Hoezo? Gun jij deze mensen geen beter leven? Weet je wel niet wat ze hebben doorgemaakt?quote:
Lijkt me fantastisch aangezien ik geen uitkering geniet. Misschien kunnen ze wat van jouw ambtenarensalaris afsnoepenquote:Op maandag 11 juli 2016 09:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dat alles wordt gekort op jouw uitkering. Wat een mooi land leven we toch in.
Daarover zijn we het dan eens.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zitten er gewoon illegaal en maken ook geen kans op een asielstatus.
Gewaagde uitspraak.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die is vrij simpel. Ik acht de kans 95% dat de EU over 10 jaar nog gewoon bestaat.
Allicht aangezien die constant aan evolutie onderhevig is.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
De EU zal wellicht nog wel bestaan maar niet meer in de huidige vorm.
Als je met 'evolutie' doelt op 'meer macht vergaren' dan heb je gelijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allicht aangezien die constant aan evolutie onderhevig is.
Ik bedoel dan ook dat ie vermoedelijk minder groots opgetuigd zal zijn dan nu over 10 jaar. Ik voorzie nog wel een paar exits het komende decennium, om welke redenen dan ook.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Allicht aangezien die constant aan evolutie onderhevig is.
Een Italië dat de EU meesleept in zijn val waarna ze eruit getrapt worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook dat ie vermoedelijk minder groots opgetuigd zal zijn dan nu over 10 jaar. Ik voorzie nog wel een paar exits het komende decennium, om welke redenen dan ook.
Zeker niet noodzakelijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je met 'evolutie' doelt op 'meer macht vergaren' dan heb je gelijk.
Zou kunnen. Maar moet eerst nog maar zien of de Britten er echt wel uit gaan stappen. En zo ja, of er wel echt een vergaande ontvlechting plaats zal vinden.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook dat ie vermoedelijk minder groots opgetuigd zal zijn dan nu over 10 jaar. Ik voorzie nog wel een paar exits het komende decennium, om welke redenen dan ook.
Aangezien het officiele antwoord van de EU-fielen onder aanvoering van dictator-in-spe Juncker op een Brexit 'We hebben meer EU nodig!' is, durf ik wel te stellen dat dat de modus operandi gaat worden voor de aankomende tien jaar.quote:
Ware het niet dat Juncker nogal faalt in het dictator zijn.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Aangezien het officiele antwoord van de EU-fielen onder aanvoering van dictator-in-spe Juncker op een Brexit 'We hebben meer EU nodig!' is, durf ik wel te stellen dat dat de modus operandi gaat worden voor de aankomende tien jaar.
Hitler faalde de eerste keer ook.quote:Op maandag 11 juli 2016 10:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ware het niet dat Juncker nogal faalt in het dictator zijn.
Wat begrijp jij niet aan sarcasme?quote:Op maandag 11 juli 2016 09:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoezo? Gun jij deze mensen geen beter leven? Weet je wel niet wat ze hebben doorgemaakt?
Natuurlijk is het zinvol! Want ik ga weer een update met de nieuwste cijfers posten.quote:» Er is al 51 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
De grafiek laat zien dat er duizenden woningen per maand aan de Nederlandse markt worden onttrokken en aan asieleisers worden gegeven. De aantallen van de COA gaan niet omlaag omdat ze worden uitgezet namelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2016 10:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Natuurlijk is het zinvol! Want ik ga weer een update met de nieuwste cijfers posten.
Bezetting COA:
[ afbeelding ]
Dit keer geen rapportje van het IND, maar een nieuwsbericht van hun site dat personeelsinzet gewijzigd wordt: https://ind.nl/organisati(...)e-asielinstroom.aspx
Verder biedt vluchtelingenwerk.nl nog wat aardige infographics aan: http://www.vluchtelingenw(...)escherming-nederland
Is toch goed, dat ze dan dus ergens in NL gaan wonen en zo veel mogelijk meedraaien ipv te profiteren.quote:Op zondag 4 september 2016 17:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
De grafiek laat zien dat er duizenden woningen per maand aan de Nederlandse markt worden onttrokken en aan asieleisers worden gegeven. De aantallen van de COA gaan niet omlaag omdat ze worden uitgezet namelijk.
Triest dat de politie moet komen, maar wat is het probleem van een 50 inch TVquote:Hier in de wijk trok er pas ook eentje in een woning: 2 man politie toen-ie voor het eerst binnenging. Ik vraag me nu af of dat standaard is om de goudzoeker te beschermen tegen buurtbewoners met een mening. En meteen daarna een enorme vrachtwagen van de Mediamarkt die compleet werd leeggeladen incl. 50" TV.
Bron naar die realistische schattingen van die Duitse econoom bittequote:Ik kwam recent meer realistische schattingen van een Duitse econoom tegen. De werkelijke totale kosten van de instroom van vorig jaar gemeten over de rest van het leven van de illegaal binnengekomen asielzoekers worden op 500 miljard euro geschat. Dat komt aardig overeen met mijn persoonlijke schatting van grofweg een half miljoen euro per persoon voor de rest van hun leven.
Ondertussen doet de politiek er alles aan om de kosten te verdoezelen, door ze zo snel mogelijk in een ander potje onder te verdelen, zodat het niet meer telt als statistiek van de asielzoekers. Bijstand bijvoorbeeld. En huursubsidie, zorgtoeslag, etc. etc. En als het even kan worden ze snel Nederlanders genoemd, dan vallen ze helemaal niet meer op in de statistieken.
We leven nu in een post democratie. Dit is geen democratie meer. De Europese politieke elite heeft zich volledig teruggetrokken en is totaal zijn eigen samenleving uit het oog verloren. Laten we eerst maar eens kijken wat die nationalistische golf teweeg brengt met al die verkiezingen overal.quote:Op maandag 11 juli 2016 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hetgeen dat nog vervelender is in deze is dat je zo vooral de Syrische onderklasse aantrekt. De Syriër met een prima opleiding gaat gewoon voor een werkcontract in het buitenland.quote:Op zondag 10 juli 2016 21:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Spanje zal wat minder riant strooien met geld. De kaartjes van Europa met "WAR" "NO WAR" en "BENEFITS" worden niet zomaar gemaakt natuurlijk!
De Nederlandse overheid trekt probleemloos miljarden uit voor illegaal binnengekomen eisenstellers, de Duitse overheid tientallen miljarden.
Als Spanje en Frankrijk dat niet doen, willen ze daar niet heen. En dat geeft wel aan dat het niets met veiligheid te maken heeft, en alles met geld. Waarom blijft links dat toch zo ontkennen?
Even algemeen genomen. De statushouder gaat zijn achterstand never nooit inhalen om ooit ook maar iets te kunnen betekenen op de Nederlandse arbeidsmarkt. In het gunstigste geval moeten ze gedwongen vrijwilligerswerk doen, grasmaaien o.i.d.quote:Op zondag 4 september 2016 17:45 schreef Falco het volgende:
Is toch goed, dat ze dan dus ergens in NL gaan wonen en zo veel mogelijk meedraaien ipv te profiteren.
Dat is bijna 100.000 asielzoekers in twee jaar tijd.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:29 schreef Falco het volgende:
Nieuwe update:
[ afbeelding ]
De 30.000 komt in zicht, al lijkt de trend wat langzamer te gaan. 25.000 opgevangen asielzoekers lijkt me een redelijk gemiddelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |