alleen maar fijn dat ze kijken of alles nog goed gaat. Dat betekent een CTG neem ik aan. Maar als de CTG het signaal slecht oppikt denkt ik dat ze zo'n elektrode op het hoofdje 'plakken' (wat dus eigenlijk schroeven is...). Ik weet nog niet wat ik daarvan vind :{ Maar niet weten of het nog goed gaat met de baby is ook niet fijn.
Is er iemand die echt weet hoeveel 'last' de baby heeft van zo'n elektrode? En hoe noodzakelijk het is? Mignonne misschien?
1DSaar heeft zo'n elektrode gehad op haar bolletje, Nu kan ze het mij niet vertellen maar afgaande op hoe zij na de bevalling was, durf ik te zeggen dat zij er weinig/tot geen last van had, wij vonden het vooral naar dat ze een gaatje in dr bol had.. :{ maaaar aan de andere kant was ik blij dat hij er zat want toen mijn bloeddruk daalde en haar hartslag daarop dipte konden ze dan ook gelijk registreren, en het weer zien bijtrekken. :)
S. 2014
J. 2016
  zondag 3 april 2016 @ 09:58:08 #23
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_161138441
Dyre wat fijn van je bloeddruk! En dat je zolang het allemaal nog goed met baby en jou gaat je gewoon de bevalling mag afwachten.
pi_161139566
Oh en een hele andere vraag: ik ben vandaag begonnen met de babywas O+ O+ En omdat het zo'n lekker weer is hier wil ik de witte was lekker in het zonnetje hangen. Maar is dat wel slim met pollen enzo? Kan ik de babywas beter binnen laten drogen?
Of zijn dat overbezorgde-moeder-gedachten? :@

ik snap wel dat ik met mijn kleren zelf ook buitenkom, en de baby ook gewoon buitenlucht inademt. Maar de hele nacht in een bedje met lakentjes, dekentjes en kleertjes die buiten hebben gehangen is misschien anders? :+
pi_161139901
Dyre ik heb geen idee of je kindje daar last van heeft. Djenna heeft het ook gehad maar toen was ik nog behoorlijk blancon want eerste kindje
Wat wist ik nu van bevallingen af? Voor mijn gevoel heeft ze er weinig/geen last van gehad. Maar misschien dat je in dit geval beter een feitelijk antwoord van een daarvoor geschoold iemand kan krijgen.

Donderdag pretecho/geslachtsbepaling en ik ben zooooo benieuwd :o . Denk zelf een meisje.. maar als ik af ga op geen misselijkheid enzo denk ik weer een jongen. Mijn man zegt meisje. Ennde chinese kalender... bem ik vergeten :')
Maar die klopte bij de andere twee ook niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')